Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ustawienie rozrzadu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.panowie czy jest ktoś z Was z okolic Torunia chociażby i mógłby mi dobrze ustawić rozrząd?bo mechanior który mi wymieniał twierdzi że napewnoe wszystko jest ok a wyskakuje mi błąd od czujnika położenia wałka rozrządu i to jest napewno od rozrządu.znacie kogoś,plecacie? z góry dzięki i pozdrawiam

Opublikowano

A czy mechanik posiadal blokade do walkow ? Czy walki byly wyciagane ?

Opublikowano

właśnie nie wiem tego niestety...

błąd jaki mi pokazuje komputer to - rząd 2.czujnik położenia wałka rozrządu przerwa/zwarcie do plusa. może czujnik to by był? a jeśli coś z rozrządem to odzuwałbym to jakoś jadąc autem?

Opublikowano

Jesli cos z rozrzadem to silnik bedzie zauwazalnie slabszy ,mniej elastyczny, czesto nierowne obroty jalowe.

Rzad drugi to czujnik jest za/pod zbiornikiem wyrownawczym. Sprawdx czy wtyczka dobrze zalozona.

Opublikowano

jest założona dobrze wtyczka,jedna jak i druga.myślałem że rząd2 to od strony pasażera jest.nie odczuwam żeby słabszy był samochód albo zeby nierówno chodził itp.możepadł czujnik.juz troche km z tym błędem zrobiłem kurde

Opublikowano

Wydaje mi się ,że można zamienić je stronami. Wtedy będziesz wiedział czy problem przeszedł na drugą stronę.

Opublikowano

odłańczałem czujnik po czym odpalałem samochód i odpalił normalnie i normalnie tez chodził po czym zrobiłem to samo z drugim czujnikiem i to samo..czyli już nie wiem.poprawiłem wcześniej wtyczki i na wałku rozrządu widac jest że śruba była ruszana czyli mechanior nie używał blokad tylko pewnie wyciągał je... dziisaj podłańczałem pod komputer i błąd P1392.czujnik przestawienia wałka rozrządu...i co powiecie o tym koledzy?

Opublikowano
widac jest że śruba była ruszana czyli mechanior nie używał blokad

jak ruszał śruby na wałku to albo musiał mieć blokadę żeby to spowrotem ustawić , albo zaznaczył jakoś położenie koła względem wałka.

Macasz te wtyczki zamiast zamienić czujniki miejscami :) , wiedziałbyś czy to wina czujnika . Bo kupisz drugi czujnik a okaże się że to z instalacją był problem.

17800/P1392/005010 - Ross-Tech Wiki

Opublikowano

no tak masz racje,bo jak czujnik to wtedy by błąd wysskoczył na drugiej głowicy tak?

Opublikowano

dokładnie tak , błąd przejdzie na drugą stronęi będziesz wiedział że wina w czujniku.

Opublikowano

panowie,a jest ktoś z was z pobliża chociażby torunia.chciałbym podłączyć vaga i sprawdzić czy wszystko mi pracuje w silniku tak jak powinno tzn.bloki pomiarowe,przełanczanie faz itp.. nie mam w pobliżu nikogo kto by miał a co lepsza sprawdzał takie rzeczy...pozdrawiam

Opublikowano

tak, jak twierdzą koledzy - mechanik raczej miał blokadę, o czym świadczą ślady na śrubie. Przy przestawionym rozrządzie silnik nie chodziłby równo. Możliwe, że się skończył jednak ten czujnik - wyjdzie, jak podmienisz;]

Opublikowano

By byl zle ustawiony to Vka nie odpali , czujniki mijac sie beda i jeden nie poda impulsu do Ecu i albo iskry bedzie brak albo paliwa. Zobacz wiazke czy nie przetarta

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...