trepek Opublikowano 15 Października 2012 Opublikowano 15 Października 2012 Mam taki problem ze sprzęgłem. Mianowicie po rozgrzaniu silnika pojawiają się wibracje podczas ruszania. I to dość mocne, czasami trzeba wcisnąć sprzęgło, dodać lekko gazu i znowu próbować ruszyć bo inaczej choroba morska chwyci. Standardowo sprzęgło bierze na górze ale to nie o tym:wink: Dodatkowo jak tak sobię myślę, to po przyśpieszeniu kąta wtrysku pojawiły się wibracje na biegu jałowym i jak pokazały ostatnie logi, mam dosyć rozjechane korekcje (a nie tak dawno kupowałem wtryski AFN, gdzie ciśnienia otwarcia były przynajmniej po 186bar). Jak loguje samochód i testuję N108 i następuje przyśpieszenie kąta wtrysku to wibracje stają się bardziej wyczuwalne. Czyżbym miał krzywe koło zamachowe i nie radzi sobie ono z kompensacją impulsowej pracy silnika 4-taktowego? A może winny wibracją jest impulsator bo na wolnych obrotach wskazówka obrotomierza nieco pływa na mniej więcej grubość wskazówki. Może trochę więcej? Ile kosztowałby najgorszy wariant czyli wymiana kompletnego sprzęgła + zamacha. Wolę być przygotowany na najgorsze, niż zdjąć skrzynię i żeby okazało się, że nie mam przy sobie odpowiednio dużo gotówki i musze albo stosować półśrodki albo mieć rozebrany samochód przez tydzień-dwa.
ruzo Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 docisk i cienka tarcza. komplet do wymiany
trepek Opublikowano 18 Października 2012 Autor Opublikowano 18 Października 2012 Większość objawów minęła po podmianie wtryskiwaczy na inne AFN. Co prawda samochód stracił nieco na dynamice ale praca silnika jest bardzo poprawna, spalanie ok, brak poddymiania. Muszę na spokojnie dojść co jest/było nie tak.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się