disem Opublikowano 14 Października 2012 Opublikowano 14 Października 2012 Witam, Potrzebuje porady w sprawie przedniego zawiasu, 16000km ( rok i 9 mc) temu wymienione zostało całe na Lemy przez mechanika i juz jedna strona stuka. Pytanie brzmi jak dobrze sprawdzić które są do wymiany ? Stuki tylko z lewej strony na poprzecznych nierównościach. Podobno najszybciej lecą górne, teraz moje pytanie jak je samemu sprawdzić ? Przestałem juz wierzyć mechanikom i sam staram sie naprawiać. Dla przykładu jak diagnozowałem przednie zawieszenie przed wymianą to każdy z mechaników w 2 stacjach diag. i 2 warsztatach mówił\ o innych wahaczach do wymiany a tłukło się juz sporo więc skołowany wymieniłem komplet bo miało być na 40-60kkm i d*pa, po 16kkm sie sypie. Dodatkowo planuje wymienić tez amory bo ubiegłej zimy wydawało mi sie że przy mrozach to strasznie twardnieją i pierwszy 1km to zawias stukał jak by był na samych wahaczach. Możecie doradzić jak je samemu wymienić i co do tego jest potrzebne ? (ściągacze ? ) Aha i jeszcze mam pytanie o sanki pod silnikiem (mam zerdzewiałe strasznie) może ktoś wie jak sie je wymienia ? (silnik podwiesić trzeba ? jakie części nowe ) Pozdrawiam i za info dziękuje P.S. Co myślicie, że lemy po 16kkm siadają ? (kupione od pewnego źródła)
mar_92 Opublikowano 14 Października 2012 Opublikowano 14 Października 2012 Podjedz na stacje diagnostyczną i za parę zł ci sprawdzą,będziesz miał pewność Co do lem, zmieniałem trzy lata temu i zrobiłem ok 60 tys i jest ok
disem Opublikowano 14 Października 2012 Autor Opublikowano 14 Października 2012 No osobiście to nie potwierdzę tej opinii o jakości chyba że reszta mi wytrzyma jeszcze 44kkm to uznam że te co wymienię miałem jakieś wadliwe. Na stacji diagnostycznej to mi powiedzą, że jak juz stuka to najlepiej komplet wymieniać i na 60kkm będzie spokój
keepper45 Opublikowano 15 Października 2012 Opublikowano 15 Października 2012 W wymianie wahaczy jest pewna sztuczka. Chodzi o montaż wahaczy pod odpowiednim kątem.
disem Opublikowano 15 Października 2012 Autor Opublikowano 15 Października 2012 keepper45 - możesz rozwinąć ?, no podziel sie wiedzą wiem, że przykręca sie je ostatecznie w pozycji roboczej auta, ale o odpowiednich kątach to nic nie wiem
grzegorzmen Opublikowano 15 Października 2012 Opublikowano 15 Października 2012 niema kątów odpowiednich , zakładasz opuszczasz auto parę razy naciskasz z każdej strony za błotnik żeby się wszystko ułożyło i dokręcasz z kanału , potem tylko kontrola zbieżności i tyle. Co do sanek to szczycić rdzę i umaluj na przykład chemorajtem albo śnieżką na rdzę najlepiej w kolorze czarnym można jeszcze dać potem konserwacja i spokój.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się