rawablus Opublikowano 20 Października 2012 Opublikowano 20 Października 2012 Witam. Jak w temacie. Zacisk prawego koła nie odbija po popuszczeniu ręcznego tzn. odbija ale nie do końca. Po puszczeniu ręcznego w czasie jazdy grzeje sie tarcza , musze wtedy sie zatrzymac i reką odsunac cięgno zacisku w dół (fele 17 , jest możliwosc wsadzenia łapy) i wszystko chula,dodam ze linka nie jest naciągnięta ,jest luz na mocowaniu linki. Są no to jakies garażowe sposoby ?? I jeszcze jedno. Jestem po wymianie hamulców z przodu i z tyłu. Po założeniu tylnej tarczy i przejechaniu kilkudziesieciu km na piescie robi sie luz. Już raz dociagałem i znowu luz sie zrobił. Dodam ze nie miałem dynamometru i robiłem to z czuciem Trzeba to dokęcic jakims momentem. W autodacie jest napisane , jesli dobrze wyczytałem ze ma to byc 60 Nm. Taki moment ??
Jarek882 Opublikowano 20 Października 2012 Opublikowano 20 Października 2012 Mam to samo z luzem na tylnej piascie zmieniałem piaste, łozyska i nadal jest. Do wymiany czop i luz zniknie. Ja sie nie dlugo za to zabieram.
rawablus Opublikowano 20 Października 2012 Autor Opublikowano 20 Października 2012 Dwa tygodnie temu wymieniałem hamulce i było git. Teraz mam nówki tarcze i łożyska i jest luz. Co to za czop ??
Dev Opublikowano 20 Października 2012 Opublikowano 20 Października 2012 Witam. Jak w temacie. Zacisk prawego koła nie odbija po popuszczeniu ręcznego tzn. odbija ale nie do końca. Po puszczeniu ręcznego w czasie jazdy grzeje sie tarcza , musze wtedy sie zatrzymac i reką odsunac cięgno zacisku w dół (fele 17 , jest możliwosc wsadzenia łapy) i wszystko chula,dodam ze linka nie jest naciągnięta ,jest luz na mocowaniu linki. Są no to jakies garażowe sposoby ?? I jeszcze jedno. Jestem po wymianie hamulców z przodu i z tyłu. Po założeniu tylnej tarczy i przejechaniu kilkudziesieciu km na piescie robi sie luz. Już raz dociagałem i znowu luz sie zrobił. Dodam ze nie miałem dynamometru i robiłem to z czuciem Trzeba to dokęcic jakims momentem. W autodacie jest napisane , jesli dobrze wyczytałem ze ma to byc 60 Nm. Taki moment ?? trzeba rozebrac zacisk i doprowadzic go do ładu masz skorodowany trzpien od recznego stąd problem
rawablus Opublikowano 21 Października 2012 Autor Opublikowano 21 Października 2012 bede w stanie ogarnąc to samemu, czy potrzebny jakis mechanior ? mam checi no i narzedzia .
prezesik18 Opublikowano 21 Października 2012 Opublikowano 21 Października 2012 Mam taki sam problem z ręcznym jak Ty. Z tym ze u mnie odciąga na tyle że klocki nie tra o tarczę i nie grzeje się koło przez to. Ale wkurza mnie jak dźwignia ręcznego łapie dopiero przy 4-5 ząbku. Wczoraj zmieniałem na próbę samą sprężynę która odciąga tą dźwignię, ale bez większych sukcesów(spryskałem tez cały ten mechanizm wd40 ale poprawa raczej chwilowa. Teraz mam zamiar z ta sprężyną wybrać się do sklepów motoryzacyjnych i spróbować jakąś mocniejszą znaleźć i dopasować od innego furaka. U mnie do całkowitego odbicia tej dźwigni brakuje ok 6-8mm. Dodam że szukałem tej sprężyny na allegro i nie znalazłem żadnej aukcji. Jak rozwiąże ten problem to na pewno napiszę tu
Dev Opublikowano 21 Października 2012 Opublikowano 21 Października 2012 Zadna sprezyna nic tutaj nie zmieni trzeba rozbierac zacisk
prezesik18 Opublikowano 21 Października 2012 Opublikowano 21 Października 2012 Mówisz że nadaje się zacisk do regeneracji? Co w takim zacisku który nie do końca odbija dźwignię najczęściej jest uszkodzone? Tłoczek czy trzpień na którym jest umieszczona dźwignia od ręcznego? Tak się składa że wcześniej nie miałem wcale ręcznego na lewym kole, tłoczek był tak skorodowany że nawet nie drgnął, stary właściciel dorzucił używany zacisk który teraz mam zamontowany. Co w przypadku gdybym kupił komplet do regeneracji zacisku a okazałoby się że ten trzpień jest skorodowany i to on powoduje cały problem?
Dev Opublikowano 21 Października 2012 Opublikowano 21 Października 2012 Jak masz stary to go do mnie wyslij poskladam Ci go do kupy
marjon Opublikowano 21 Października 2012 Opublikowano 21 Października 2012 kolego mozesz to sam ogarnac, tylko potrzebne ci beda takie dlugie szczypce segera: S931 SZCZYPCE DO PIERŚCIENI SEGERA ZACISKÓW HAM. (2665878266) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
rawablus Opublikowano 22 Października 2012 Autor Opublikowano 22 Października 2012 prezesik18 to może jak masz hamulce a zacisk odbija na tyle ze tarcza sie nie grzeje , podciągnij linki ręcznego to zacznie łapac od dołu.
prezesik18 Opublikowano 22 Października 2012 Opublikowano 22 Października 2012 a spróbuje. tylko regulacja jest pod osłoną termiczną tłumika? Konkretnie w którym miejscu i na ile śrubek jest tam to przykręcone?
adrianus Opublikowano 22 Października 2012 Opublikowano 22 Października 2012 mialem ten sam problem, wkurzalo mnie to strasznie, az w koncu kupilem nowy zacisk trw i jest git malina
rawablus Opublikowano 23 Października 2012 Autor Opublikowano 23 Października 2012 regulacja jest pod tą podłuzna osłoną termiczną środkowego tłumika . są tam 4 śrubki 8. po ich odkręceniu wystarczy tą osłone przesunąc w strone silnika i oczom ukarzą sie regulatory. u mnie po psiknięciu wd40 nawet nie używałem kluczy , zrobiłem to palcami. elegancki dostęp jesli posiadasz kanał , chyba ze uda ci sie podniesc autko na tyle wysoko zeby dojsc na leżąco.
prezesik18 Opublikowano 23 Października 2012 Opublikowano 23 Października 2012 To teraz już wszystko wiem, reczny na zimę muszę podciągnąć
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się