Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy od dołu. Prośba o analize logów.


daroA4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, ostatnio coś zaczął łapać muła od dołu obrotów, dopiero jest ok gdzieś od 2000obr, wcześniej szedł lepiej.... widać coś po logach?

pozdrawiam

Statyczne BS:

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Statyczne MB:

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Dynamiczne:

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

AutoScan:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 8D - Audi A4 B5

Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 012 AH

Component: 1,9l R4 EDC G000SG 2705

Coding: 00002

Shop #: WSC 06325

1 Fault Found:

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 35-00 - -

Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 614 111 AB

Component: ABS 5.3 FRONT D00

Coding: 0273004281

Shop #: BB 24548

No fault code found.

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: ö8D 082 004

Coding: 00043

Shop #: WSC 06325

Note: Excessive Comm Errors

Address 15 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 959 655 F

Component: Airbag Front+Kopf 0001

Coding: 00306

Shop #: WSC 06325

No fault code found.

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 920 930 M

Component: KOMBI+WEGFAHRS. M73 D10

Coding: 00140

Shop #: WSC 00470

Ident.-Nr. Wegfahrs.:AUZ5Z0X8164116

No fault code found.

Address 25 -------------------------------------------------------

Controller: Bitte Adress

Component: e 17 eingeben

No Faults Found

or DTCs not supported by controller

or a communication error ocurred

Address 35 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 862 257

Component: ZV-Pumpe, DWA, Funk D12

Coding: 13131

Shop #: WSC 06325

3 Faults Found:

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

35-00 - -

01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring

35-00 - -

00955 - Key 1

09-00 - Adaptation Limit Surpassed

Address 45 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 951 173

Component: Innenraumueberw. D03

Coding: 00102

Shop #: WSC 06325

No fault code found.

End -------------------------------------------------------

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprezarka dziala niezle. Przeplywomierz swiruje... jak tam filtr powietrza ?

Odczytaj błedy z zegarów (Instruments).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filtry wymienione wszystkie w październiku, chipa nie mam - przynajmniej ja go nie robiłem...

----- zmieniłem pierwszy post z logami -----

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uzupelnij logi dynamiczne... 008,001 i 004

Kąt wtrysku do obowiazkowej regulacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe czy te podniesione doladowanie to od chipa czy od czujnika temp

na 99% wgrana jakas wydumka ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no możliwe, ale nie wiem, w tamtym roku leciałem nim 210km/h w 5 osób co się sam ździwiłem... ale teraz to jakoś ledwo 180 idzie :D

a czy dziura w złączce elastycznej za turbiną co idzie do katalizatora, ma znaczenie na moc ? bo musze to wymienić i odrazu kata wywale, wcześniej jeździł lepiej, a teraz ta dziura sie pojawiła i tak się zastanawiam czy to może być przyczyną takiego zamulenia od dołu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypuszczam że może mieć wpływ na pracę turbiny, ale jak wielki to nie wiem, wydaje mi się spaliny które zwalniają po napotkaniu na drodze katalizatora mogą zawracać do owej dziury szukając ujścia, a przy okazji wracać do wirnika, hamując go. Ew może nie być wystarczającego ciśnienia spalin przed katalizatorem żeby przepchać spaliny za katalizator.

Ale osobiście szukałbym przyczyn gdzie indziej, typu brudna przepływka, niesprawny zaworek n75, nieszczelny EGR itp ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie podobnie myślę, że ta dziura coś przeszkadza w dolnych obrotach gdzie jest jeszcze w miare niskie ciśnienie, bo w górnych jakoś sobie radzi, trzeba będzie zamówić ten tłumiczek od gruchota i sie zobaczy. Bo jednak dziura jest taka że palec da sie wsadzić... Jeszcze mam zamiar psiknąć przepływke Kontaktem bo coś podobno wariuje może coś pomoże. I będę sie pozniej zastanawiał ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z logu 008 widać że od 2000 cały czas obcina dawkę paliwa, najwięcej od 2000-2700obr/min, zrób porządek z przepływką, a później zrób logi 003 i 011.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto jest po sredniej jakosci programie i biorac pod uwage wskazanai 003 dynamiczne nie bylbym w 100% przekonany ze wymiana przeplywomierza cos da ...

ja bym zaczal od wgrania serii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po psikaniu kontaktem w przepływomierz, wogóle samochod nie jedzie, to se wyczyściłem 250zł poszło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po psikaniu kontaktem w przepływomierz, wogóle samochod nie jedzie, to se wyczyściłem 250zł poszło

przeciez pisalem wyzej ... podziekuj koledze ... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki !!! :D

po rozkręceniu przepływki nie znalazłem w środku tego drucika:

http://img152.imageshack.us/img152/2509/img4449qi3.png

nie ma... i nie wiem czy był...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błędy po czyszczeniu starego przepływomierza:

17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground (Otwarty obwód zwarcie do masy)

P1144 - 35-00 - -

16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal (zakres, problem z funkcjonowaniem)

P0101 - 35-00 - -

Wymieniłem przepływomierz na nowy Boscha. Po wymianie 0 błędów.

Logi po wymianie:

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...