rafal9119 Opublikowano 16 Listopada 2012 Autor Opublikowano 16 Listopada 2012 co ma piernik do wiatraka? klemy i aku jest ok
dominikk Opublikowano 16 Listopada 2012 Opublikowano 16 Listopada 2012 To ma piernik do wiatraka, że jak aku nie jest sprawny (mikro zwarcie na celach, siara na płytkach lub wyeksploatowany), to nie trzyma napięcia prawidłowo i po dłuższym postoju da za mały prąd rozruchowy. Zwłaszcza przy niskich temperaturach da się to odczuć, że szybciej się rozładowuje. A klemy, przewody (np. masowy do budy) mają za zadanie przewodzić prąd z jak najmniejszymi oporami. Dlatego czyści się klemy, wymienia się stary masowy przewód od akumulatora, daje się wazelinę techniczną lub pastę miedziana na miejsca połączeń, żeby ta przewodność była jak najlepsza. Zaśniedziałe klemy utrudniają przepływ, czasami do tego stopnia, że jest problem z odpaleniem, bo rozrusznik który dostaje za mało prądu nie jest w stanie rozkręcić silnika do minimalnych obrotów potrzebnych do jego uruchomienia. uff Ale skoro twierdzisz, że sprawdziłeś aku i przewody i jest ok wszystko, to trzeba szukać gdzie indziej przyczyny.
rafal9119 Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Opublikowano 17 Listopada 2012 sprawdzalem jest ok nawet ostatnio stał 8 dni bez odpalania i zaszlem po tych 8 dniach i odpalil bez zadnego problemu a u sasiada wystarczy ze postoi 4 dni i juz musi go pchac .
dominikk Opublikowano 19 Listopada 2012 Opublikowano 19 Listopada 2012 No to szukajmy rozwiązania wspólnie. Założyłem nowy akumulator, parametry ma dobre, instalacja jest sprawna, ale... dokładnie tak jak u Ciebie - na zimnym musi kilka razy obrócić zanim odpali, a na ciepłym jest ok. Jak możesz to napisz czy pompa paliwa załącza Ci się gdy zapłon jest włączony, czy dopiero gdy zaczynasz kręcić?
rafal9119 Opublikowano 20 Listopada 2012 Autor Opublikowano 20 Listopada 2012 nie wiem jak to jest z ta pompa ale wydaje mi sie ze chyba jak zaczne krecic. u mnie o dziwo objawy przestaly ciekawe na jak dlugo.
dominikk Opublikowano 24 Listopada 2012 Opublikowano 24 Listopada 2012 Będę wtryskiwacze sprawdzał jak tylko znajdę czas, bo VAG-COM wyrzygał mi błąd zacinania się na 4 cylindrze. Może być , że za bardzo leje?
mirek s Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Witam od nie dawna zauwazylem ze z rana trzeba o 3 s dluzej krecic niz tak normalnie. silnik osiagnie 90C i pali tak jak zawsze czyli dobrze najgorzej jest z rana lub jak auto stoi bezruchu 8 H. co moze byc przyczyna??? U mnie pomogła wymiana regulatora ciśnienia paliwa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się