Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Klekocze przy odpalaniu i po rozgrzaniu 1.8T AVJ


kamil031

Rekomendowane odpowiedzi

Zdejmowałeś miskę i było czysto? ale pewnie po złożeniu właśnie wtedy przeszedłeś z Castrola na Elfa :naughty: Jeśli tak to ja już wiem co go boli :decayed:

Jeśli będziesz kupował pompę oleju to nie kupuj dziadostwa... Febi lub coś jeszcze lepszego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na castrolu było to samo co na elfie, nie ma różnicy jaki olej wleje i tak będzie klekotać, kupie pompę toprana i zobaczę co będzie po wymianie, jak coś to dam znać czy coś się zmieniło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten pierwszy filmik nagrywałem ja, u mnie takie terkotanie pojawiło się po wymianie oleju, mi też wydaje się że napinacz nie powinien nawet drgnąć ale pół roku wcześniej robiłem uszczelki pod napinaczami i wyglądały tak samo, również dawały się wciskać a terkotania nie było. Zrobię pomiar ciśnienia oleju, zobaczymy co wyjdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 2.8 są podobno jakieś zaworki pod kolektorem dolotowym które mają trzymać ciśnienie. Jeden z kolegów na forum będzie je niedługo wymieniał i ma dać znać czy coś pomogło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 1.8 t są zaworki pod kolektorem ssącym 2szt ale są to chyba zaworki od ciśnienie powietrza doładowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sa dwa elektro zawory pod kolektorem ssącym, cieniutkie wężyki podciśnieniowe są do nich podpięte, ale one nie maja nic wspólnego z pompą oleju i z takimi objawami jak u mnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompe kup meyle, zaplacisz tyle samo a bedzie na pewno lepsza niz badziewiastego toprana, numer to 113 011 0034 tylko ze to numer do aeb'a a nie wiem czy mamy takie same pompy u siebie (z ori numerem 058115105C)

pompy fiebiego to juz 400zl w gore

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie tez myślałem o tej firmie meyle i chyba ja kupie dzięki za pomoc.

Te nr co podałeś to nie ta pompa ja mam całkiem inną pompę

Moja wygląda tak

http://file.autopartoo.com/oeimage/2012/4/17/145/2012417162349359s.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak myślałem że do nowszych 1.8t były już inne pompy ale ceny pewnie będą podobne

Wysłano z HTC EVO 3D X515m z użyciem Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co myślicie o pompie oleju firmy TOPRAN znalazłem taka na stronie Inter Cars za 220zł nadała by się na jakiś czas czyli na jakiś rok czy 2 lata jazdy bo nie mam zamiaru długo jeździć tym autem i nie chce pakować w niego nie wiadomo ile kasy. Wiecie coś na temat tej pompy z tej firmy da rade czy nie bardzo

:facepalm::facepalm::facepalm::facepalm: I ktoś kiedyś kupi to Twoje padło i będzie mówił, że OOOO to g**no bo ciągle coś się dzieje.... Pomijam już fakt zmiany oleju na ten co teraz lejesz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co myślicie o pompie oleju firmy TOPRAN znalazłem taka na stronie Inter Cars za 220zł nadała by się na jakiś czas czyli na jakiś rok czy 2 lata jazdy bo nie mam zamiaru długo jeździć tym autem i nie chce pakować w niego nie wiadomo ile kasy. Wiecie coś na temat tej pompy z tej firmy da rade czy nie bardzo

:facepalm::facepalm::facepalm::facepalm: I ktoś kiedyś kupi to Twoje padło i będzie mówił, że OOOO to g**no bo ciągle coś się dzieje.... Pomijam już fakt zmiany oleju na ten co teraz lejesz...

