daroA4 0 Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Witam, ostatnio coś zaczął łapać muła od dołu obrotów, dopiero jest ok gdzieś od 2000obr, wcześniej szedł lepiej.... widać coś po logach? pozdrawiam Statyczne BS: Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Statyczne MB: Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dynamiczne: Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM AutoScan: VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 012 AH Component: 1,9l R4 EDC G000SG 2705 Coding: 00002 Shop #: WSC 06325 1 Fault Found: 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35-00 - - Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 AB Component: ABS 5.3 FRONT D00 Coding: 0273004281 Shop #: BB 24548 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: ö8D 082 004 Coding: 00043 Shop #: WSC 06325 Note: Excessive Comm Errors Address 15 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 959 655 F Component: Airbag Front+Kopf 0001 Coding: 00306 Shop #: WSC 06325 No fault code found. Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 920 930 M Component: KOMBI+WEGFAHRS. M73 D10 Coding: 00140 Shop #: WSC 00470 Ident.-Nr. Wegfahrs.:AUZ5Z0X8164116 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: Bitte Adress Component: e 17 eingeben No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 862 257 Component: ZV-Pumpe, DWA, Funk D12 Coding: 13131 Shop #: WSC 06325 3 Faults Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 35-00 - - 00955 - Key 1 09-00 - Adaptation Limit Surpassed Address 45 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 951 173 Component: Innenraumueberw. D03 Coding: 00102 Shop #: WSC 06325 No fault code found. End ------------------------------------------------------- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Sprezarka dziala niezle. Przeplywomierz swiruje... jak tam filtr powietrza ? Odczytaj błedy z zegarów (Instruments). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 ciekawe czy te podniesione doladowanie to od chipa czy od czujnika temp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 No to cos bylby dziwny ten czip..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daroA4 0 Opublikowano 10 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 filtry wymienione wszystkie w październiku, chipa nie mam - przynajmniej ja go nie robiłem... ----- zmieniłem pierwszy post z logami ----- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Uzupelnij logi dynamiczne... 008,001 i 004 Kąt wtrysku do obowiazkowej regulacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 ciekawe czy te podniesione doladowanie to od chipa czy od czujnika temp na 99% wgrana jakas wydumka ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daroA4 0 Opublikowano 10 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 no możliwe, ale nie wiem, w tamtym roku leciałem nim 210km/h w 5 osób co się sam ździwiłem... ale teraz to jakoś ledwo 180 idzie a czy dziura w złączce elastycznej za turbiną co idzie do katalizatora, ma znaczenie na moc ? bo musze to wymienić i odrazu kata wywale, wcześniej jeździł lepiej, a teraz ta dziura sie pojawiła i tak się zastanawiam czy to może być przyczyną takiego zamulenia od dołu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lishoo 1 Opublikowano 11 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 Przypuszczam że może mieć wpływ na pracę turbiny, ale jak wielki to nie wiem, wydaje mi się spaliny które zwalniają po napotkaniu na drodze katalizatora mogą zawracać do owej dziury szukając ujścia, a przy okazji wracać do wirnika, hamując go. Ew może nie być wystarczającego ciśnienia spalin przed katalizatorem żeby przepchać spaliny za katalizator. Ale osobiście szukałbym przyczyn gdzie indziej, typu brudna przepływka, niesprawny zaworek n75, nieszczelny EGR itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daroA4 0 Opublikowano 11 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 No właśnie podobnie myślę, że ta dziura coś przeszkadza w dolnych obrotach gdzie jest jeszcze w miare niskie ciśnienie, bo w górnych jakoś sobie radzi, trzeba będzie zamówić ten tłumiczek od gruchota i sie zobaczy. Bo jednak dziura jest taka że palec da sie wsadzić... Jeszcze mam zamiar psiknąć przepływke Kontaktem bo coś podobno wariuje może coś pomoże. I będę sie pozniej zastanawiał ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 11 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 zrob loga 001,008 dynamicznego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daroA4 0 Opublikowano 11 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lishoo 1 Opublikowano 11 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 Z logu 008 widać że od 2000 cały czas obcina dawkę paliwa, najwięcej od 2000-2700obr/min, zrób porządek z przepływką, a później zrób logi 003 i 011. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 11 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 auto jest po sredniej jakosci programie i biorac pod uwage wskazanai 003 dynamiczne nie bylbym w 100% przekonany ze wymiana przeplywomierza cos da ... ja bym zaczal od wgrania serii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daroA4 0 Opublikowano 12 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 po psikaniu kontaktem w przepływomierz, wogóle samochod nie jedzie, to se wyczyściłem 250zł poszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 12 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 po psikaniu kontaktem w przepływomierz, wogóle samochod nie jedzie, to se wyczyściłem 250zł poszło przeciez pisalem wyzej ... podziekuj koledze ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daroA4 0 Opublikowano 12 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 Dzięki !!! po rozkręceniu przepływki nie znalazłem w środku tego drucika: http://img152.imageshack.us/img152/2509/img4449qi3.png nie ma... i nie wiem czy był... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 bo wcale nie musi byc w Twojej ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 Ta przepływka wygląda jak z 2.5 tdi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daroA4 0 Opublikowano 13 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 Błędy po czyszczeniu starego przepływomierza: 17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground (Otwarty obwód zwarcie do masy) P1144 - 35-00 - - 16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal (zakres, problem z funkcjonowaniem) P0101 - 35-00 - - Wymieniłem przepływomierz na nowy Boscha. Po wymianie 0 błędów. Logi po wymianie: Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się