zielony113 Opublikowano 13 Października 2012 Opublikowano 13 Października 2012 witam mam pytanie ogólnie mam diesla ale kolega ma audi a4 1,8t i padła mu turbina zrobił regeneracje i druga turbina zrobiła się czerwona i też padła wymienił jakiś przewód do smarowania założył następną i problem jest ten sam po zapaleniu troche chodzi a potem robi się czerwona jak by ją ktoś do pieca włożyłczy miał ktoś podobny problem? albo ktoś wie co to morze być
Dev Opublikowano 13 Października 2012 Opublikowano 13 Października 2012 normalka w 1.8T, u mnie jest żólte z kolektorem :decayed: musisz dokąłdnie sprawdzic przepływ oleju od filtra powietrza do turbo oraz przepływ wody
zbiko13 Opublikowano 14 Października 2012 Opublikowano 14 Października 2012 Odkręć spływ olej z turbo i zapal na klika sekund. Powinno co nieco oleju spłynać . Jak nie to porostu niema smarowania
Dev Opublikowano 14 Października 2012 Opublikowano 14 Października 2012 co nieco ? powinno grubo walic
?uki1984 Opublikowano 14 Października 2012 Opublikowano 14 Października 2012 A kolega sam zakładał czy jakiś "mechanik" bo przy wymianie trzeba się stosować do odpowiednich "procedur" że tak to nazwę A może regenerowana turbina z kiepskiego źródła:kwasny:
arts_ch1 Opublikowano 14 Października 2012 Opublikowano 14 Października 2012 hmm a jakie to sa niby procedury ? to nie lot w kosmos:)
?uki1984 Opublikowano 14 Października 2012 Opublikowano 14 Października 2012 1 Wymiana oleju wraz filtrem oleju 2 Wymiana filtra powietrza oraz usunięcie zanieczyszczeń z układu dolotowego 3 Wtrzykuje się 20cm3 czystego oleju silnikowego do środka korpusu turbiny przez zasilający otwór olejowy. Potczas tej czynności obracamy wirnik w celu rozprowadzenia oleju wewnątrz turbiny. 4 Montujesz turbo do silnika z wykorzytaniem nowych uszczelek (nie dokrecasz przewodu odprowadzającego olej) 5 Napełniasz olejem obwód smarowania turbiny, obracając rozrusznikiem wał korbowy silnika, przy odłaczonym zasilaniu cewki zaworu odcinającego pompy wtryskowej (w silnikach niskoprężnych odłączamy zasilanie cewki zapłonowej). Przerywamy czynność w momencie pojawienia sie świeżego oleju w otworze odprowadzającym olej z turbiny. 6 Po sprawdzeniu drożności i szczelności przewodu odprowadzającego olej podłączamy go do turbosprężarki. 7 Po uruchomieniu silnika pozostawiamy go na min. 30 sekund na biegu jałowym w celu napełnienia przewodów olejowych turbiny. 8!!!Nie używamy żadnych silikonów uszczelniających!!! No i takie to "procedury" A tak BTW co do kosmosu to gość skakał dziś wysokości 39000metrów i spadał z prędkością ponad 1200km/h:decayed:
gregoor Opublikowano 14 Października 2012 Opublikowano 14 Października 2012 taaaa co do tego kosmosu...
?uki1984 Opublikowano 14 Października 2012 Opublikowano 14 Października 2012 taaaa co do tego kosmosu... Taaa to nie ten program oglądałeś:polew::polew::polew::polew: Dobre:decayed: ---------- Post dopisany at 23:04 ---------- Poprzedni post napisany at 23:03 ---------- Chyba troche zboczyliśmy z tematu:polew:
zielony113 Opublikowano 15 Października 2012 Autor Opublikowano 15 Października 2012 dzięki za wskazówki to jest fura kolegi i podobno to jakiś mechanik robi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się