Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Golf Mk5 BKC T [ARL] TUNE-UP


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam załogę

w moim kastracie Goferze BKC 105PS 190tkm na GT1749VB 1,35bara i dawce 62 wyszło 176ps i 362Nm TUNE-UP [po 4rpm OB założone], może w tygodniu wykreśli się < 4rpm. (robiliśmy z Robertem odległościowo)

Podaję wykres jak i logi do wglądu, żeby sobie popatrzeć bo tu nieliczni podają wykres i logami żeby mieć pi x oko odniesienie. Kat i egr off.

Grupy: 001,008,011 - skrzynia GQN 6g log na 4ce. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Wykres turbo ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting

Wykres z MAHA [waha shell zwykła, trochę zabity filtr powietrza]

wykres 001.jpg - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl

Jak będzie grubiej, ale zakładam lekko to będzie update.

pozdrawiam.

Opublikowano

Tak patrze na ten wykres i wedlug niego auto ma 180 nm przy 1800 rpm , czyli jakies 70 nm mniej niz ma seria .... Albo ja cos zle patrze :)

Opublikowano

Dobrze widzicie :)

Nie mam sprzęgła pierwszej młodości 228mm, jak i matka go czasem bierze (ma tendencje do gniecenia z dołu)...Więc póki nie wyrzeźbię nowego - finezyjnie..

Mi to nie przeszkadza, nie ma Nm z wiadra jak to niektórzy lubią i robią, w GQN są krótkie biegi lecz mocniejsze trochę to rekompensuje. Wcześniej bez korekty było grubo Nm przy 1,8 aż do przesady... z 4rki od 1,9rpm od 60 do 3,8rpm 110 w 5sek... aż mi czasem pierścień z łączeń dolotu ''zdejmowało" jest trochę uwalony/wyrobiony... Taki stejdź obecny nie upala a daje frajdę... Górę po 4rpm jeszcze troszkę podniosę.

Miałem troszkę już tych modów w innych autkach "mocne doły" po roku nic ciekawego z tego nie wychodziło generalnie... ;) W ojca BRB na kkkgt17 dolot AWX jest mocny dół ale on jeździ z głową na nowym sprzęgle 5skrzynią i jemu tylko dól w zasadzie potrzebny dla elastyki pospolitej, lecz też z umiarem na 228mm.

Opublikowano
Dobrze widzicie :)

Nie mam sprzęgła pierwszej młodości 228mm, jak i matka go czasem bierze (ma tendencje do gniecenia z dołu)...Więc póki nie wyrzeźbię nowego - finezyjnie..

Mi to nie przeszkadza, nie ma Nm z wiadra jak to niektórzy lubią i robią, w GQN są krótkie biegi lecz mocniejsze trochę to rekompensuje. Wcześniej bez korekty było grubo Nm przy 1,8 aż do przesady... z 4rki od 1,9rpm od 60 do 3,8rpm 110 w 5sek... aż mi czasem pierścień z łączeń dolotu ''zdejmowało" jest trochę uwalony/wyrobiony... Taki stejdź obecny nie upala a daje frajdę... Górę po 4rpm jeszcze troszkę podniosę.

Miałem troszkę już tych modów w innych autkach "mocne doły" po roku nic ciekawego z tego nie wychodziło generalnie... ;) W ojca BRB na kkkgt17 dolot AWX jest mocny dół ale on jeździ z głową na nowym sprzęgle 5skrzynią i jemu tylko dól w zasadzie potrzebny dla elastyki pospolitej, lecz też z umiarem na 228mm.

ale to co jest na wykresie do 2200 rpm nie za bardzo odpowiada temu co jest w logach [dawka,doładowanie] ... :wink:

poza tym dziwne jest żeby auto mialo 70 Nm mniej niz w serii i to by Ci odpowiadało,

wydaję mi się że to co jest na wykresie do 2200 rpm to zupełnie co innego niż w rzeczywistości bo aż nie chce mie się wierzyć ze to auto do 2000 rpm jeździ jak seryjne 90 konne AHU :facepalm:

p.s seryjne 250 nm przy ~ 1800 rpm to nie jest żaden mocny dół ... :wink:

Opublikowano

Aha w jeździe do 2 rpm nie czuję się tego AHU uwierz mi... ;) zbiera się szybko do 2rpm a lekko po też nie czuję aby dostał mega koksu i tracił trakcję, jest taka elastyka ala ''guma'' nabiera mocy bardzo finezyjnie.

Zresztą widać dawkę 1,9rpm 55, po 2,1 rpm wchodzi na 61 ... na seria pompeczkach.

T także nie pompuję mega boost'a do 2rpm...widać ogr w żądaniu.

a nie chciał bym kowalstwa na musnięcie gazu i 62mg przy 1,7rpm w cylinderek bo tak też można, Robert obada skoryguję i zobaczymy. [prace odległościowe]

Opublikowano

Zresztą widać dawkę 1,9rpm 55, po 2,1 rpm wchodzi na 61 ... na seria pompeczkach.

T także nie pompuję mega boost'a do 2rpm...widać ogr w żądaniu.

dlatego napisałem

ale to co jest na wykresie do 2200 rpm nie za bardzo odpowiada temu co jest w logach [dawka,doładowanie] ...

:wink:

Opublikowano

Tam cos z pomiarem nie wyszlo...1900obr i jest 51mg i 1.2 bara doladowania...toc musi to dac 300Nm z palcem w d..:)

Moze nie cisnal do konca...

Opublikowano
Tam cos z pomiarem nie wyszlo...1900obr i jest 51mg i 1.2 bara doladowania...toc musi to dac 300Nm z palcem w d..:)

Moze nie cisnal do konca...

Toc caly czas o tym pisze ;)

Opublikowano

No to ładnie mnie Marek dohamował ;-) 3x miał problem z uślizgiem na ''mahu'' czyli Niut jest może przesadził z hamulcem, zresztą go czuć, odczuł bym 180nm :D

Podjadę gdzieś kiedyś na inercję za połowę tego, lub 3/4... albo wezmę kierownika i KPower'a odpalę...

Zresztą Robert już do razu miał wątpliwości tych Nm z dołu... po pomiarze Spanky jak i Ty :)

Spanky ile za dynomet liczysz?

Bo jak pojadę na inercje do np. K-M kowala to mi zaraz pasy źle podczepi, inny cholera wie co za rolki... żenia z tymi hamowniami w Wawa...do Rogulsa się dobiję za 5mc...

A tyle dałem za MAHA z tym ''pomiarem'' że bym do Roberta dojechał i wrócił i shamował za free do Gdańska heheh.. załamka

Opublikowano
No to ładnie mnie Marek dohamował ;-) 3x miał problem z uślizgiem na ''mahu'' czyli Niut jest może przesadził z hamulcem, zresztą go czuć, odczuł bym 180nm :D

Podjadę gdzieś kiedyś na inercję za połowę tego, lub 3/4... albo wezmę kierownika i KPower'a odpalę...

Zresztą Robert już do razu miał wątpliwości tych Nm z dołu... po pomiarze Spanky jak i Ty :)

Spanky ile za dynomet liczysz?

Bo jak pojadę na inercje do np. K-M kowala to mi zaraz pasy źle podczepi, inny cholera wie co za rolki... żenia z tymi hamowniami w Wawa...do Rogulsa się dobiję za 5mc...

A tyle dałem za MAHA z tym ''pomiarem'' że bym do Roberta dojechał i wrócił i shamował za free do Gdańska heheh.. załamka

PW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...