Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Żle odpala po korektach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie forumowicze. Wczoraj przyjechał do mnie kumpel z vagiem zeby ustawić kąt wtrysku i dawkę paliwa... Przed korektą kąt wynosił 93 a dawka 5,7mg. po ustawieniach kąt 52-54 a dawka 4,4. autko odpaliło bardzo dobrze i wogóle równo chodziło czyli tak jak powinno. Problem ukazał się dopiero dzisiaj gdy kolega rano chciał uruchomić silnik. Auto odpaliło ale ciężko i puściło soczystego bąka. wcześniej tego nie było..co może być?

Opublikowano

Jeżeli akumulator jest ok i rozrusznik to trzeba zwiększyć dawkę startową w adaptacjach jeśli nie pomoże to śmigaj z powrotem do gościa co robił program niech poprawi w mapach

Opublikowano

Kolego nie zrozumiałeś mnie... nie było zadnej zmiany programu..pisząc "korekty" miałem na myśli ustawienia kąta wtrysku i dawki paliwa. A ile powinna wynosić dawka rozruchowa? gdzie ją sprawdzić?

Opublikowano

Patrzył ktoś na świece?

Opublikowano

Polecam sprawdzić rozrząd na blokadach,byc może jest zle ustawiony a to że kąt wynosi tyle i tyle nie ma znaczenia bo chodzxi o synchro 3 elementów

wałka ,wału i pompy a nie tylko wału z pompą

Opublikowano

Najlepiej to sprawdzić to przy czym grzebał kolega, nie napisałem jaki był kąt wtrysku po tym jak odpaliłeś tak ciężko rano auto. Jedna z teorii jest taka, że jak zmieniał kąt wtrysku to nie podokręcał śrub, przyszedł rano, zaczął kręcić, pompa się minimalnie przesunęła i szl.. trafił te 52-54..ale to najlepiej sprawdzić podpinając vaga.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...