rafal9119 Opublikowano 20 Października 2012 Opublikowano 20 Października 2012 witam mam taki problem a mianowicie jak odpale auto i chce ruszuc to przez pare sekund szarpie jak by benzyny nie dostawal .a jak odpale i dodam gazu do 2 tys to moge ruszyc normalnie. w czym tkwi problem???
Tabasko Opublikowano 20 Października 2012 Opublikowano 20 Października 2012 dawno wymieniałeś filtr paliwa ?
Tabasko Opublikowano 20 Października 2012 Opublikowano 20 Października 2012 a czy przy szarpaniu zapala sie kontrolka silnika? Szarpanie masz tylko na zimnym silniku?
rafal9119 Opublikowano 20 Października 2012 Autor Opublikowano 20 Października 2012 nic sie nie zapala . tak tylko na zimnym silniku.
spawacz1 Opublikowano 20 Października 2012 Opublikowano 20 Października 2012 wszystko po kolei, świece kable, cewka , zwarcie, nawet wtryski, po kolei wszystkie czyjniki, jest tego sporo sam obserwuj xco się dzieje ie zawsze mechanik pomoże koledzy z forum tez daja radę i ni echcą kasy za to jak mechanijk!
rafal9119 Opublikowano 20 Października 2012 Autor Opublikowano 20 Października 2012 ja rzadko kiedy do mechanika jezdze wszystko sam robie. tylko w tym przypadku nie wiem od czego zaczac.
Tabasko Opublikowano 20 Października 2012 Opublikowano 20 Października 2012 równie dobrze może być to wina sprzęgła.
rafal9119 Opublikowano 20 Października 2012 Autor Opublikowano 20 Października 2012 auto normalnie jezdzi i jest ok tylko wkur. mnie te szarpanie podczas odpalenia z rana . bym dodawal gazu i sie nie martwil tym ale idzie zima i przymrozki beda ponizej 0 a te gazowanie po odpaleniu w zime bedzie nie zdrowe
kamilb5 Opublikowano 20 Października 2012 Opublikowano 20 Października 2012 A regulator cisnienia paliwa podmieniałeś? On też lubi takie numery robić,silnik krokowy też może być jak po nocy wariuje.
Tabasko Opublikowano 20 Października 2012 Opublikowano 20 Października 2012 Moge się mylić ale może byc to sprawa sprzęgła, na zimnym silniku Ci szarpie, gdy juz się rozgrzeje a sprzęgło dotrze jest OK. Mogę się mylić oczywiście bo przyczyn może być kilka... To chyba najgorszy scenariusz.
Mariusz96 Opublikowano 20 Października 2012 Opublikowano 20 Października 2012 Witam.Dołączę się do tematu: Czy przerywanie/szarpanie pod czas jazdy z równomiernie trzymanym gazem też jest spowodowane: 1.Przewodami WN 2.Świecami 3.wtryskami. Od jakiegoś czasu to mi się dzieje i nie ma reguły czy zimny czy ciepły.
rafal9119 Opublikowano 21 Października 2012 Autor Opublikowano 21 Października 2012 a gdzie ten regulator cisnienia paliwa sie znajduje??? a co do sprzegla to jak ma sie rozgrzac jak auto odpale z rana i jak dodam gazu lekko to nie przerywa a jak nie dodam i chce ruszyc to tak szarpnie ze 2-3 razy i jest dalej ok. ciezko co kolwiek zdiagnozowac bo raz dziennie go odpalam a wymieniac wszystko na pale to bez sensu
zabijaka Opublikowano 21 Października 2012 Opublikowano 21 Października 2012 Zrób tak, rozpędź samochód na 1 biegu troszkę i wrzuć 3 lub 4 bieg tak, żeby z bardzo niskich obrotów musiał się rozpędzać, jeśli nie pociągnie Ci silnik samochodu płynnie tylko też będzie szarpał to będzie wina świec w 90%. Tak najprościej sprawdzisz czy są świece ok. Po wymianie powinna być zdecydowana poprawa.
rafal9119 Opublikowano 21 Października 2012 Autor Opublikowano 21 Października 2012 ostatnio tak zrobilem mialem gdzies 35km/h na 4 biegu i plynnie sie rozpedzal do 100 km/h. juz nie wiem co mu jest . piszcie wszystkie mozliwosci bede sprawdzal
zabijaka Opublikowano 21 Października 2012 Opublikowano 21 Października 2012 vag pokazał jakieś błędy ??
rafal9119 Opublikowano 22 Października 2012 Autor Opublikowano 22 Października 2012 nie mam dostepu do vaga
zabijaka Opublikowano 22 Października 2012 Opublikowano 22 Października 2012 Powinieneś sprawdzić czy coś vag pokaże bo ciężko tak po omacku zdiagnozować a tym bardziej jeśli nie chcesz metodą prób i błędu Mógłbyć przeczyścić przepustnicę, silniczek krokowy choć z tego co się orientuję to obroty by falowały jeśli coś z tych 2 rzeczy byłoby zabrudzone. Kabelek vag to koszt około 30zł. Pogrzebiesz na forum to znajdziesz bez problemu namiary na taki. Polecam bo przydaje się w różnych przypadkach.
motor144 Opublikowano 22 Października 2012 Opublikowano 22 Października 2012 VAG by mógł dużo pomóc w zdiagnozowaniu co się dzieje. Spróbuj zgadać do kogoś z twojej okolicy (z Naszego forum) bo na pewno ktoś ma sprzęt i przynajmniej błędy będziesz mógł sprawdzić albo podjedź gdzieś na kompa. Tak czy inaczej jak sam dłubiesz przy aucie zainwestuj w swój kabelek (koszt niewielki) bo w większości przypadków Cię ukierunkuje gdzie szukać uszkodzenia. Bez VAG-a jest troooochę dużo możliwości............. Póki co , biorąc pod uwagę objawy, sprawdź cały dolot pod względem nieszczelności : -zwłaszcza odma olejowa- ma być idealnie sucha bez śladów oleju -czy działa zaworek N80 - ma cykać jakiś parę minut po odpaleniu na postoju, przy nabieraniu temperatury przez silnik -uszczelka pod samą przepustnicą -uszczelka pod samym kolektorem i gumy kolektora Może też być sama przepustnica do czyszczenia i adaptacji. Może też być uszkodzony czujnik temperatury płynu chłodzącego. itp
rafal9119 Opublikowano 22 Października 2012 Autor Opublikowano 22 Października 2012 duzo tego.napisze chyba do kolesi z mojego miasta napewno ktos ma vag
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się