Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dlugo kręci zanim odpali


rafal9119

Rekomendowane odpowiedzi

Witam od nie dawna zauwazylem ze z rana trzeba o 3 s dluzej krecic niz tak normalnie. silnik osiagnie 90C i pali tak jak zawsze czyli dobrze najgorzej jest z rana lub jak auto stoi bezruchu 8 H. co moze byc przyczyna???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A lpg masz bo to może być przez to że reduktor albo wtryski przepuszczają gaz zakręć na noc wypal cały gaz i zobacz rano czy pomogło. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LPG nie posiadam. a co do pompy to nie mam pojecia przyjechalem nim z niemiec i nic nie grzebalem przy pompie tak wiec nie mam pojecia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LPG nie posiadam. a co do pompy to nie mam pojecia przyjechalem nim z niemiec i nic nie grzebalem przy pompie tak wiec nie mam pojecia.

Jeśli nie zauważyłeś tego przedtem to może ten trop odpada :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie podłącze się pod temat.

Od dłuższego czasu zmagam się z falującymi obrotami. Wymienie na dniach jeszcze przepływkę.

Ale nasuwa mi się pytanie. Czasami mam podobne objawy jak w tym wątku.

Jeśli byłaby to pompa paliwa, to może ona też odpowiadać za falujące obroty?

pytam, bo jeśli tak, to można by wnioskować, że właśnie mam ją uwaloną.

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam od nie dawna zauwazylem ze z rana trzeba o 3 s dluzej krecic niz tak normalnie. silnik osiagnie 90C i pali tak jak zawsze czyli dobrze najgorzej jest z rana lub jak auto stoi bezruchu 8 H. co moze byc przyczyna???

filtr paliwa wymień bo to 30 zł bo pewnie ma swoje lata i przebieg,jak nie pomoże to jak chłopaki piszą ciśnienie na listwie do sprawdzenia i w ostateczności czujnik temp. ECU.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filtr zmienialem zaraz po kupnie czyli 5 tys km temu. no nie wiem . posprawdzam co sie da i sie dowiem moze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zapinalem vaga bo nar.azie dostepu nie mam (kumpel wyjechal) a nie usmiecha mi sie daz 70 zł za podlaczenie pod Vag

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zapinalem vaga bo nar.azie dostepu nie mam (kumpel wyjechal) a nie usmiecha mi sie daz 70 zł za podlaczenie pod Vag

no nie żartuj,że 70 dych :facepalm:,bo za tyle to sobie vag-a sobie kupisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może uku masz w podeszłym wieku i po nocce nie daje tyle rozruchowego, ile by chciał rozrusznik.

Zakładam, że przyjechałeś z tą baterią z Reichu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przekaznik od pompy paliwowej??? tak kolego u mnie biora 70 zł za podlaczenie a do starszych modeli typu VW to 50 zł. wiem bo sie pytalem. a co do aku to tak siedzi jeszcze niemiecki,bog wie kiedy wymieniany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie Moll. Bardzo dobre swoją drogą. Ale wszystko co dobre...

Zacznij od tego. Weź miernik (jak nie masz, to pożycz/kup) i rano, przed uruchomieniem autka, sprawdź jakie napięcie daje akumulator.

Jeśłi:

12,6 V lub więcej - Super!

12,4/ 12,5 - Norma.

12,3 lub mniej - ładowanie/wymiana

Możesz też przy okazji napięcie ładowania sprawdzić, już po włączeniu silnika. Powinno być w przedziale od 14 do 15,5 V.

Sprawdź to i daj znać czy wartości są w normie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...