Ciekawe czy ty byś kupował oryginalne części za 1000zł do auta jak byś wiedział ze chcesz go sprzedać i tych pieniędzy i tak nie odzyskasz

A po twoich postach widzę ze masz nie lepszy samochód

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co myślicie o pompie oleju firmy TOPRAN znalazłem taka na stronie Inter Cars za 220zł nadała by się na jakiś czas czyli na jakiś rok czy 2 lata jazdy bo nie mam zamiaru długo jeździć tym autem i nie chce pakować w niego nie wiadomo ile kasy. Wiecie coś na temat tej pompy z tej firmy da rade czy nie bardzo

:facepalm::facepalm::facepalm::facepalm: I ktoś kiedyś kupi to Twoje padło i będzie mówił, że OOOO to g**no bo ciągle coś się dzieje.... Pomijam już fakt zmiany oleju na ten co teraz lejesz...

Ciekawe czy ty byś kupował oryginalne części za 1000zł do auta jak byś wiedział ze chcesz go sprzedać i tych pieniędzy i tak nie odzyskasz

A po twoich postach widzę ze masz nie lepszy samochód

:polew::polew::polew: Żal mi Cię:facepalm: Może nie modzę auta na S4 czy S-line ale jak coś robie to wkładam części takie jak były na pierwszy rzut robione. Jak sprzęgło było LUK-a to wkłądam LUK-a, termostat ori wpakowałem i z wszystkim tak robie a części zmawiam u Tomka z forum. Później przy sprzedaży przedstawiam faktury choć zawsze jest tak, że moje auta bierze ktoś z rodziny bo wie co ma. Koniec OT.

A Ty pompe oleju wsadź lepiej porządną bo mimo wszystko rok czy dwa to jakiś czas i niech Ci padnie, teraz zaoszczędzisz 100 czy 200 zł a na remont silnika wydasz dużo więcej i patrzy się pod tym względem a nie tylko cena...Kupując auto zawsze myślę o tym, że za około 3 lata sprzedam ale przez ten czas ma mi służyć a ja mu w tym pomagam. Nie musiałem ale zrzuciłem miskę żeby zobaczyć czy smok nie jest zapchany bo w 1.8T to częsta przyczyna zatarcia silnika. Wszystko było ok ale śpię spokojnie, że z trasy nie wróce na lawecie a przynajmniej nie z powodu zapchanego smoka.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech leje co chce i zakłada nawet zajechane używki ze szrotu... pujdzie turbina i obruci panewki albo zatrze na wałkach to się nauczy :polew: ...czepiacie się chłopaka :kox:

A tak na poważnie jak bym myślał o sprzedawaniu auta to bym nic a nic przy nim nie robił... nawet bym oleju nie wymieniał a jak by trzeba było to bym dolewke robił z przepalonego z traktora :kox: ... zagęściło by się trochę to by chodził jak zegarek :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jeśli daje gazu i przestaje klekotać to chyba napinacz jest sprawny bo tak to by rzęził i stukał cały czas tak mi się wydaje , tylko pompa chyba nie domaga i daje za male ciśnienie ale nie jestem pewny na 100% i nie wiem jakie jest prawidłowe ciśnienie oleju na rozgrzanym silniku.

posta wuzej ci napisalem a ty sie dalej zastanawiasz, chyba ze mam tak napisac

wolne obroty 1-3,5 bar przy 3000 o/min 5-7bar(pomiary prowadzimy tylko i wylacznie na rozgrzanym oleju)

na zimnym olej jest bardziej gesty(u mnie po odpaleniu pokazywal 5,5bar na zimnym troche mnie to zdziwilo ale po osiagnieciu trzymal norme 1.3bar)przy Twoim wyniku 0,7 pompe wymienial bym odrazu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

mam podobny problem ,co do napinacza to wAVJ nie jest olejowy , jakis elektrozawor , pompa na wolnych obrotach powinna dawac ok 2bar , 2000/obr -> 4bar, nie koniecznie pompa mozliwe ze zawor cisnienia oleju nie trzyma.Co do tego oleju to lipa , wlej zalecany : motul chyba 5W40, podobno po zmianie oleju takie problemy sie pojawiaja .mialem podobne objawy teraz auto stoi w garazu na czujnik czekam ,,polozenia walu korbowego ,, na zimnym odpala - na cieplym silniku gasnie nie da sie uruchomic min.1 godzine puzniej startuje bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...