wesz82 Opublikowano 16 Października 2012 Opublikowano 16 Października 2012 Witam. Rozbebeszyłem turbo w celu wyczyszczenia kierownic i mam pare pytań: -czy blaszka która jest pod wirnikiem części gorącej powinna być luźna??? -czy pręt który wchodzi do gruszki powinien się przesuwać dość mocno(muszę użyć trochę siły kciukiem aby dopchać go do końca) -dlaczego w kolektorze ssącym jest nagar i skąd on się bierze,zauważyłem także że jeden z zaworów jest zawalony lekko tym nagarem a reszta nie... pzdr
pastaldo Opublikowano 16 Października 2012 Opublikowano 16 Października 2012 1) ta blaszka była u mnie luźnia i chyba tak powinno być 2) u mnie też dość ciężko chodzi jak się naciska 3) w kolektorze ssącym jest nagar przez EGR. On wpuszcza spaliny do ponownego przepalenia i stąd nagar. Jak sie nie zaślepi EGR to normalne zjawisko.
wesz82 Opublikowano 16 Października 2012 Autor Opublikowano 16 Października 2012 Dzieki Tomek a miałeś uszczelkę między turbo a kolektorem bo ja nie a w zestawie dostałem takową. Egr-a zaślepiłem ale pół roku temu. Właśnie Kolektor moczy się w nafcie bo płyn do mycia silników nie dał rady.
marcin78 Opublikowano 16 Października 2012 Opublikowano 16 Października 2012 Moja rada w czyszczeniu kolektora ssącego. Zalać rozpuszczalnikiem lub czymś innym łatwo palnym i podpalić, po około 30min, po wystygnięciu przeciągnąć przez otwory szmatę. Po kolejnych 10 min jest nowy.
pastaldo Opublikowano 16 Października 2012 Opublikowano 16 Października 2012 Między turbo a kolektorem nie ma usczelki. Uszczelka jest między turbo w wydechem. A co to za zestaw kupiłes? Metoda z wypaleniem jest jak najbardziej słuszna choć słyszałem od kogoś (niepamiętam od kogo) że kolektor ssący nie jest z zeliwa i że jak za mocno się nagrzeje to może pęknąć ale nie zauważyłem żeby coś złego się z nim działo.
wesz82 Opublikowano 16 Października 2012 Autor Opublikowano 16 Października 2012 Moja rada w czyszczeniu kolektora ssącego.Zalać rozpuszczalnikiem lub czymś innym łatwo palnym i podpalić, po około 30min, po wystygnięciu przeciągnąć przez otwory szmatę. Po kolejnych 10 min jest nowy. Dzieki zostało mi jeszcze trochę rozpuszczalnika to przetestuje to. Podpale na 5 min i zobacze. Erlinga dlatego że uszczelka ta od spływu oleju(z dołu)posypała mi się w mak.Niestety nie dostane jej osobno poza ASO a koszt tego zestawu to 10 zł wiecej niz sama uszczelka. Taki dokładnie zestaw ZESTAW MONTAŻOWY USZCZELEK TURBOSPRĘŻARKI AUDI A4 (2693476640) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Dziś wsio poskładałem na nowych śrubach i uszczelkach. Przydał się myg z wypalaniem ale bałem się że kolektor pęknie i po 5 min zgasiłem go. Dziwne bo niby kierownice nie stawiały oporu przed czyszczeniem a czuć różnice,może dlatego że 3 dni śmigałem autem żonki:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się