Skocz do zawartości
IGNOROWANY

17" a 18" na 1be.


robertjudi

Rekomendowane odpowiedzi

No bez przesady. Twierdzisz, że 1BA nie różni się od 1BE ? :) A druga sprawa to dlaczego miałbym nie znaleźć? :)

jest niewielka różnica..... ale 1be i tak niestety wysoko stoi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W poprzednim aucie miałem B6 na springach KW i było nisko i twardo, ale już wyrosłem z tego, co po mieście coś takiego to porażka, a moje doświadczenie z różnymi zawieszeniami nie fabrycznymi jest takie, że twardo być musi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1BE fajnie lezy na 15 czy 16 gdzie jeszcze jest balon, ale jak już wpada oponka niskoprofilowa to proporcje wizualne (grubosć opony do wysokosci szpary) zaczynają być bardziej widoczne:whistling: mozesz to zniwelowac profilem 50 opony, ale to podziała w druga strone 17ka stanie sie wizualnie 16ką:decayed:

A co do znalezienia, wcale ich tak duzo nie ma, a musisz pamietać o kategorii wagowej spręzyn i amorów, trafisz wersje od sedana to d*pa siadzie na -50:grin: trafisz na V ke to nie zmieni sie wysokosc przódu, bedzie dalej jak 1BA.. a kup nowe, tyle co za niskobudżetowy gwint zapłacisz, a nikt od Ciebie nie odkupi tego za spore pieniądze, same amory to ok, ale komplet ze sprężynami ze sklepu to dla mnie wyrzucenie kasy w błoto:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wszystko rozumiem, ale niem czy ja jestem rozumiany :) Twierdzenie, że 1BE jest koza, a -30 już jest OK, jest moim zdaniem co najmniej lekko naciągane. Mianem kozy można określić moje obecne 1BA :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wszystko rozumiem, ale niem czy ja jestem rozumiany :) Twierdzenie, że 1BE jest koza, a -30 już jest OK, jest moim zdaniem co najmniej lekko naciągane. Mianem kozy można określić moje obecne 1BA :)

zobaczysz obydwie obok siebie to zrozumiesz różnice:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może, ale śmiem podejrzewać, że jak przejadę się raz jedynym raz drugim, to mi ochota na większy "minus" szybko przejdzie, dlatego wspomniałem, że szukam kompromisu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na jdym i drugim gdzieś tam przytrzesz na drodze, ja dobrze wspominam 17ke i -30 obecnie mam gwint i juz trzeba wypatrywać dziur na trasie, wczęsniej ze tak powiem nic mnie nie obchodziło:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla jednego "kozą" jest szpara między nadkolem a oponą 5cm a drugi założy 18" cali na 1ba i mu się gęba cieszy wszytsko zależy od tego jak się na to patrzy.Ja lubię jak jest bardzo nisko i twardo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla jednego "kozą" jest szpara między nadkolem a oponą 5cm a drugi założy 18" cali na 1ba i mu się gęba cieszy wszytsko zależy od tego jak się na to patrzy.Ja lubię jak jest bardzo nisko i twardo.

taki człowiek nie ma gustu i na siłe szuka rozwiazania:wink: przewaznie nie trafiając:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla jednego "kozą" jest szpara między nadkolem a oponą 5cm a drugi założy 18" cali na 1ba i mu się gęba cieszy wszytsko zależy od tego jak się na to patrzy.Ja lubię jak jest bardzo nisko i twardo.

taki człowiek nie ma gustu i na siłe szuka rozwiazania:wink: przewaznie nie trafiając:wink:

A do tego bardzo często dochodzi rynna zamiast wydechu i wszelkiego rodzaju bodykity z pod szyldu agrotuningu.Jak ja widzę chińskie koła chromowane i koze pod ktorą można wejść i naprawiać bez podnośnika to jestem chory.100 razy lepiej wtedty jezdzić serią niż hańbić markę auta.Każdy jakoś zaczyna z modami ,ale trzeba zawsze brać pod uwagę zdanie innych którzy w tym siedzą (oczywiście tych "dobrych").Sorki za offtop.Korzystając z tego zapytam o gwint do aśki.B5 sedan prawie wszystkie firmy proponują obnizenie 25,30mm-60,75mm.Czy faktycznie można na takim gwincie bardzo nisko zejsc (oczywiscie z odpowiednia opona i et felgi)? Bo nie wiem wydaje mi się ,że te 60mm od serii to trochę mało oczywiscie mogę się mylić.:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do 18 musi być gwint do 17 1 ba styka, takie moje zdanie :decayed:

:grin: jasne ....uwierzyłem :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie odświeżę trochę temat.Wrzucajcie proszę fotki swoich auto na 17" przy zawieszeniu 1be ( wracam do serii, kupiłem okazyjnie felgi 17" sline 7,5j), podajcie też jakie macie opony założone ,bo zastanawiam się między 205/50/R17 a 225/45/R17. Z góry dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


bo zastanawiam się między 205/50/R17 a 225/45/R17.

To już lepsze będą 215/50/17

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo zastanawiam się między 205/50/R17 a 225/45/R17.

To już lepsze będą 215/50/17
Dlaczego? Ze względu na ochronę rantu?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dajcie spokój z balonami 205/50/17(wysokość 638mm)- wygląda może i nieźle ale moja bryczka straciła na stabilności , jakoś nie klei się asfaltu i mam wrażenie że chce odfrunąć.

Mam takie na swoich rialach 17/8 ET 30 - bo muszę.

Jaki to kalkulator ? z tego co wiem to 225/45/17 (wysokość 634mm) to optymalna guma, 215/50(wysokość 648mm) jest 14mm wyższa a to NA PEWNO pogorszy dynamikę i prowadzenie.

co do ochrony rantu to są opony z oznaczeniem XL lub : (MFS, RFP, FR, FP)

Edytowane przez RAWULI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy kalkulator, bo rozmiar wyjściowy to 235/45/17.

I od tego patrzysz odpowiedniki, czyli 215/50/17 jest najbliżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biorę 205/50/r17 ze względu na komfort.Ma ktoś może zdjęcia 205/50/r17 na zawisie 1be w b5 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...