Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 APT] Trzeba długo kręcić żeby zapalił


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie i Panie ....

Mam spory problem z moim autkiem, trzeba go długo hetać żeby zapalić i nie ważne czy jest ciepły czy zimny. mam instalcje LPG holengerską Koltec'a (Necam). Zawsze zapalanie jest na benzynie, ale jak przed zgaszeniem silnik pracował na benzynie to krócej trzeba kręcić, ale i tak dłużej niż powinno być. Napewno mam akumulator do wymiany, bo brakuje zielonego oczka (taki fajny bajer w oryginalnym akumulatorze), ale nie sądzę, żeby to była jego wina. Tak sobie wymyśliłem, że może paliwo odpływa z przewodu i trochę zajmuje zanim pompka napompuje. Co myślicie o mojej hipotezie? ewentualnie macie inne pomysły?

Pozdrawiam

Robert

Opublikowano

filtr wymieniłem, ale co może być tego przyczyną? pompka? w normalnych warunkach pracy raczej spisuje sie bez zarzutów.

Opublikowano

Troberto: może to być wina tylko akumulatora i nawet gdy na słuch dobrze kręci to brakuje mu siły na podanie odpowiedniej energii na cewke. Ja miałem podobny przypadek z 8 lat temu, tzn. ładowałem akumulator i po wstawieniu go do samochodu przykreciłem jedną klemę a druga miał przykręcić syn, ale zrobił to bardzo delikatnie i właściwie klema nie była przykręcona. Na początku normalnie zapaliłem i pojechałem do miasta. Po paru godzinach nie mogę odpalić auta. Akumulator kręci i nic. Wystarczyły dwa ruch klucza i klema złapała mocniej. Potem bez problemu. :hi:

Opublikowano

Witam mam te same objawy co ty i jestem ciekaw jak sobie poradziłeś,ja wymieniłem swiece wszystkie filtry i czujniki temp silnika i nic nie pomogło dalej rano mam problem odpalic ,obroty falują ale jak się nagrzeje to chodzi ok Pozdrawiam :hi:

Opublikowano

Witam,

zauwazylem ze wszyscy macie instalacje LPG. Jej zle uzytkowanie doprowadza czesto do uszkodzenia pompy paliwa. Napiszcie jak eksploatujecie wasze samochody z instalacja?

Opublikowano

wymieniłem aku bo był cieniutki i założyłem uniwersalny zawór zwrotny paliwa - problem rozwiązany. Jak jest zimny to trzeba zakręcić ze trzy razy, ale ogólnie pali na dotyk. Raczej problemem był tutaj odpływ paliwa czyli zanik ciśnienia resztkowego w przewodzie zasilającym. Jednym słowem odlokłem trochę wymianę pompki, za jedyne 20zł + 4 zł na zaciski.

ajax: masz rację to prawdopodobnie przez instalację gazową. ja mam holenderską instalację kolteca, zapalanie zawsze na benzynie, nigdy nie ma rezerwy w baku, poprzedni właściciel też o to raczej dbał, chociaż nie ma pewności.

Opublikowano

Hmm ciekawe rozwiazanie, a w ktorym miejscu zalozyles zawor? Skad prad wziales? Bezposrednio z akku?

Opublikowano

Oki juz widze o co chodzi ;) Mechaniczny zaworek... problem tylko ze ja mam filtr zaraz obok tlumika srodkowego ale scos wymysle :D Pod maska nie chce juz nic zmieniac....

Opublikowano

Są dwie opcje pod maską jest taki czujnik trzymający cisnienie paliwa w listwie. Przerabiałem to.Jesli to nie pomoże to pompa paliwa.I nie kupuj zamiennika lepiej używaną oryginał. :hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...