brom 0 Opublikowano 22 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 Witam, przebieg auta 202000 ten brzęczący dźwięk słychać podczas jazdy na każdym biegu słyszalny jest głośniej podczas dodawania gazu. Czytałem że prawdopodobnie jest to łańcuszek od zmiennych faz rozrządu (proszę poprawić jeśli się mylę) Po wizycie u swojego mechanika powiedział mi że trzeba zdjąć rozrząd i że wymiana tego łańcuszka będzie kosztowna. Chciałbym upewnić się że problem tkwi właśnie w tym łańcuszku. Przy okazji słyszycie coś niepokojącego? i co sprawdzić/wymienić innego podczas tej wizyty u mechanika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal-L 2 Opublikowano 22 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 temat wiele razy omawiany na form, wystarczy wpisac w szukaj:bicz2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brom 0 Opublikowano 22 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 czytałem kilka tematów na ten temat po prostu chce się upewnić, i dowiedzieć na co jeszcze zwrócić uwagę skoro będzie wszystko na wierzchu i nie płacić co chwile po 500zł za robociznę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 22 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 koszt łancuszka ok 120 zł, wymiana jakies 200-300 zł uszczelka pod pokrywe ok 80 zł trzeba jeszcze sprawdzic stan napinacza przed montazem wałków nalezy BEZWZGLEDNIE wycisnac olej ze wszystkich 20-tu popychaczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brom 0 Opublikowano 24 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 dzięki za pomoc ---------- Post dopisany 24-10-2012 at 21:15 ---------- Poprzedni post napisany 22-10-2012 at 18:44 ---------- Edit: Byłem z wizyta u mechanika twierdzi ze niepotrzebne tak się uparłem na wymianę tego łańcuszka, jak silnik pracuje ok to nie ma takiej potrzeby tego wymieniać, i że dalej będzie brzęczeć po wymianie łańcuszka. Jakieś argumenty przeciw? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil031 1 Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 Ja uważam ze najpierw powinieneś sprawdzić jakie ciśnienie podaje pompa oleju jak za małe to tez nie dobrze. U mnie było podobnie tez tak klekotało ale po dodaniu gazu cichło, u mnie była padnięta pompa oleju, a u ciebie jest odwrotnie jak dajesz gazu to dalej klekocze czyli moim zdaniem masz do wymiany cały nastawnik z łańcuchem ale najpierw sprawdź ciśnienie oleju. I zmień mechanika bo gada głupoty ze nie potrzebnie się upierasz na wymianę takie rzeczy trzeba naprawiać od razu i nie czekać aż padnie całkiem bo możesz mieć naprawdę większe koszty naprawy niż teraz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brom 0 Opublikowano 25 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2012 Sprawdzę ciśnienie oleju, napinacz dostępny tylko w aso :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motor144 1 Opublikowano 25 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2012 napinacz dostępny tylko w aso :/ Nie tylko.Nie podałeś jaki masz dokładnie silnik ale jak to jest np.AEB to napinacz przychodzi 058 109 217 B i jak wpiszesz ten numer tutaj Sklep Inter Cars - 2mln części do samochodów | Sklep Online to masz za jedyne PLN 575,50 SWAG. Te objawy jakie masz,to tak jak już było wiele razy na Forum , nie koniecznie jego wymiana (+ łańcuch) załatwi sprawę. Ale mechanika to poszukaj takiego co trochę myśli przy tym co robi albo powinien zrobić = sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brom 0 Opublikowano 25 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2012 Nie jest dziwne że gdy silnik jest zimny nie słychać prawie wcale tego łańcuszka? dodaje filmik zaraz po uruchomieniu silnika po nocy: Kod silnika to ANB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil031 1 Opublikowano 25 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2012 Nie słychać tak na zimnym bo olej jest gesty i pompa lepiej pompuje gesty i zimny olej, ale jak się rozgrzeje to ciśnienie oleju spada i pojawia się klekotanie łańcuszek wtedy nie jest odpowiednio napięty. Najpierw sprawdź ciśnienie oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brom 0 Opublikowano 29 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Dziś sprawdziłem ciśnienie oleju wszystko jest w normie, tak jak auto wyjechało z fabryki :)Więc pozostaje wymiana napinacza i łańcuszka... Mam pytanie odnośnie jaki mam napinacz ponieważ aso twierdzi co innego a mechanik co innego w 2000r było przejście właśnie w produkcji napinacza i nie wiem jaki mam zamówić ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radi 2 Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Jaki masz kod silnika? Jesli to AVJ to napinacz ten drozszy z wtyczka ,lancuch ten sam idzie do wszystkich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brom 0 Opublikowano 29 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 ANB, zamówiłem ten tańszy mam nadzieje że będzie pasować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motor144 1 Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Jak byłeś w ASO to tam szukają części po VIN-e więc mogą mieć rację (chociaż różnie to bywa) i masz ten droższy z elektrozaworem za ok PLN 1500zł Tak jak ktoś tu już pisał,jak z boku napinacza z prawej strony silnika blisko grodzi akuma i serwo( stojąc przodem do otwartej maski) jest wtyczka to masz ten droższy, więc łatwo sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brom 0 Opublikowano 29 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 za ten droższy zaśpiewali 2100zł, tańszy 1240zł + łańcuch 300 i uszczelki 100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
predki74 0 Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Czyli coś takie zamówiłeś NAPINACZ PASKA ROZRZĄDU AUDI VW SEAT 1.8 20V W-wa (2703084707) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brom 0 Opublikowano 8 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 nie wiem czy to, chciałem zamówić przez kolegę tom77 to dowiedziałem się tego u niego nie dostane, dziś będzie montaż zobaczymy ---------- Post dopisany 08-11-2012 at 17:37 ---------- Poprzedni post napisany 30-10-2012 at 07:49 ---------- Dziś wymionione zostały napinacz łańcuch uszczelka pod napinacz i pod pokrywe, dalej brzęczy :/ co może być przyczyna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burek339 0 Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Moze west gate na turbinie, mam te same objawy, turbine wyciągnąłem i zawór jest luzny i cały sie rusza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brom 0 Opublikowano 10 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Jest taka możliwość że smog sie przytkał i olej dobrze napinacza nie smaruje? dodam że auto po wymianie tego zestawu + oleju lepiej jedzie ---------- Post dopisany at 14:01 ---------- Poprzedni post napisany at 10:53 ---------- Ten west gate również słyszałeś ja biegu jałowym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 sprawdz cisnienie oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się