Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

ciągły problem z kontrolką (czujnikiem) ABS-rozwiązanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.mam od dłuższego czasu problem z palącą się kontrolką ABS.wymieniony został czujnik przy lewym przednim kole niestety po wykasowaniu błędu wyskoczył ponownie.pytanie teraz co robić i gdzie szukać? VAG nic nie pokazuje:slina:

Opublikowano

Sprawdz w którym kole jest problem?

A jak nie to w odpowiednich blokach mozna spr predkosc kazdego z kół. Przejedziesz sie i zobaczysz

Opublikowano

no ok ale jak mam sprawdzić w którym kole jest coś nie tak skoro VAG nic nie pokazuje?wymienić reszte czujników w ciemno? w jakich "blokach"?nie za bardzo rozumiem.a żółta kontrolka mnie już wk..wia jak niewiem co

Opublikowano

Przed wymianą VAG wskazał owy czujnik na uszkodzony, że akurat ten wymieniłeś? Ja od siebie jedynie mogę zaproponować oględziny przewodów od czujników. U mnie jeden był pęknięty. Co prawda kable niby całe, ale jak przeciąłem i zalutowałem, to problem znikł. A jak z poziomem płynu hamulcowego? Można by zajrzeć jeszcze, czy może styki we wtyku przy module ABSu nie są zaśniedziałe. Co prawda nie mam doświadczenia, więc nie polecam żadnych "napraw", ale tego typu oględziny chyba nie zaszkodzą:)

Opublikowano

W vagu wchodzisz w ABS i w MS w któryms bloku pomiarowym jest pomiar predkosci kazdego z kól

Opublikowano

no ok ale na co mam zwrócić uwagę sprawdzając prędkość.rozumiem że nie może być rozbieżności.a jeśli będą to czym to będzię świadczyć?o padniętym czujniku?bo on chyba też odpowiada za obroty koła.jakie są normy prędkości?będe robił tarcze i klocki więc się mechanik ma zająć i tym problemem ale to już II podejście.:whistling:jako ciekawostkę mogę dodać że prawy zacisk z przodu trzyma i zużył cały klocek a lewego jeszcze sporo.ale to chyba niema znaczenia.płyn hamulcowy w normie:facepalm:

Opublikowano

Na wszystkich kołach powinna być ta sama prędkość, jezeli na któryms kole bedzie odbiegac to wiesz gdzie szukac.

Opublikowano

nastąpiło rozwiązanie problemu co mogło się stać znacznie wcześniej, gdyby był podpięty lepszy sprzęt do czytania błędów.pęknięta koronka to był problem świecącego ABS-u.w końcu deska rozdzielcza świeci tylko na czerwono:wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...