audi1987 0 Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Otóż jak w tytule stąd moje pytanie,czy niedziałający ABS ma wpływ na owe myszkowanie po drodze,przy mokrym asfalcie wjazd na pasy powoduje uczucie uślizgu w bok,a jazda po tegorocznym pierwszym śniegu to już masakra.Auto z napędem Quatro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobike 0 Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Był podobny temat niedawno, czy nie masz przypadkiem innych rozmiarów opon na tył i przód? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fucken 1 Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Otóż jak w tytule stąd moje pytanie,czy niedziałający ABS ma wpływ na owe myszkowanie po drodze,przy mokrym asfalcie wjazd na pasy powoduje uczucie uślizgu w bok,a jazda po tegorocznym pierwszym śniegu to już masakra.Auto z napędem Quatro. Nie jest to wina niedziałającego ABSu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magicbattle 11 Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Otóż jak w tytule stąd moje pytanie,czy niedziałający ABS ma wpływ na owe myszkowanie po drodze,przy mokrym asfalcie wjazd na pasy powoduje uczucie uślizgu w bok,a jazda po tegorocznym pierwszym śniegu to już masakra.Auto z napędem Quatro. Nie jest to wina niedziałającego ABSu i co twoja wypowiedz wniosla do tamtu ?? nabijasz posty widac:facepalm: za takie rzeczy sa kropki. do tematu. podlacz najpierw vaga. nikt z nieba nie da ci odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fucken 1 Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Otóż jak w tytule stąd moje pytanie,czy niedziałający ABS ma wpływ na owe myszkowanie po drodze,przy mokrym asfalcie wjazd na pasy powoduje uczucie uślizgu w bok,a jazda po tegorocznym pierwszym śniegu to już masakra.Auto z napędem Quatro. Nie jest to wina niedziałającego ABSu i co twoja wypowiedz wniosla do tamtu ?? nabijasz posty widac:facepalm: za takie rzeczy sa kropki. do tematu. podlacz najpierw vaga. nikt z nieba nie da ci odpowiedzi Pytanie brzmiało "czy niedziałający ABS ma wpływ na owe myszkowanie po drodze" tak więc odpowiedziałem lepsza taka odpowiedz niż podłącz vaga:facepalm: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz_stg 7 Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Jeśli masz napęd Quattro to zapewne powstały jakieś luzy w zawieszeniu i to może być powód myszkowania. Sprawdź amortyzatory.Po usunięciu ewentualnych luzów jedź ustawić GEOMETRIĘ pojazdu.Różnice w wielkości opon w zasadzie nie powinny mieć wpływu na stabilność toru jazdy( w przeciwnym przypadku kierowcy F1 nie ruszyli by z miejsca) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki 0 Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Tylko że w F1 nie mają napędu na 4 koła... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz_stg 7 Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Rozumiem ,że nie mają napędu na 4 koła ale też mam nadzieję .że koła w omawianym przypadku różnią się tylko szerokością . O różnicy w wysokości mowy być nie może!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audi1987 0 Opublikowano 11 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 Opony na obu osiach są jednakowe,195x65R15 ciśnienie też ,amory wszystkie powyżej 70%sprawności,zbieżność,no cóż wyszło że kąt pochylenia jest zły i podczas wymiany łożyska w tylnym lewym kole jest nierówny rozstaw pomiędzy osią przednią a tylną.Pan ustawił tylko zbieżność z przodu,z tyłu nie chciał twierdząc ze nie ma czegoś tam do ustawiania tyłu.Wysyła mnie do serwisu .Mówi że tylko tam mają takowy przyrząd,gdzie koszt takiej operacji to koszt 500 zeta.Trochę to według mnie dużo.Czy to faktycznie ustawienie zbieżności jest takie drogie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebul 6 Opublikowano 11 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 Nie jest, ja to zrobilem za 120 zl , normalnie kosztuje 140 zl, po 70 zl za przod i tyl. Tylko ze ja nie mam quatro, ale watpie by sie to roznilo i nie mozna bylo tego ustawic na stacji diagnostycznej. Jakbys byl z moich okolic to bym ci mogl polecic stacje gdzie ja robilem i zrobil to dobrze, wszystko sam mogles nawet zobaczyc bo na monitorze sie wyswietla ile powinno byc i ile jest. Tylko stacja musi miec dobry sprzet, mi na jednej odmowili, bo auto za niskie i jechalem do ich innego zakladu gdzie maja laserowe przyrzady . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz_stg 7 Opublikowano 12 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 Potwierdza się moja sugestia. Należy wykonać ustawienie geometrii całego pojazdu a nie tylko przodu. Auto musi być do tego całkowicie sprawne , żadnych luzów w zawieszeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audi1987 0 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Jak się ze wszystkim uporam to dam znać,czy przestało ściągać. ---------- Post dopisany 04-12-2012 at 22:08 ---------- Poprzedni post napisany 20-11-2012 at 18:18 ---------- Wszystko ustawione jak trzeba oprócz tylnego prawego koła,zapieczona regulacja zbieżności jest mała różnica ale i tak prowadzi się jak po sznurku koszt 120 zeta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemcioB6 0 Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 Mam bardzo podobny problem. Kupiłem b6 tydzień temu i zauważylem że auto myszkuje po drodze a dziś przy marznącej mrzawce to juz wgl masakra. W sobotę jadę na geometrię, mam nadzieję że to tylko zbieżność bo auto ma malowaną klapę i prawy tył co mogło świadczyć o tym że dostał w tył. Dodatkowo auto ściąga delikatnie w prawo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się