Skocz do zawartości
IGNOROWANY

---> Audi A6 C6 3.0TDI V6 quattro S-line <---


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

fajnie ze sedan :thumbup1: uwazaj na silnik bo to BMK..

Opublikowano
fajnie ze sedan :thumbup1: uwazaj na silnik bo to BMK..

Dzięki, również jestem za sedanem. Co do silnika, na razie odpukać chodzi pięknie. Równo, nie dymi (podobno miałem wymienione wtryski, teraz końcówka wtryskiwaczy to AH)ciągnie jak głupi. Więc może będzie ok

Opublikowano

to dobrze,myslales nad programem? z 270-280ps powinno wyjsc :wink:

Opublikowano
to dobrze,myslales nad programem? z 270-280ps powinno wyjsc :wink:

Na razie za krótko go mam. Musze pojeździć, sprawdzić jak się zachowuje. Jako priorytet teraz czeka mnie podróż do PL (1450km) i rejestracja auta na PL blachy.

Opublikowano

To przerób go najpierw na jakiś bankowóz w DE bo w Polsce dowalą ci ponad 18% akcyzy za silnik powyżej 2.0.

Opublikowano

Też się dziwię że w tym złodziejskim kraju chce rejestrować, chyba że z jakiś powodów musi, to chociaż niech zrobi tak żeby tej złodziejskiej akcyzy nie płacić.

Opublikowano
5w40 z normą 505.01 do CR hmm :)

fajne audi

Na forum A6 pisali, że bardzo dobry do silników bez DPF i jak słychać na początku napinacz :-P

nasze polskie forum Audi A6 to jest banda idiotów bez szkoły :)

Opublikowano

Może na forum A6 koledzy się nie znają :decayed: ale po te antagonizmy, bądźmy kulturalni wobec siebie :wink:

Pice and LOVE :pociesz:

Opublikowano

Co do s-line

Ja mam wewnętrzny pełny ale zawieszenie mam 1BE + koła 18 cali miałem takie jak w s-line a zwernetrznego s-line nie miałem :) a auto w 100% bezwypadkowe :)

Forum Audi A6 PL to ja nie wiem skąd Ci ludzie sie uwali chyba z kosmosu albo bardzo ubogiej polskiej wsi w podkarpackim :)

Wiekszośc z nich pisze który przez U, i może przez RZ :) to chyba wiele wyjasnia ich pojęcie na temat Audi A6 kończy sie jedz do ASO tam są fachowcy :)

Są bardziej niż żenujacy :)

Opublikowano
To przerób go najpierw na jakiś bankowóz w DE bo w Polsce dowalą ci ponad 18% akcyzy za silnik powyżej 2.0.

Ale ja się licze z tym, że muszę zapłacić 18,6% dla mnie to nie problem, ponieważ wybierając ten silnik miałem na uwadze tą akcyzę.

Co do rejestracji, wolę go zarejestrować w PL. Wychodzi taniej niż tutaj w NL. Niestety Holenderskie prawo jest baaardzo ciężkie dla portfela jeżeli ma się silnik diesela i wagę prawie 2 tony. Obliczyli mi ubezpieczenie co miesiąc 80e + 580e na kwartał za podatek drogowy... Chyba są chorzy na głowę. Wole zapłacić raz te 8tys zł i mieć z głowy. Niż co trzy miesiące płacić im 600e

Opublikowano

Co kto lubi:wink: Ja wychodze z założenia że jak się da uniknąć płacnia czegokolwiek(tym bardziej tej złodziejskiej akcyzy) w naszym pięknym kraju to wykorzystuję to póki się da i nie płacę, wystarczy że doją nas ile wlezie na każdym kroku.

Opublikowano
Co kto lubi:wink: Ja wychodze z założenia że jak się da uniknąć płacnia czegokolwiek(tym bardziej tej złodziejskiej akcyzy) w naszym pięknym kraju to wykorzystuję to póki się da i nie płacę, wystarczy że doją nas ile wlezie na każdym kroku.

Ale to nie wykluczone, że jakby była możliwość ominięcia tej akcyzy to bym z niej nie skorzystał:-) Tylko powiedz mi jak mam to zrobić

Opublikowano

Musisz przyjechac już samochodem przerobionym w przypadku sedana musi to być pojazd specjalny; bankowóz, pomoc drogowa i co tam jeszcze jest, a w przypadku kombi przerabiało się na LKW(ciężarówkę). Od takich samochodów w Polsce nie płaci się akcyzy dlatego przerabia się je za granicą(np. w Niemczech na stacji diagnostycznej) przed przyjazdem i rejestracją w PL

Oczywiście u nas jest już wiele ofert firm pomagających w załatwieniu tego:

Audi A8 PKW/LKW (przebudowa) HOMOLOGACJA CIEZAROWA!

z tej kumpel kożystał i było wszystko szybko i sprawnie

Opublikowano

No przecież Ci napisałem czytaj no trochę ze zrozumieniem sedana przerabiasz tak jak jest w ogłoszeniu na pojazd specjalny czyli bankowóz lub pomoc drogową, a kombi przerabiasz na ciężarówkę.

Opublikowano

Nie musisz tego u nich robić, dowiedz się może tam u siebie w NL na stacji diagnostycznej jak wygląda taka przeróbka co musisz mieć itd. i ile to kosztuje bo może będzie taniej i łatwiej zrobić tam u Ciebie. Z tego co widziałem to z sedanem było o tyle łatwo że pakowali tylko do bagażnika jakieś słukpi kamizelki lewarki i jakieś inne pierdoły i diagnosta robił zdjęcie i już pomoc dorogowa był gotowa, albo wrzucali jakiś mały sejf do bagażnika i był bankowóz:wink:

Opublikowano

Tak to już z ludzmi jest i to bez względu na kraj, ale jeżeli przepisy dopuszczają taką przeróbkę a na 99% w NL też dopuszczają tak jak w DE to nie ma tu żadnych kombinacji, w DE jedziesz poprostu na Dekrę i normlnie diagnosta robi zmianę przeznaczenia pojazdu z samochodu osobowego na inny, a później w Polsce po zarejestrowaniu też legalnie diagnosta robi znowu zmianę przeznaczenia pojazdu i tyle.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...