supi9 0 Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 Kolektor mojej czarnej szczały był uprzejmy pęknąć przy śrubach od turbiny. Na alledrogo są tylko dwa od AEB i to już pęknięte. Potrzebuje info odnośnie zamienników t.j. Od jakich modeli bez przeróbek pasują. Zastanawiam się czy w zasadzie od vw by nie było to samo. Wzrokowo to są takie same. Może TT, może all 1.8t A4 B5. Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 wszystkie kolektory w 1.8t w B5 sa takie same - silnik umieszczony wzdłużnie poprzecznie umieszczone silniki odpadają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supi9 0 Opublikowano 10 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 Właśnie. A zastanawiałem się nad tym od paska AEB, bo na foto wygląda tak samo. Ale jeżeli od innych b5 podejdą to może coś w dobrej cenie się znajdzie. Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bialy986 5 Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 Z tego co ja kiedyś uzyskałem info to nr.kolektora-058253033E. i najlepiej brać od tego samego motoru czyli AEB. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 od passata bedzie pasowal przeciez to toćka w toćke ten sam AEB, ale tak jak Tomek napisał od każdego 1.8T będzie pasował, wiec ja bym szukał jak najświeższego, od A4 B7 BFB albo jakiegos superba czy nawet EXEO 1.8T ---------- Post dopisany at 23:02 ---------- Poprzedni post napisany at 23:00 ---------- tu dowod na to ze numery maja te same Kolektor wydechowy AUDI A4 B6 1.8T BFB 058253083E (2667586829) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supi9 0 Opublikowano 11 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaWLaK89 0 Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Wymieniał już ktoś z Was kolektor wydechowy samemu? Mam to samo pęknięcie przy śrubach kupiłem już kolejny kolektor szykuje sie do wymiany, chętnie bym to zrobił sam ale potrzebował bym jakiegoś opisu naprowadzającego... Wiem że będzie problem ze śrubami... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bialy986 5 Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Też zakupilem z myślą wymiany,ale mechanik stwierdził że będzie problem jak się urwą śruby przy głowicy.Wtedy trzeba by ją zdejmować a to już jest roboty i kosztów więcej :banghead: wysłane za pomocą tapki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 nakrętki dość łatwo odkręcaja się po spryskaniu cx90, wcześniej bardzo delikatnie można podgrzać kolektor uruchamiając auto na dosłownie chwilkę, tak żeby można było dotknąć go ręką, u mnie to też pomogło, ale polecam też dać potem nowe nakrętki miedziowane samohamowne Najwięcej problemu jest z odkreceniem trzech śrub turba, polecam przywalić wcześniej parę razy młotkiem przez jakąś przedluzke centralnie w łeb każdej żeby uwolnić naprężenia Wystukane z Pegasusa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się