maciek5042 Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 witam mój problem polega na tym że falują obroty na biegu jałowym. w ogóle tak jak by przygasał silnik i w tym czasie gdy np skręce szybko kierownicą bez gazu to potrafi nawet zgasnąć. tak dzieje się na zimnym silniku gdy się nagrzeje problem znika tylko o tej porze roku to już ciężko go szybko nagrzać. dodam jeszcze że w tym czasie gdy obroty falują strasznie dymi. może ktoś mi powiedzieć w czym jest problem?
Jarek882 Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 na jaki kolor Ci dymi ? ciezko odpala na mrozie ? mam ten sam problem tylko ze u mnie lekko faluje i trzeba sie przyjrzec wskazówce ale jak przejade z 20 metrów jest juz ok.
maciek5042 Opublikowano 31 Października 2012 Autor Opublikowano 31 Października 2012 mrozu jako takiego jeszcze nie było u mnie ale widzę różnice już teraz a np we wrześniu. a dymi to tak jakby na biało. byłem u mechanika ale ten mechanik się nadaje.. powiedział mi że świece żarowe wymieniłem świece ale problem pozostał.
Jarek882 Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 Pali równo na wszystkie cylindry ? skoro na biało to albo para wodna albo spala plyn chlodniczy. zobacz czy nie ubywa Ci płynu chłodniczego. Zapnij Vaga sprawdz korekcje na pompkach. Lub zapowietrzony układ paliwowy. Ja mam coś takiego ze jak odpale to pusci dyma niebieskiego nie ważne czy ciepły czy zimny. ostatnio u mnie bylo -8 i zapalil na strzała ale lekko go rzucało i nie równo zapalały cylindry najpierw jeden a po jakims ułamku sekundy nastepne. Swiece wymieniałem bo miałem 2 spalone nowy akumulator varty. Zobacze jak bedzie odpalall np przy -20 jak znacznie gorzej to wymienie najpierw uszczelniacze na pompkach bo łyka mi troche oliwy.
machina Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 Oliwy przez uszczelniacze na pompkach nie może łykać bynajmniej tak myślę bo niby jak? jeżeli się mylę to niech ktoś mnie poprawi:wink:
maciek5042 Opublikowano 31 Października 2012 Autor Opublikowano 31 Października 2012 nie płyny nie ubywa. a jak odpowietrzyć ten układ paliwowy. dodam ze drugi mechanik mi mówił że może być to wina czujnika temperatury że oszukuje komputer i nie grzeje świec żarowych.
machina Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 To zrób loga z sterownika silnika grupy 007 na zimnym najlepiej z rana przed odpaleniem. Porównaj również temperaturę silnika z sterownika silnika z tą z zegarów tylko sprawdź vagiem w zegarach. Jaki masz kod silnika?
maciek5042 Opublikowano 5 Listopada 2012 Autor Opublikowano 5 Listopada 2012 kod silnika AJM. coś trzeba będzie wykombinować bo to nie robota i wstyd trochę jak dymi. ---------- Post dopisany 05-11-2012 at 13:29 ---------- Poprzedni post napisany 31-10-2012 at 17:53 ---------- witam ponownie. winą jest prawdopodobnie przepływomierz ponieważ gdy go odpiąłem to problem znika chodzi równo nie faluje. i stąd moje pytanie czy można jeździć z odpiętą kostką tego przepływomierza?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się