Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AUDI S6 C7 4.0 V8 Bi-Turbo Ibissweiss Stage IV 701 KM / 880Nm by SPORTMILE


szymeniu

Rekomendowane odpowiedzi

Jaki koszt modów? Wstepnie oczywiscie

Około 20 k za wszystko. Największy problem oczywiście ze złamaniem sterownika ale do zrobienia jest tyle tylko że trzeba specjalny sprzęt. Ale efekty będą pozwalające przynajmniej tak twierdzi Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jaki koszt modów? Wstepnie oczywiscie

Około 20 k za wszystko. Największy problem oczywiście ze złamaniem sterownika ale do zrobienia jest tyle tylko że trzeba specjalny sprzęt. Ale efekty będą pozwalające przynajmniej tak twierdzi Adam

standardowo proszę podpytaj o mój silniczek :wink: dla przypomnienia CJEB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli ruszyli temat tych sterowników?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

test jakiegoś redaktorzyny z jazdy RS6 we wtorek

Pierwsza jazda: Audi RS6 Avant - Autokrata.pl

nie wiem gdzie on widział ceramiczne hamulce ale niech mu tam bedzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jedno, a drugie że niektórzy jeżdżą lewym pasem bo nie jest tak zniszczony przez ciężarówki które jeżdżą prawym pasem :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe to prawda, sam czasem tak robie jak mi sie nei spieszy ale zawsze jak cos sie zbliza w lusterku to sie grzecznie usuwam albo przyspieszam :)

---------- Post dopisany at 10:05 ---------- Poprzedni post napisany at 10:05 ----------

szymeniu, mam nadzieje ze program da sie zrobic :) ...bedzie :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli ruszyli temat tych sterowników?

Spraw wygląa tak że auta S6, 7 i 8 które nie miały aktualizacji softu po opuszczeniu salonu da się złamać i wystroic. Natomiast te po upgradzie są nie do po robienia i to samo siedzi w RS6 nowej. Była u Adama jedna i jedyne co pozostaje to nadworni tunerzy. Usłyszałem jeszcze że do modzenia ECU potrzeba specjalnego programu do Live Mapingu czyli edycji ECu w czasie rzeczywistym stąd musze poczekać aż Adam załatwi graty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

''była u Adama jedna'' - masz na myśli RS6? tak szybko juz ktos dostal i pojechal wzmacniać? Pachura wczoraj zrobił nowe S8 na 635ps, ale to box ABT.

Kuredu - sztuka którą testował faktycznie miała ceramikę - Galeria: Pierwsza jazda: Audi RS6 Avant (15/36) - Autokrata.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupując nowe auto chyba lepszą opcją jest rs6 z opcją rabatu Kuredu, względem modyfikowanej s6, głównie za sprawą gwarancji.

Osiągi zbliżone, nie wiem jak zawieszenie i wzmocnienia karoserii.

Zakładam że S to standardowa buda z mocnym silnikiem, a RS to już szerszy pakiet.

Mimo, że praktyczniejszy jest avant, to sedan zdecydowanie bardziej mi leży:kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zgadzam się, tarcza bazowych hamulców jest mniejsza i ma inny wzór - http://tiny.pl/hs7lb

mozesz sie nie zgadzac ;) zreszta, ja tez moge sie mylic:) ale wystarczy ze rozjasnisz sobie w fotoszopie czy tam gimpie to zdjecie ktore podales wczesniej i widac jak byk zwykla tarcze, zreszta kolega kuredu jezdzil i ogladal... na tym zdjeciu: http://nickscarblog.com/wp-content/uploads/2010/06/CIMG0537.jpg widac ze ceramiczne tarcze audi maja takie fajne napisiki ktorych na tym zdjeciu co podales ni ma ;) ni emowiac o fakturze uzywanych tarcz ceramicznych...

no ale nie bedziemy sie bawic w domoroslych szerlokow, przynajmniej ja nie zamierzam ;)

pozdro

M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja również pokojowo nastawiony jestem :decayed: tylko oprócz Bartka było tam jeszcze kilku moich kolegów, i są w pełni przekonani, ze jezdzili wersjami z ceramiką.

Może były i takie i takie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na TVN Olivier Janiak w programie co za tydzień pokazuje co się działo na tym torze w Poznaniu a bardziej osoby które były :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale temat zastygł.. jakieś wieści o modach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupując nowe auto chyba lepszą opcją jest rs6 z opcją rabatu Kuredu, względem modyfikowanej s6, głównie za sprawą gwarancji.

Osiągi zbliżone, nie wiem jak zawieszenie i wzmocnienia karoserii.

Zakładam że S to standardowa buda z mocnym silnikiem, a RS to już szerszy pakiet.

Mimo, że praktyczniejszy jest avant, to sedan zdecydowanie bardziej mi leży:kox:

Choc bys nie wiem co zrobił w S6 to dalej będzie tylko S plus tylko taki ze wiekszy sleeper.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...