VTG Opublikowano 2 Listopada 2012 Opublikowano 2 Listopada 2012 01331 - Door Control Module; Driver Side (J386) 62-00 - No or Incorrect Adjustment co to takiego? Airbagi już naprawiłem, powyżej 130km/h następuje takie pipczenie z licznika jak zwolnimy do 130 jest ok, co to może być? Jak to naprawić czy to może być związane ze sterownikiem zamka?
kris2p Opublikowano 2 Listopada 2012 Opublikowano 2 Listopada 2012 Wsprawie pipczenia to na FIS masz taką funkcję że jak przekroczysz ustawioną tam prędkość to licznik pipczy., możesz to wyłączyć w menu FIS.
wrclaguna Opublikowano 2 Listopada 2012 Opublikowano 2 Listopada 2012 Sprawdz okablowanie w gumie łaczacej drzwi ze słupkiem A
VTG Opublikowano 3 Listopada 2012 Autor Opublikowano 3 Listopada 2012 Tam miałem robiony słupek i akurat żółty przewód od czujnika uderzenia bocznego był uszkodzony. Reszta naprawiana. Na które przewody zwrócić uwagę? To pipczenie miałem w B6 że ustawia się prędkość i powyżej jej piszczy, a tutaj bez ustawiania niczegokolwiek pipczy i zawsze od 130km/h. Myślałem że przez poduszki ale one już są a dalej jest to. Moduł szyby kierowcy był wymieniany od B6 ale z tą samą literką B.
Slawek Opublikowano 3 Listopada 2012 Opublikowano 3 Listopada 2012 Piszczy na pewno kontrola prędkości w liczniku, chyba przy tym może Ci się zaświecać symbol km/h w kółku (pewnie poziom 2), dokładnie o tym jak to włączyć i wyłączyć w poziomie 1 lub 2 - poczytaj w instrukcji, wszystko jest tam opisane. Błąd 01331 dotyczy sterownika drzwi, miałem go też, u mnie powód to właśnie przerwane kable pod gumką łączącą, są to cienkie kable jeden chyba był jaskrawy pomarańczowy z paskiem innego koloru (u mnie), drugi też jakiś kolor z paskiem. Nie było widać od razu, ale jak zacząłem lekko ciągnąć to okazało się że są przerwane te dwa (trzymały się jeszcze na izolacji, a w środku już drucik przerwany). Zlutowałem i błąd zniknął. Trzeba cierpliwości do tego, by to polutować bez demontażu czegokolwiek, ale się da. Ja dolutowałem po 2 cm kabelka by troszkę je przedłużyć.
VTG Opublikowano 5 Listopada 2012 Autor Opublikowano 5 Listopada 2012 Ja miałem lutowane te kable za słupiem w strone grodzi akurat pomarańczowo żółty i jakiś 2 podobny. Jak otworze drzwi kierowcy na zapłonie to też pipczy jakby światła były włączone pi pi pi przez 30sekund, wydaje mi się że to przez błąd modułu drzwi. A powyżej 130km/h jakby była blokada to przekreślone były by km/h na wyświetlaczu tak miałem w B6 przed montażem tempomatu i w ten sposób jeździłem w zabudowanym jak była kontola prędkości. Też było pipczenie ale inne i pojawiała się informacja km/h i jak się ją skasowało to byłą przekreślona. Może po prostu licznik sie psuje. Sprawdziłem wczoraj ten check prędkości można ustawić i wtedy też pipczy ale inaczej i świeci się km/h. Może ma znaczenie: 01517 - Control Module for Trailer/Towing Sensor (J345) 49-00 - No Communications Auto ma hak holowniczy BOSAL i elektryke bosal może to przez hak holowniczy i dlatego od 130km/h? ---------- Post dopisany 05-11-2012 at 18:33 ---------- Poprzedni post napisany 03-11-2012 at 14:47 ---------- 01517 - Control Module for Trailer/Towing Sensor (J345) 49-00 - No Communications Naprawione trzeba było wykodować nieorginalny moduł haka. Wszystko działa bez zakodowanego. Ale dalej po otwarciu drzwi pi pi pi i powyżej 130km/h buczenie, czużby jakiś ogranicznik prędkości? To nie jest check prędkości jego też można nastawić. Jedyny błąd w liczniku to radio no comunications ale jest wstawiony alpine zamiast ori radia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się