Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Audi A4 1.8


bombelm7

Rekomendowane odpowiedzi

Czarne lampy , czarne koło , czarne szyby , migacze itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze powiem że poszedłem w 100% serie, wszystko w oryginale. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czarne lampy , czarne koło , czarne szyby , migacze itd

dokładnie:naughty:

---------- Post dopisany at 17:01 ---------- Poprzedni post napisany at 17:01 ----------

Szczerze powiem że poszedłem w 100% serie, wszystko w oryginale. :wink:

seria być nudna:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak. W pierwszej kolejności kupujemy progi i staramy się aby były one w miarę zadbanym stanie i posiadały wszystkie uchwyty montażowe. Nie polecam kupowania połamanych gdyż potem są niespodzianki - tego się nie spawa jedynie można pokleić żywicą epoksydową i matą. Sam kleiłem niewielką dziurkę i powiem że trzyma mur/beton.

DSC07523.jpgDSC07524.jpgZdj_cie0007.jpgZdj_cie0014.jpg

No i super mamy złom na podwórku, 550 PLN mniej w kieszeni w wkur... laskę obok siebie.

Teraz musimy doprowadzić progi do stanu w jakim wyjechały na aucie z salonu. Docieranie, matowienie, ewentualne szpachlowanie i podkładowanie.

Zdj_cie0015.jpgZdj_cie0017.jpgZdj_cie0018.jpgZdj_cie0025.jpgZdj_cie0028.jpg

Następnie musimy to wszystko spasować na samochodzie żeby nie było póżniej niespodzianek. Z tymi listwami od A4 kolorem mojego samochodu i białym podkładem wygląda to szczególnie pięknie.

Zdj_cie0034.jpgZdj_cie0035.jpgZdj_cie0036.jpgZdj_cie0037.jpgZdj_cie0038.jpgZdj_cie0081.jpgZdj_cie0032.jpgZdj_cie0033.jpg

No ale jest, trzeba wykonać teraz uchwyty montażowe na progi w podwoziu najlepiej do tego posłużył mi kątownik aluminiowy 2,5 cm z którego rzeźbimy takie coś.

Zdj_cie0043.jpgZdj_cie0047.jpgZdj_cie0048.jpgZdj_cie0060.jpgZdj_cie0061.jpgZdj_cie0062.jpgZdj_cie0064.jpg

Teraz musimy to zlapać z autkiem i mamy już gotowe rusztowanie.

Zdj_cie0083.jpgZdj_cie0084.jpgZdj_cie0085.jpgZdj_cie0086.jpgZdj_cie0087.jpgZdj_cie0088.jpgZdj_cie0089.jpgZdj_cie0090.jpgZdj_cie0091.jpgZdj_cie0092.jpg

Oczywiście o takich pierdołach nawet nie wspominam że są wymagane do prawidłowego montażu.

Zdj_cie0026.jpgZdj_cie0042.jpgZdj_cie0106.jpg

Mamy już wszystko więc montujemy do progu tylne wykończenie chlapacza i listwę wzdłuż progu po uprzednim w moim przypadku odcięciu kawałka nakładki progu na całej jego dlugości.

Zdj_cie0076.jpgZdj_cie0077.jpgZdj_cie0078.jpgZdj_cie0179.jpgZdj_cie0180.jpgZdj_cie0181.jpgZdj_cie0182.jpgZdj_cie0185.jpgZdj_cie0186.jpgZdj_cie0187.jpg

Konserwujemy całość, smarem, olejem z farbą olejną czym kolwiek ale żeby to miało sens to ma nie wyglądać tylko pozostać długo nienaruszone. Wzorując się na ETKA używałem w większości nitów do założenia w/w elementów. Pora na lakierowanie progów.

Zdj_cie0172.jpgZdj_cie0173.jpg

No i już jesteśmy szczuplejsi o 200 PLN ale są progi w kolorze.

Zakładamy.

Zdj_cie0188.jpgZdj_cie0189.jpgZdj_cie0190.jpgZdj_cie0191.jpgZdj_cie0192.jpg

Skręcamy całość i koniec.

Zdj_cie0193.jpgZdj_cie0194.jpgZdj_cie0195.jpgZdj_cie0196.jpgZdj_cie0197.jpgZdj_cie0198.jpgZdj_cie0199.jpgZdj_cie0200.jpgZdj_cie0201.jpgZdj_cie0202.jpgZdj_cie0203.jpgZdj_cie0204.jpgZdj_cie0205.jpgZdj_cie0206.jpgZdj_cie0207.jpg

Wszystkie pozostałe szczeliny i drobne odkształcenia lub luki uzupełniamy klejem do szyb samochodowych. Taki sposób montażu gwaranuje nam długi okres użytkowania ich na aucie oraz żetelność i wytrzymałość.

Dzieki za chwilę uwagi :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem wiem sporo o tym tematów ale postanowiłem dodać jeszcze dwa słowa odnośnie jego montażu.

Otóż wszędzie się spotykam z hasłem "pasuje" "ślizgi podejdą" - tak zgadza się podejdą ale co do strefy zgniotu już nie podejdzie.

Chodzi o przedstawienie patentu zapożyczonego z innego miejsca w sieci i wykonanego właśnie przy montażu mojego zderzaka.

Po zdjęciu zderzaka przedliftowego w miejsce którego mamy zakładać zderzak od S4 przedliftowy ukazuje nam się strefa zgniotu. Problem polega na belkach z zderzakach, bo w seryjnej A4 jest ona o szer. 5 cm a w S4 to 9 cm jak dobrze pamiętam. I co? Są nie powiem bo są osoby ambitne (szcun) które przekładają i wlutowywują belkę z serii do zderzaka S4 czy jakkolwiek tę czynność można nazwać - po prostu drutowanie i efekt końcowy to klekotanie.

My musimy wykręcić tuleje ze strefy zgniotu. Następnie pozbawić je czarnych gumek w górnych częściach - śrubokrętem delikatnie wyjmując i w powstałe miejsce oprawiamy tulejkę o średnicy 18mm chyba:jerk:

nie stosujemy do tego klejów itp. Ma wejść bardzo ciasno i stabilnie.

Zdj_cie0015.jpgZdj_cie0016.jpgZdj_cie0017_2.jpg

W moim przypadku w powstałe miejsce oprawiłem rurkę cienkościenną efektem czego była widoczna nakładka na nią z rurki o grubszej ściance. Mierzymy teraz całość do zderzaka i ewentualny nadmiar szlifujemy.

Następnie całość wypada pomalować w celach konserwacyjnych.

Zdj_cie0018.jpg

I tak wykonaną regulację wysokości zderzaka S4 wkręcamy w strefę zgniotu.

Zdj_cie0019.jpgZdj_cie0020.jpg

Dzięki wykonaniu takiej pierdoły mam pełną regulację wysokości zderzaka, jest on sztywny i dobrze dopasowany jak również stabilny a przeszło 100 PLN zostaje w kieszeni. Jedyna inwestycja w montaż to zakup 2 śrub o długości 12mm co by starczyło ich do jego przykręcenia.

Dzięki :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...