RAWULI Opublikowano 25 Lipca 2016 Opublikowano 25 Lipca 2016 (edytowane) Moje fele z przodu wystawały na milimetry za obrys błotnika, opona nie dobija ani do błotnika ani nie chowa się w nadkole nawet nawet na jeździe po dołach.....z tyłu rant felgi na równo z błotnikiem, na dołach z dużym obciążeniem opona wpada w nadkole i lekko bokiem tam ociera. Z przodu poluzowałem śrubki błotników przy komorze silnika, troszeczkę odciągnąłem błotniki na zewnątrz ( na tyle żeby odstęp od pokrywy nie raził po oczach ) - co sprawiło że rant felgi jest na równo z błotnikiem. Powiem tyle, przy takim ustawieniu -30 i sztywniej było by miodzio, tak to za bardzo mi ucieka w zakrętach , nie jest tak stabilny jakbym chciał przy większej prędkości.. Edytowane 25 Lipca 2016 przez RAWULI
robertjudi Opublikowano 25 Lipca 2016 Autor Opublikowano 25 Lipca 2016 Przy ET 43 (takie mam felgi) nie powinno być źle. Teraz dwa dni latam na zimowkach 195/65/r17 czuje się się jak na łodzi xd
Fido Opublikowano 26 Lipca 2016 Opublikowano 26 Lipca 2016 (edytowane) Biorę 205/50/r17 ze względu na komfort Muszę cię zmartwić. Na nich będzie jeszcze gorszy komfort podróżowania jak na ori kołach czyli 235/45/17 Opona wzorcowa 235/45/17 Zamiennik 1 215/50/17 Zamiennik 2 205/50/17 średnica (mm) różnica średnic (mm) różnica średnic (%) opona wzorcowa 643.3 mm 0 mm 0 % zamiennik 1 646.8 mm 3.5 mm 0.54 % zamiennik 2 636.8 mm -6.5 mm -1.02 % Edytowane 26 Lipca 2016 przez Fido
robertjudi Opublikowano 26 Lipca 2016 Autor Opublikowano 26 Lipca 2016 Wstrzeliłem opony i jest git według mnie.Poprzednio jezdziłem na glebie 59cm opona 215/35/r18 więc różnica jest znaczna.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się