GroM1990 Opublikowano 2 Listopada 2012 Opublikowano 2 Listopada 2012 Mam problem z audi a4 b5 1.9 TDI 110KM w sedanie.Turbina ze zmienną geometrią. Nagle traci moc przy 100km/h lub przy 3.500 obrotów. Błąd w vagu : VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 038 906 018 S Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 20SG 1630 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06335 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent Wymieniałem czujnik turbiny N75. Logi: http://img191.imageshack.us/img191/717/log01000xxxxxx.jpg http://img641.imageshack.us/img641/9032/log01001xxxxxx.jpg http://img231.imageshack.us/img231/5493/log01003xxxxxx.jpg http://img22.imageshack.us/img22/854/log01004xxxxxx.jpg http://img12.imageshack.us/img12/9386/log01007xxxxxx.jpg http://img525.imageshack.us/img525/7940/log01010xxxxxx.jpg http://img211.imageshack.us/img211/7447/log01011xxxxxx.jpg http://img22.imageshack.us/img22/4033/log01013xxxxxx.jpg http://img191.imageshack.us/img191/3368/log01018xxxxxx.jpg
przemik Opublikowano 2 Listopada 2012 Opublikowano 2 Listopada 2012 Logi zamieszczone super chaotycznie. Wlasciwie temat nadaje sie do smietnika. Pieniądze ktore wydales na N75 trzeba bylo dolozyc do czyszczenia sprezarki.... usunął bys przyczyne, a tak caly czas jest zle.
GroM1990 Opublikowano 3 Listopada 2012 Autor Opublikowano 3 Listopada 2012 Przepraszam pierwszy raz robiłem logi. następnym razem sie poprawię. To chodzi o to ze kierownce sa zapieczone? ---------- Post dopisany 03-11-2012 at 21:51 ---------- Poprzedni post napisany 02-11-2012 at 21:38 ---------- Potrzebuję opinię 2-3 osób. Czy moglibyście pomóc. Robiłem logi według schematu, które podalliście, nie wiem co jest w nich nie tak właściwie. Może nie są do końca poprawne. Głowię sie od 3 miesięcy. Na początku wszystko było dobrze dopoki nie przejechałem 1000km. i zaczęło sie wszystko sypać. Czy naprawdę jest to turbo sprężarka? Naprawdę nie potrafię przeczytać logów bo się na tym nie znam. Znajomy obstawia przepływomierz.
przemik Opublikowano 3 Listopada 2012 Opublikowano 3 Listopada 2012 No to znajomy się myli... ale to juz Ty musisz wybrac kogo posluchasz....
Lishoo Opublikowano 5 Listopada 2012 Opublikowano 5 Listopada 2012 Kolego ja bez patrzenia w logi mówię Ci to samo, co kolega przemik - kierownice spalin w turbinie do czyszczenia, auto łapie notlaufa, poszukaj pełno tego na forum, przepływka gdyby nie była sprawna było by niedoładowanie, a jest przeładowanie i stąd tryb awaryjny.
GroM1990 Opublikowano 11 Listopada 2012 Autor Opublikowano 11 Listopada 2012 Dzięki koledzy.W sobote wezmę się za robotę. Kurcze teraz poczytałem że to odwieczny problem w tym modelu. Jeszcze raz wielkie dzięki! ---------- Post dopisany 11-11-2012 at 11:01 ---------- Poprzedni post napisany 06-11-2012 at 16:12 ---------- No i po robocie. Byla zapieczona koncówka sztangi która porusza kierowniczkami. Samochód odzyskał moc. Normalnie nie do poznania. Warto było poświęcic 5 godzin. Dzięki wielkie za pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się