zak2012 Opublikowano 15 Października 2012 Opublikowano 15 Października 2012 Witam wszystkich użytkowników forum, od niedawna też jestem posiadaczem Audi a4. Kupiłem ten samochód w komisie. Teraz dokładnie jest to Audi a4 B7 2005 r. silnik 1.9TDI wersja s-line. Mój problem polega na wyciekającym płynie z układu chłodniczego przez korek (drogą awaryjną) i tylko tą drogą leci na 100% widać ślady. Wymieniłem korek na oryginalny, termostat też nowy i oryginalny, sterownik wentylatorów też wymieniony na używany bo wcześniej wentylatory się nie uruchamiały (jeśli miały chłodzić silnik natomiast przy klimie było ok). Jak przejadę 50 km to płyn jest wyrzucany, gdy odkręcam korek od zbiorniczka na goroncym aucie poziom podnosi się z poniżej kreski min do 1cm wyżej i jest tak po miedzy min a max. Mi się już pomysły skończyły. Boje się, że to będzie uszczelka !!! Proszę o pomoc.
antonio Opublikowano 15 Października 2012 Opublikowano 15 Października 2012 no myślę, że uszczelka pod "czapką"
zak2012 Opublikowano 15 Października 2012 Autor Opublikowano 15 Października 2012 właśnie przejechałem dziś 80 km i ze zbiorniczka nic nie leci, płynu jest jakieś 1cm po niżej min. Gdybym odkręcił korek to wróci do stanu po między min a max. Jak odkręcam to robi delikatne psyyk. Co jest ?? jeszcze jedna sprawa, przy termostacie jest wąż zimny i zimny jest z drugiej strony ten grubszy wąż wychodzący z chłodnicy do silnika ??
zbojna Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 Uklad napewno dobrze odpowietrzony?
Fr0styyy. Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 Samochód się przegrzewa?
zak2012 Opublikowano 19 Października 2012 Autor Opublikowano 19 Października 2012 Na dzień dzisiejszy wyciągnąłem termostat i jeżdżę bez niego, jest ok. Termostat testowałem w gorącej wodzie i otworzył się na 0,3 mm. Odesłałem go do salonu bo był oryginalny
Tobike Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 Jaką miałeś temperaturę po tych 50km z termostatem? niektóre układy nawet sprawne zachowują się podobnie że poziom płynu ustala się na minimum i taki już pozostaje, ja mam tak w golfie jak mu doleję do maxa to wyrzuci przez korek tyle żeby min zostało, jeżeli miałeś normalna temperaturę i płyn nie znikał całkiem ze zbiorniczka to jest ok, każdy uklad na gorącym silniku zrobi przy odkręcaniu psssss
zak2012 Opublikowano 19 Października 2012 Autor Opublikowano 19 Października 2012 tak układ robi pssssssss, ale mi z tym wadliwym termostatem płyn wyciekał aż pokazywało mało płynu na komputerze. Dopiero jak pozbyłem się termostatu to jest ok. Czekam na nowy termostat i przetestuje ) aha temperatura zawsze jest 90 oczywiscie po przejechaniu paru km i nigdy nie przekroczyła 90.
Gibson Opublikowano 22 Października 2012 Opublikowano 22 Października 2012 .Mój problem polega na wyciekającym płynie z układu chłodniczego przez korek (drogą awaryjną) i tylko tą drogą leci na 100% widać ślady. Wymieniłem korek na oryginalny, termostat też nowy i oryginalny, sterownik wentylatorów też wymieniony na używany bo wcześniej wentylatory się nie uruchamiały (jeśli miały chłodzić silnik natomiast przy klimie było ok). Jak przejadę 50 km to płyn jest wyrzucany, gdy odkręcam korek od zbiorniczka na goroncym aucie poziom podnosi się z poniżej kreski min do 1cm wyżej i jest tak po miedzy min a max. Mi się już pomysły skończyły. Boje się, że to będzie uszczelka !!! Proszę o pomoc. Mam identyczny problem(tylko że jestem przed zakupem sterownika wentylatora), więc podbijam temat i również proszę o pomoc.
zak2012 Opublikowano 22 Października 2012 Autor Opublikowano 22 Października 2012 Dziś przejechałem 70 km, bez termostatu, płyn poniżej min jakieś 1 cm, nadal wyrzuca może jeszcze się nie odpowietrzył?? Do użytkownika Gibsona napisałem Tobie wiadomość prywatną !!!
ciechu20 Opublikowano 24 Października 2012 Opublikowano 24 Października 2012 niestety wygląda to na uszczelke głowicy, jeśli na dużym układzie jest ok to chyba to będzie to. jeśli odkręca się korek zbiorniczka na gorącym silniku to dźwięk jak to opsujecie psssssss jest normalny,bo jest to układ ciśnieniowy.
zak2012 Opublikowano 25 Października 2012 Autor Opublikowano 25 Października 2012 Dziś kolejne kilometry a płynu coraz mniej nawet po dolaniu jeszcze czekam na test kompresji cylindrów co pokaże. Jeśli to uszczelka to trudno trzeba zrobić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się