siemian Opublikowano 3 Października 2013 Opublikowano 3 Października 2013 haha ja nie wiem jak to przeżyję ---------- Post dopisany 26-09-2013 at 19:11 ---------- Poprzedni post napisany 20-09-2013 at 22:47 ---------- co o tych szprychach myślicie? chyba ja wezmę http://a4-klub.pl/felgi-opony-156/alu-16-oryginal-et42-285718/#post3798834 do trabanta fajne
banan87 Opublikowano 15 Października 2013 Autor Opublikowano 15 Października 2013 na zimę są w sam raz ledwo się mieszczą z przodu przy tych heblach, na 2-3 paznokcie jest prześwit pomiędzy ramionami felg a zaciskami, obawiam się trochę o to... ---------- Post dopisany 15-10-2013 at 20:26 ---------- Poprzedni post napisany 04-10-2013 at 11:12 ---------- zastanawiał się ktoś nad modem manetek kierunków, żeby miały swoje podświetlenie?
siemian Opublikowano 15 Października 2013 Opublikowano 15 Października 2013 na zimę są w sam raz ledwo się mieszczą z przodu przy tych heblach, na 2-3 paznokcie jest prześwit pomiędzy ramionami felg a zaciskami, obawiam się trochę o to...http://s15.postimg.org/6mq7hvglz/image.jpg http://s15.postimg.org/jkmo57own/image.jpg ---------- Post dopisany 15-10-2013 at 20:26 ---------- Poprzedni post napisany 04-10-2013 at 11:12 ---------- zastanawiał się ktoś nad modem manetek kierunków, żeby miały swoje podświetlenie? nie jaraj tyle :grin::grin: ...chociaz w sumie ja też lubie jak jest dużo świecidełek dlatego dekory sobie podświetliłem ale z manetkami cięzko bedzie coś zrobić...
banan87 Opublikowano 18 Listopada 2013 Autor Opublikowano 18 Listopada 2013 no bo dzisiaj tak spojrzałem na nie i takie biedne są bladziutkie a wszystkie inne rzeczy się świecą rzucam wyzwanie, kto ogarnie tego moda jeszcze czegoś takiego tutaj nie widziałem ---------- Post dopisany 17-11-2013 at 17:54 ---------- Poprzedni post napisany 15-10-2013 at 20:35 ---------- czas na wymianę sprzęgła, które ślizga się już od kilku miesięcy, to zużyte nie daje rady 206km 440nm, pytanie co kupić? boję się, że jak zmienię na takie samo tylko nowe, to po 30tys przez taką moc zrobi się to samo... jak myślicie? ---------- Post dopisany 18-11-2013 at 11:13 ---------- Poprzedni post napisany 17-11-2013 at 17:54 ---------- no... nikt nie pomoże?
peter22 Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 wyślij tarcze do wawy do obicia kewlarem 150zł plus koszta wysyłki , jak masz dwumas dobry to będziesz miał tylko niewielkie koszta
siemian Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 Nie ma czegoś takiego jak dobry dwumas gdy sprzęgło sie kończy...
peter22 Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 wiem ale może być tak ze na nowym zestawie zacznie się ślizgać to wtedy można obić samo sprzęgło nowym kewlarem
siemian Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 Wtedy to tak. To lepiej od razu obić ale dwumasa tez bym wymienił
banan87 Opublikowano 18 Listopada 2013 Autor Opublikowano 18 Listopada 2013 no dobra, to na pewno nowe sprzęgło kupię, tylko ew. jakie lub czy to seryjne (Sachs?) rzeczywiście gdzieś wzmocnić?
briano Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 Bardzo ładna sztuka, lubie czarne auta , sam niegdy nie mialem, wiec pewnie temu. Mody na plus najpierw moc hamulce, później stylistyka, z czasem beda pewnie wieksze kola i zawieszka
peter22 Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 ja robiłem tu SPRZEGLA REGENERACJA starą tarcze obiłem kewlarem docisk splanowali do tego dokupiłem nowy dwumas luka
banan87 Opublikowano 19 Listopada 2013 Autor Opublikowano 19 Listopada 2013 dzwoniłem do ECU Project (u niech robiłem program i u nich zrobię wymianę sprzęgła) powiedzieli mi, że seryjne zdrowe sprzęgło z BRD wytrzymuje do 450nm, więc nie ma potrzeby żadnego wzmacniania...
siemian Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 dzwoniłem do ECU Project (u niech robiłem program i u nich zrobię wymianę sprzęgła) powiedzieli mi, że seryjne zdrowe sprzęgło z BRD wytrzymuje do 450nm, więc nie ma potrzeby żadnego wzmacniania... no tak, masz potwierdzenie jak wytrzymuje... ile zrobiłeś na programie?że nie ślizga to jedno, a żywotność to drugie...
banan87 Opublikowano 19 Listopada 2013 Autor Opublikowano 19 Listopada 2013 tak, tylko po programie to sprzęgło już miało 190tys... to też trzeba brać pod uwagę nie wiem, gość mówi, że to nie ma większego sensu, że spokojnie 45tys seryjne sprzęgło da radę nawet przy tej mocy
H4mm3R Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 tak, tylko po programie to sprzęgło już miało 190tys... to też trzeba brać pod uwagęnie wiem, gość mówi, że to nie ma większego sensu, że spokojnie 45tys seryjne sprzęgło da radę nawet przy tej mocy To ja bym musiał co roku zmieniać trochę mało ale kto bogatemu i gniewnemu zabroni
siemian Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 tak, tylko po programie to sprzęgło już miało 190tys... to też trzeba brać pod uwagęnie wiem, gość mówi, że to nie ma większego sensu, że spokojnie 45tys seryjne sprzęgło da radę nawet przy tej mocy 45 tys.... Nie no super...:grin:
banan87 Opublikowano 19 Listopada 2013 Autor Opublikowano 19 Listopada 2013 ja jeżdżę ok. 10tys rocznie, więc nie ma tragedii
siemian Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 To po co Ci diesel ktorego do tego męczysz... Kup benzynioka...
banan87 Opublikowano 19 Listopada 2013 Autor Opublikowano 19 Listopada 2013 zakochałem się w dieslach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się