grubstein Opublikowano 10 Listopada 2012 Opublikowano 10 Listopada 2012 Witam Panowie, niska temperatura zmusiła mnie do wymiany świec żarowych. Niestety nie miałem tyle szczęścia i pierwsza świeca została urwana na poziomie między sześciokątem M10 a gwintem. Sam sobie z tym problemem nie poradzę, więc mam pytanie, czy znacie we Wrocławiu jakiegoś zdolnego mechanika z dobrym sprzętem, który by ogarnął temat bez ściągania głowicy? Czytałem i widziałem na filmie, że jest taka możliwość. Czy mogę jeździć na razie z taką świecą? Nie jest ona w pewnym stopniu rozszczelniona? Ps. jeszcze przed mną 4 świece, zostawiłem je porządnie spryskane wd-40 na noc, trzymajcie kciuki!
SotoM Opublikowano 11 Listopada 2012 Opublikowano 11 Listopada 2012 jesli urwana jest tak jak piszesz to bez problemowo mozesz nia jezdzic... kompresji nie straci bo wciaz jest wkręcona... kwestia wyrwania tego srodkowego druta. jesli to sie uda to juz rozwiercenie bedzie bajeczne.....
grubstein Opublikowano 11 Listopada 2012 Autor Opublikowano 11 Listopada 2012 Efekt taki, że dwie urwane na jednej głowicy (prawej), a 4 wymienione. Wizyta u majestra mnie nie ominie. Jakby ktoś znał magika w/w z Wrocławia to bardzo proszę o kontakt. Edit/ Te urwane świece ruszają się, podejrzewam, że kompresja jest zmieniona na tych garach, ponieważ jak teraz zakręciłem silnikiem to nie dość, że nie odpalił w ogóle to rozrusznik dziwnie kręcił, 3 obroty szybkie ładne a 4 obrót taki jakby cichy i zamulony. Może to wina słabego aku, lub zapowietrzonego układu paliwowego, również wymieniałem filtr paliwa.
przemek4net Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 jezeli wymieniles filtr paliwa bez scisniecia wezy przed i za filtrem (nie wystarczy tylko zalac filtr paliwem!) to masz prawdopodobnie zabawe z odpowietrzaniem pompy (na audi klub polska jakis opis tego widzialem pt tytule cos w stylu "bezpieczne odpowietrzanie pompy vp44" czy jakos tak) Przeciez to proste zeby sprawdzic czy traci kompresje.... przyloz ostroznie raczke jak juz zapali Jezeli pompe masz zapowitrzona a bedziesz walczyl z rozrusznikiem to mozesz pompe uwalic (tak 2 z hakiem licz koszt naprawy, montazu itp) Pozdrawiam, Przemek
kaju Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 No i to z takim dużym hakiem. Sam się za to nie zabieraj, jeśli nie robiłeś tego wcześniej. V6TDI jeśli chodzi o obsługę i użytkowanie jest bardzo wymagające od kierowcy i osoby, która je serwisuje. Nie zna litości, za najmniejszy błąd, jest cholernie mściwe. Ja zanim swoją kupiłem przepuściłem przez swoje łapy kilkanaście tych silników, nie ma z nimi żartów. Żeby Ci do głowy nie przyszedł pomysł teraz o odpalaniu tego auta. Szukaj gościa, który jest ogarnięty w tych silnikach we Wrocku, a jeśli nie, to mogę Ci polecić w Oleśnicy ludzi, którzy mają pojęcie o mechanice, przede wszystkim serwisowaniu V6TDI i od których z resztą ja sam zdobywałem wiedzę i którzy mnie uczyli użytkowania i serwisu tego motoru
janusz_stg Opublikowano 13 Listopada 2012 Opublikowano 13 Listopada 2012 CDI broken glowplug repair wo/thread repair kit - YouTube
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się