daniels 2 Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 stosunek mocy do masy... ostatnio pojezdziłem ibizą ASZ która w serii ma "niby" 130ps realnie wyszło na hamowni 148ps autko tak zapier...praktycznie jedzie od 1400rpm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrTea 0 Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Panowie, przyznam że nie myslalem ze Xsara bedzie tak smigać.. jeśli zostawię autona dluzej niz rok dwa to setup będzie mocniejszy.. ale 160ps raczej nie przekroczy.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 trzeba se zrobic LUPO ze swapem na 2.0 TDI:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysaudi 1 Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 Powiedz kolego ile kosztował Cię ten soft - mam w Berlingo ten sam motorek 90 osiołków z 2.0 HDI . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fucken 1 Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 trzeba se zrobic LUPO ze swapem na 2.0 TDI:wink: Najlepiej w 4 butach:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 Powiedz kolego ile kosztował Cię ten soft - mam w Berlingo ten sam motorek 90 osiołków z 2.0 HDI . intercooler musisz dołozyc, bo tam z tego co pamietam nie było, a silmik jest ten sam co w pugach 406 110km, one miały IC Jak patrzeć na alegro to w 1,6HDI były IC, jak po googlach patrze to 2,0 miał chyba w pasie wzmocnieniowym, ale na alegro nie widu nie słychu w używce:whistling: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrTea 0 Opublikowano 18 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 koszt softu 900zł w GoodHope,z Ic u mnie bylo o tyle lepiej że kupilem pas przedni od Xsary hdi 110ps i nie bylo problemu. Bez coolera osiągniesz 110-115ps.. Ja szukam teraz jakiejs firmy ktora by podjela się przerobienia turbo GT15 na takie z bebechami od GT17 co by pomoglo uzyskac +150ps bo paliwa jest zapas jeszcze spory .. jak ktoś wie do kogo można się złosić to czekam na cynk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cordii 1 Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 TRANS-TURBO REGENERACJA bralem od nich chyba z 6 brd i jedna byla tylko reklamowana bo przy 4tys cisnienie doladowania spadalo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrTea 0 Opublikowano 19 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 thx, mail poszedł z zapytaniem ---------- Post dopisany 19-11-2012 at 18:35 ---------- Poprzedni post napisany 18-11-2012 at 19:07 ---------- mam już rozpiskę ew. kosztów i chyba się nie zdecyduje.. - sprzęgło by Radzik 1200zł (+200zł dla mechanika za wymontowanie i załozenie) - Turbo hybrydowe z wiekszym kołem kompresji 600zl (+150zł za wymontowanie i założenie) - hybrydy Mariusz z GoodHope nie poleca. - korekta - licze 400zł + 150zł na paliwo w dwie strony. - większy centralny cooler - 500zł - Chłodniczka oleju - 200zl W sumie - 3400zł Moc na takim setupie ~ 160-170ps i 340-350nm Inna opcja to założenie nowego sprzegła Sachs, podlanie paliwem i zwiekszenie doładowania na 1,3bara.. moze by wyszlo kolo 150ps .. Pewnie na wiosnę opcja numer dwa wejdzie w życie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 TEA kiedy skasujesz ten propagandowy podpis? bo troche mija sie z prawda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrTea 0 Opublikowano 19 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Wiesz Sebciu, do mostu moze bylo kolo metra na moją korzyść ale za mostem była długość półtorej .. inna charakterystyka mojego silnika. Pewnie będzie jeszcze nie raz okazja do porównania się na drodze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 teraz tak ogladam jak miałes AJM na 165 Km i 370 Nm... to Xsara by takie B5 wciagneła z paluchem w D.... ---------- Post dopisany at 18:50 ---------- Poprzedni post napisany at 18:49 ---------- Wiesz Sebciu, do mostu moze bylo kolo metra na moją korzyść ale za mostem była długość półtorej .. inna charakterystyka mojego silnika. Pewnie będzie jeszcze nie raz okazja do porównania się na drodze pod mostem to byłes 30 cm przedemna:wink: spoko wyciagne to co miałem zaladowane w aucie a ty załoz kanape i jedziemy:kox: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się