marcelinho Opublikowano 9 Października 2012 Opublikowano 9 Października 2012 Witam.mam od dłuższego czasu problem z palącą się kontrolką ABS.wymieniony został czujnik przy lewym przednim kole niestety po wykasowaniu błędu wyskoczył ponownie.pytanie teraz co robić i gdzie szukać? VAG nic nie pokazuje:slina:
dante0018 Opublikowano 9 Października 2012 Opublikowano 9 Października 2012 Sprawdz w którym kole jest problem? A jak nie to w odpowiednich blokach mozna spr predkosc kazdego z kół. Przejedziesz sie i zobaczysz
marcelinho Opublikowano 9 Października 2012 Autor Opublikowano 9 Października 2012 no ok ale jak mam sprawdzić w którym kole jest coś nie tak skoro VAG nic nie pokazuje?wymienić reszte czujników w ciemno? w jakich "blokach"?nie za bardzo rozumiem.a żółta kontrolka mnie już wk..wia jak niewiem co
Piotrb89 Opublikowano 9 Października 2012 Opublikowano 9 Października 2012 Przed wymianą VAG wskazał owy czujnik na uszkodzony, że akurat ten wymieniłeś? Ja od siebie jedynie mogę zaproponować oględziny przewodów od czujników. U mnie jeden był pęknięty. Co prawda kable niby całe, ale jak przeciąłem i zalutowałem, to problem znikł. A jak z poziomem płynu hamulcowego? Można by zajrzeć jeszcze, czy może styki we wtyku przy module ABSu nie są zaśniedziałe. Co prawda nie mam doświadczenia, więc nie polecam żadnych "napraw", ale tego typu oględziny chyba nie zaszkodzą
dante0018 Opublikowano 9 Października 2012 Opublikowano 9 Października 2012 W vagu wchodzisz w ABS i w MS w któryms bloku pomiarowym jest pomiar predkosci kazdego z kól
marcelinho Opublikowano 9 Października 2012 Autor Opublikowano 9 Października 2012 no ok ale na co mam zwrócić uwagę sprawdzając prędkość.rozumiem że nie może być rozbieżności.a jeśli będą to czym to będzię świadczyć?o padniętym czujniku?bo on chyba też odpowiada za obroty koła.jakie są normy prędkości?będe robił tarcze i klocki więc się mechanik ma zająć i tym problemem ale to już II podejście.:whistling:jako ciekawostkę mogę dodać że prawy zacisk z przodu trzyma i zużył cały klocek a lewego jeszcze sporo.ale to chyba niema znaczenia.płyn hamulcowy w normie:facepalm:
dante0018 Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 Na wszystkich kołach powinna być ta sama prędkość, jezeli na któryms kole bedzie odbiegac to wiesz gdzie szukac.
marcelinho Opublikowano 21 Października 2012 Autor Opublikowano 21 Października 2012 nastąpiło rozwiązanie problemu co mogło się stać znacznie wcześniej, gdyby był podpięty lepszy sprzęt do czytania błędów.pęknięta koronka to był problem świecącego ABS-u.w końcu deska rozdzielcza świeci tylko na czerwono:wink:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się