kapitandynamo Opublikowano 5 Października 2012 Opublikowano 5 Października 2012 Witam. Zaobserwowałem w swoim aucie objawy niesprawnego przepływomierza a mianowicie kopcenie przy przyspieszaniu i spadek mocy na niskich obrotach, o których wiele się mówi na tym forum. Mechanik potwierdził moje przypuszczenia. Podczas diagnostyki lista błędów wyświetliła komunikat "ciśnienie doładowania przekroczona granica regulacji". Wymieniłem przepływomierz na Pierbug-a dopasowany do mojego modelu (na podstawie numeru VIN). Po wymianie pełen sukces, auto odzyskało moc. Po jeździe testowej odstawiłem auto. Następnego dnia od razu po odpaleniu auto chodziło jak przed wymianą, spadek mocy, kopcenie, ten sam komunikat w logach. Nie mam niestety pełnej diagnostyki aby Wam przedstawić ale zrobię to kiedy tylko będę miał możliwość. Moje pytanie brzmi: czy wiadomo Wam coś na temat przyczyn takiego zdarzenia? czy po prostu nie mam szczęścia i po prostu trafił się felerny przepływomierz. Sprawdziłem wtyczkę do przepływomierza i napięcia na niej (12,3V i 5V na odpowiednich pinach). Czy mogły się zdarzyć jakieś przepięcia na zasilaniu, które mogły spalić przepływomierz. Gdzie znajdę schematy zasilania przepływomierza? Jeśli macie jakieś pomysły proszę o pomoc
Dev Opublikowano 5 Października 2012 Opublikowano 5 Października 2012 sprawdz wszystkie łączenia i węzyki
Musashi Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 bez odczytow z pamieci usterek ECU ( bledow) oraz logow statycznych ciezko cokolwiek powiedziec. a kopcenie nie jest oznaka uszkodzenia przeplywomierza....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się