variocustoms 4 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Szymek czekam na bestię zrobię ją na nówkę sztukę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowak_zg 0 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 To Vette pewnie by dostała baty raczej napewno https://www.facebook.com/photo.php?v=665461706825596&set=vb.188773417827763&type=2&theater chodzi tez zacnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1380 0 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Poczekamy na strojenie a podobno nie da się zrobić 3,5 hie hie---------- Post dopisany at 23:06 ---------- Poprzedni post napisany at 23:04 ---------- a tak na serio, to jaki wynik przewidujesz ? 420 w stocku + full-dolot, turbo , strojenie = ??? Po sofcie było ok 520PS i 780 NM przy 31 stopniach na stronicu jeździł podobnie do fabrycznej RS6. Teraz nie mam pojęcia co będzie, marzy mi się 7 z przodu ale to się okaże To warto było włożyć tyle kasy co B7 za te 11% mocy więcej? To jedzie na scietym booscie Szymek podobno seria robiła 3,7 Nowe Audi S6 przyspiesza do setki w 3,7 s – MotoFilm.pl - blog motoryzacyjny ---------- Post dopisany at 23:18 ---------- Poprzedni post napisany at 23:16 ---------- To Vette pewnie by dostała baty raczej napewno https://www.facebook.com/photo.php?v=665461706825596&set=vb.188773417827763&type=2&theater chodzi tez zacnie Brzmi masakrycznie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymeniu 3 Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Poczekamy na strojenie a podobno nie da się zrobić 3,5 hie hie---------- Post dopisany at 23:06 ---------- Poprzedni post napisany at 23:04 ---------- a tak na serio, to jaki wynik przewidujesz ? 420 w stocku + full-dolot, turbo , strojenie = ??? Po sofcie było ok 520PS i 780 NM przy 31 stopniach na stronicu jeździł podobnie do fabrycznej RS6. Teraz nie mam pojęcia co będzie, marzy mi się 7 z przodu ale to się okaże To warto było włożyć tyle kasy co B7 za te 11% mocy więcej? To jedzie na scietym booscie Szymek podobno seria robiła 3,7 Nowe Audi S6 przyspiesza do setki w 3,7 s – MotoFilm.pl - blog motoryzacyjny 0-60 mph chcesz zdjęcie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1380 0 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 O jakim zdjęciu mówisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymeniu 3 Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 O jakim zdjęciu mówisz Seria miała 462/608 i w takim setupie robiła 0-96 w 3, 7-3, 8 mój błąd bo podawalem ten wynik jako 0-100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1380 0 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 ok zobaczymy ile bedzie po wystrojeniu.Po prostu chodzi o to ze juz walka o 0,2sek- 0,3sek na 100 takim kosztem finansowym plus wieksza mozliwosc awarii auta wydaje mi sie troche niewspółmierna.Wydech brzmi pięknie to na pewno warte.no chyba ze od 100km/h roznica jest kosmiczna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pocas 2 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Oho, zaczyna się podawania "katalogowych" czasów i porównywanie z RL. Szymek, mocne auto. Gratki naprawdę. Co do filtru. Też jest za filtrami fabrycznymi. Miałem dolot karbonowy APR i średnio raz na tydzień musiałem go myć. Piachu było co nie miara. Wyobraźnia podziałała. Bo to co miałem w puszce to na bank wpadło już do wnętrza silnika. Słabo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soolek 4 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Szymon, a czas 100-200 mierzony był na obecnym setupie, bez strojenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1380 0 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 "katalogowo" to producent podaje 4,6 więc nie wiem o czym mówisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mymlok 0 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 ...hehe ale wszyscy wątek śledzą, nawet Chuck Norris wpadł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rav85 4 Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Już wiem czemu na Puławskiej jest taki asfalt pozwijany ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 ok zobaczymy ile bedzie po wystrojeniu.Po prostu chodzi o to ze juz walka o 0,2sek- 0,3sek na 100 takim kosztem finansowym plus wieksza mozliwosc awarii auta wydaje mi sie troche niewspółmierna.Wydech brzmi pięknie to na pewno warte.no chyba ze od 100km/h roznica jest kosmiczna. Niektorzy dla tych 0.2-0.3s wlosy z glowy wyrywaja. To jedt przepasc jesli chodzi o moce i jazde. Nie wspominam juz o roznicy przy wiekszych predkosciach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeresR32 1 Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Brzmi masakrycznie... s6 fajne auto.... ale lepiej brzmi silnik GM akurat tu w znajomego patrolku nie w moim landku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju 69 Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 dla niektórych dźwięk zimnego R4 na PD będzie lepszy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 dla niektórych dźwięk zimnego R4 na PD będzie lepszy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeresR32 1 Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 dla niektórych dźwięk zimnego R4 na PD będzie lepszy... lol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju 69 Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 dla niektórych dźwięk zimnego R4 na PD będzie lepszy... lol dla mnie na pewno nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymeniu 3 Opublikowano 18 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Czekamy na piąteczek na razie ładnie gada i coś jedzie. Parametry ma te same co RS6 i widać praktycznie te same wyniki, deczko lepiej bo skrzynia szybciej działa. Zobaczymy teraz ile się da wystroić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Czekamy i tak teraz wynik MEGA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi