done Opublikowano 11 Października 2012 Opublikowano 11 Października 2012 Witam Może ktoś wie jakie powinno być prawidłowe ciśnienie w układzie wspomagania A4 b6 1.9 TDI. Po wymianie płynu/oleju na Febi 06162 i rozgrzanym silnika ~90st w 03 (Abs/stering) w grupie 005 mam takie wartości: Pressure -0.33 bar Lateral accel. -0.38 m/s*2 w grupie 003: Torque: 21.6 Nm Torque: 30.8 Nm Pozdrawiam
Beny Opublikowano 12 Października 2012 Opublikowano 12 Października 2012 Siemano, kolego dowiedziałeś się jakie ma byc to ciśnienie?
done Opublikowano 12 Października 2012 Autor Opublikowano 12 Października 2012 Niestety nie, nie wiem na ile miarodajny jest ten pomiar vagiem. Przyjmuje się, ze pompa daje ok 100 bar. PS. Sprawdź u siebie w tych grupach jakie masz wartości będziemy mieli pkt odniesienia.
Beny Opublikowano 12 Października 2012 Opublikowano 12 Października 2012 OK sprawdzę popołudniu ale wydaje mi się że coś jest nie tak ponieważ strasznie ciężko teraz mi chodzi:kwasny:
Pikuś Opublikowano 12 Października 2012 Opublikowano 12 Października 2012 Po pierwsze to chyba powinien byc syntetyk czyli FE06161. Po drugie to w B6 nie ma czujnika w układzie wspomagania. Po trzecie ciśnienie można sprawdzić manometrem: dla 4 cylindrowegi diesla między 110 a 120 bar. Po czwarte grupa 03 to chyba ABS
done Opublikowano 13 Października 2012 Autor Opublikowano 13 Października 2012 Po pierwsze to chyba powinien byc syntetyk czyli FE06161. Pikuś jaki masz kolor korka wlewu płynu wspomagania? Bo FE06161 jest czerwony. Gr 03 to abs i ukł. kierowniczy można tam sprawdzić kąt skrętu kierownicy.
Pikuś Opublikowano 13 Października 2012 Opublikowano 13 Października 2012 Nie jest czerwony, idz do pierwszego lepszego sklepu i poproś o zamiennik G00400 lub G00200. Towary znalezione dla kodu: FE06161 po prawej masz "Informacje dodatkowe" rozwiń sobie i zobacz. Co do grupy może i tak się nazywa w starszych wersjach vag-a, ale w nowych jest opisana jako układ ABS. <br /><br />
Stolkien Opublikowano 29 Października 2012 Opublikowano 29 Października 2012 Na pompie wspomagania powinno być wybite ile ma Bar.-ów. np. moja pompa 2.0Tfsi KYB ma wybite 110. Nawiasem mówiąc mam problem ze wspomaganiem i dla tego tu trafiłem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się