Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi B5 1.6 prawidłowa temp.


piotr0128

Rekomendowane odpowiedzi

Pojawił się problem z wyrzucaniem płynu chłodzącego ze zbiorniczka. Po wymianie zbiorniczka, korka, termostatu oraz przeciekającego króćca problem ustąpił. Wcześniej temp. była cały czas 90 stopni, chyba, że dłuższy postój w korku itp. powodował wzrost temp. i wyrzucanie płynu. Po wymienionych wyżej czynnościach problem ustąpił natomiast teraz temp. utrzymuje się w przedziale 90 - 110 stopni. Czy taka temp. jest w porządku?? Co może być przyczyną?? Dodam, że pompa wody była wymieniana jakieś trochę ponad 3000km... I jeszcze jedno pytanie jak spr. temp. na climatronicu??Jaka kombinacja przycisków i na jakim kanale?? Czytałem już mnóstwo wątków na ten temat na forum ale ile użytkowników tyle opinii... Jedni piszą, że dla silników audi to w porządku bo termostat przy 102 stopniach się załącza inni piszą, że powinno być 90 cały czas... Sam już nie wiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu masz wszystko opisane jak sprawdzic temp. w klimatroniku http://a4-klub.pl/klimatyzacja-98/kody-klimatronika-25/. do 94C to jest ok u mnie tez temp wachala sie w granicach 91-93C do puki nie padla mi wiskoza i teraz jest 96-7 .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec temp 94.5 na vag jest ok? cały czas trzyma mi taka temp -nie za dużo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec temp 94.5 na vag jest ok? cały czas trzyma mi taka temp -nie za dużo?

jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie ja u siebie w weekend po powrocie do domu podłączyłem vaga i na vagu pokazywało temperaturę 88 stopni z małym haczykiem a na zegarach skazówka minimalnie wychyla się poza 90 stopni to może mieć z 92 stopni czy tak powinno być czy vag powinien pokazać taką samą temperaturę jak na liczniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie ja u siebie w weekend po powrocie do domu podłączyłem vaga i na vagu pokazywało temperaturę 88 stopni z małym haczykiem a na zegarach skazówka minimalnie wychyla się poza 90 stopni to może mieć z 92 stopni czy tak powinno być czy vag powinien pokazać taką samą temperaturę jak na liczniku

tak ma być jest ok, licznik od ok 70-80st do ok 100st temp. faktycznej silnika pokazuje cały czas 90 st.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...