Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi a4 b5 AFN Problem z przyspieszaniem z dolu LOGI


ludwik166

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z przyśpieszaniem auto czuc że ciągnie dopiero od 2000tyś obr od dołu muł. wymieniłem wężyki podcisnieniowe czyściłem turbo przmieniłaem zawory n75 z n18 i dalej to samo

Logi dynamiczne:

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo późno wstaje.

Jeżeli układ podciśnienia jest sprawny to należy skrócić cięgno przy gruszce turbiny o 1 obrót i zrobić ponowne logi 011.

Nic złego poza tym nie widać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływomierz mało mierzy w dolnym zakresie bo mało turbo tłoczy powietrza (przepływomierz tez przeczyść).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko przepływka jest nowa i zastanawiam sie czy czasem nie jest wadliwa

Jeżeli jest to zamiennik to możliwe

jest możliwosc że gruszka sama sie przestawiła

Jeśli była dobrze dokręcona kontra to nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam starego vaga i nie loguje mi grupy 0 kąt jest tak około 042 043 044

jeszcze jest jedna sprawa jakiś czas temu wziąłem ze sklepu przepływomierz bosch na próbę i zrobiłem 2 logi i loguje sie całekiem inaczej niż ten co mam teraz

to logi z poprzedniego przepływomierza

Grupy: 003,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnica wg mnie tkwi w doładowaniu.

W ostatnich logach poprawne ciśnienie doładowania masz poniżej 2tys.obr. i tego ci teraz brakuje.

Wg mnie przepływka nie powoduje braku mocy z dołu.

Moc bierze się z paliwa i powietrza - jak nie ma powietrza to i przepływka nie ma co mierzyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego podmień zaworek n18 z n75 miejscami i zobacz czy będzie lepiej wydaje mi się że to on jest winowajcą, ale zrób jeszcze log 003, 010 na wolnych obrotach.

Aha i sprawdź jeszcze czy są jakieś błędy bo nic nie napisałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli auto nófka ;-)

Napiszę jeszcze raz - masz problem z doładowaniem - jest za niskie w dolnych obrotach.

Co zrobić to już wszyscy ci napisali, więc czas coś odkręcić... od gadania nic się nie naprawi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak problem z mocą w niskich obrotach po 2000tyś git zapier jak złe i po logach widać że jest git dziś jeszcze przestawię gruszkę i przełożę od znajomego przepływke na której robiłem kiedyś loga :

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

---------- Post dopisany at 17:17 ---------- Poprzedni post napisany at 13:13 ----------

Cięgno gruszki skrócone oto logi:

Grupy: 003,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...