Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z porannym odpalaniem / na zimnym


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

No to panowie ciekawe co u mnie siedzi...:confused:

Jest to niesamowicie irytujące kiedy odpalasz auto i kręci kilka sekund zanim odpali. Na ciepłym pali na rys.

Mam nadzieję, że to nic bardzo poważnego.

Wysłane z mojego Milestone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Shit ;)

Też mam w tym roku podobny problem...

Sinik się zapowierza. Jak odpalam rzuca nim i chodzi jak traktor. Po chwili łapie paliwo i jest ok. Później pali od strzała.

Ale od początku opiszę co u mnie zaszło. Może ktoś pomoże.

Do zapalniczki wpadła mi 10-groszówka - bezpiecznik spłonął ;)

Potrzebowałem pilnie napięcia w zapalniczce do łądowarki tel. więc szybko pokrywka bezpieczników znalazłem spalony i 1 lepszy wyciągnąłem...

I to był mój błąd to tu zaczynają się problemy...

Dokładnie nie wiem nawet który to był, znalazłem 2 i uzupełniłem brak (było trochę ciemno - w trasie)

Zaczęło się tym że włączył się wentylator - praca ciągła - to ciach kostka pod maską rozpieta.

Po nocy zaczęło się złe odpalanie - objawy tak jak wyżej

na vagu bład czujnika g62 zwarcie

temp na liczniku normalnie 90

ale w 01-Engine: 007; 17-Instruments: 003 ? tem jest -100 :o

wymieniłem czujnik g62 nic nie daje. dalej ten sam błąd.

dodam że jak odpala to wskakuje na wyższe obroty przez chwile i opada do normalnych.

Teraz pytania:

Co mogło się stać po wyjęciu i ponownym wetknięciu tego bezpiecznika?

Dla czego pokazuje mi błąd g62 nawet po wymianie na nowy i 3 podmieniany, który jest z innego auta(sprawny)

Ciągła praca wentylatora... to na pewno przez ten g62

Jakie ciśnienie powinna dawać pompka w baku?

Ale co mogło się |ebnąć?

Któryś przekaźnik się zaspawał?

Jeszcze z innej beczki - zaworek w filtrze - powinien mieć przelot w stronę zgodną ze strzałką? czy powinien puszczać dopiero pod pewnym ciśnieniem?

Dodam - podmienia zdrowa tandempompa, uszczelaniacze pompek nowe, kompresja gut, korekcje gut, kont wtrysku gut, Stało się to nagle... Wcześniej było dobrze... -25 kilka obrotów wału i chodzi bez szarpania.

Z góry dzięki za odpowiedzi i pomoc.

Pozdro ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek, a można spytać ile kosztowała Cię naprawa? I przy jakim przebiegu to robiłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie mowiłem ze to bedzie problem z głowica.
problem po kolizji zaworów z tłokami :whistling:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek, a można spytać ile kosztowała Cię naprawa? I przy jakim przebiegu to robiłeś?

Ok 6K, z tego regeneracja PD kosztowała 2620zł za kpl. Przebieg 350kkm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taką ciekawostkę do wątku. Auto stało przez ostatnie 3 dni. Nie jeździłem nim. Po tym czasie z ciężkim sercem wsiadam i zastanawiam sie jak długo będzie kręcić....odpalił na rys :confused:

Wysłane z mojego Milestone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio z komfortu zczytałem taki błąd

01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)

52-10 - Supply Voltage Too High - Intermittent

może tu leży przyczyna...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...