Skocz do zawartości
IGNOROWANY

17" a 18" na 1be.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Moje fele z przodu wystawały na milimetry za obrys błotnika, opona nie dobija ani do błotnika ani nie chowa się w nadkole nawet nawet na jeździe po dołach.....z tyłu rant felgi na równo z błotnikiem, na dołach z dużym obciążeniem opona wpada w nadkole i lekko bokiem tam ociera.

Z przodu poluzowałem śrubki błotników przy komorze silnika, troszeczkę odciągnąłem błotniki na zewnątrz ( na tyle żeby odstęp od pokrywy nie raził po oczach ) - co sprawiło że rant felgi jest na równo z błotnikiem.

Powiem tyle, przy takim ustawieniu -30 i sztywniej było by miodzio, tak to za bardzo mi ucieka w zakrętach , nie jest tak stabilny jakbym chciał przy większej prędkości..

Edytowane przez RAWULI
Opublikowano

Przy ET 43 (takie mam felgi) nie powinno być źle. Teraz dwa dni latam na zimowkach 195/65/r17 czuje się się jak na łodzi xd

Opublikowano (edytowane)

Biorę 205/50/r17 ze względu na komfort

Muszę cię zmartwić.

Na nich będzie jeszcze gorszy komfort podróżowania jak na ori kołach czyli 235/45/17

Opona wzorcowa 235/45/17

Zamiennik 1 215/50/17

Zamiennik 2 205/50/17

średnica (mm) różnica średnic (mm) różnica średnic (%)

opona wzorcowa 643.3 mm 0 mm 0 %

zamiennik 1 646.8 mm 3.5 mm 0.54 %

zamiennik 2 636.8 mm -6.5 mm -1.02 %

Edytowane przez Fido
Opublikowano

Wstrzeliłem opony i jest git według mnie.Poprzednio jezdziłem na glebie 59cm opona 215/35/r18 więc różnica jest znaczna.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...