Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie odpala po wymianie pompowtryskiwaczy


Sla1972

Rekomendowane odpowiedzi

przy próbie odpalania wciśnij gaz do dechy i nie puszczaj aż zagada

:) Wciśnięcie pedału do dechy może by pomogło w starym kiblu z pompą sterowaną linką, tam gdzie linki nie ma to komputer dobiera dawkę startową niezależnie od położenia prawego buta.............

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to dziwne bo własnie u mnie tak startuje po wymianie filtra paliwa i jakoś linki u mnie nie ma

:) Wciśnięcie pedału do dechy może by pomogło w starym kiblu z pompą sterowaną linką, tam gdzie linki nie ma to komputer dobiera dawkę startową niezależnie od położenia prawego buta.............

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I znowu problemów ciag dalszy. Autko pieknie chodziło , dynamika. Po odebraniu auta przejechane 350 km i dzisiaj szok.....zaczeło nim talepac, jakby pracowały tylko trzy cylindry, telepeanie i drgawki przy przyspieszeniu. Jedna różnica to ze mozna było go krecic powyżej 3 tys. obrotów . Wyłączyłem go , odpaliłem i chodzi normalnie , przejechałem 2-3 kilometry i dalej to samo , dodatkowo zapaliła się lampka zółta "check engine". Postój odpalenie po 10 minutach , pali się "check engine" ale silnik pracuje prawidłowo. Jakas kurde masakra! Rozumię że lampka kontrolna (silnik) wskazuje niesprawność elektroniki silnika. Maił ktoś podobny przypadek ??? Jutro i tak jade do warsztatu i go podłaczą pod komputer.

Sla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie typowy problem pompowtrysk wszedł w tryb awaryjny.Ktorys lub ktores pokazuja wartosci poza skale i komputer odcina ten cylinder.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie typowy problem pompowtrysk wszedł w tryb awaryjny.Ktorys lub ktores pokazuja wartosci poza skale i komputer odcina ten cylinder.

Trzy dni jazdy bez problemu, kontrolka"check engine"zgasła , zrobiłem 350 km i wszystko grało. Dzisiaj odpalam i znowu telepie, jeden z PD nie pracuje. Czyli PD wchodzi w tryb awaryjny. Znacie i polecacie jakiegos mechanika w Warszawie? Podejrzewam ze jakas wtyczka , pin nie kontaktuje i to jest powód moich problemów .

Sla

---------- Post dopisany 12-11-2012 at 16:03 ---------- Poprzedni post napisany 11-11-2012 at 16:30 ----------

Po dzisiejszym podpięciu pod komp : bład elektryka i bład PD nr1. Odczyt PD- 0000, na innych pompkach ujemne wartosci. Pali tylko na trzy cylindry. Jutro idzie na warsztat i moze bede wiedział coś węcej, i poznam kolejne koszty.........

---------- Post dopisany 22-11-2012 at 22:39 ---------- Poprzedni post napisany 12-11-2012 at 16:03 ----------

Witam,

I dalsza historia po awarii PD, problemie z paleniem na jeden z cylindrów , wizyta w nowym warsztacie , sprawdzenie wiązek, wtyczek i PD , szybka diagnoza i przyczyna "uszkodzony przekaźnik" (duże srebrne hermetyczne pudełko) opcja naprawy na bogato w autoryzowanym serwisie za duuzy worek pieniędzy i opcja ekonomiczna - używany przekaźnik , przeprogramowanie itp. Auto odebrane w poniedziałek , działa pięknie super ! i drenażu kieszeni nie było , super. I trzy dni jazdy dom-praca, praca -dom , jakies w sumie 220 km nakręcone i ZONK , wielki ZONK, f*ck znowu to samo "check engine" objawy jak wczesnie , normalnie nie pali jeden z cylindrów !!!!!! PANOWIE KURDE CO TO MOŻE BYĆ DO JASNEJ CHOLERY. Ręce opadają.......najchetniej bym go sprzedał ale wczesniej musi działać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...