macjar 0 Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 Witam, mam problem zeby okreslic dokladnie co boli moje autko po skanowaniu pokazuje mi taki blad Control Module Part Number: 8E0 909 518 AA Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0004 Software Coding: 0011701 Work Shop Code: WSC 63351 1 Fault Found: 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amaradaar 5 Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 wiki mówi tak: [h=2]16683/P0299/000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached[/h] [h=4]Possible Symptoms[/h] Reduced Power Output Limp Mode [h=4]Possible Causes[/h] Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected or leaking Charger Pressure Control defective Turbocharger faulty Diverter Valve faulty [h=4]Possible Solutions[/h] Check Hoses/Pipes to/between Components Check / Clean / Replace Charge Pressure Control Check Turbocharger Check Diverter Valve [h=4]Special Notes[/h] When found in 2.0l TFSI: Check Boost Pressure Control Valve (N249), for cracked rubber diaphragm. A new/optimized Valve is available under Part # 06H-145-710-D (or newer). RoW vehicles see: TPI 2016331 for details. NAR vehicles see: TSB 01-07-70 or 2013392 for details. [*] When stored in conjunction with misfire codes and/or fuel trim faults see the notes associated with the following faults regarding PCV failure: Crankcase Breather Valve [*] If the Turbocharger is faulty due to mechanical / internal problems or the exhaust system is restricted (typically the Catalyst) this fault may be the end result. [*] When found in VW Golf/Jetta (1K): 2.0l CR-TDI (CBEA/CJAA): Verify the mechanical part of the Exhaust Valve Control Module (J883) is not siezed or binding nie wiem czy znasz ta strone czy nie ale przynajmniej spróbowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 turbina nie osiąga zadanego cisnienia doładowania problem z doładowaniem, za niskie dziura, WG, DV, N75, odma, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macjar 0 Opublikowano 13 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 @amaradaar a po polskiemu nie masz ?? @devastation moze mi wyjasnisz podane przez Ciebie terminy i gdzie ich szukac ?? obrazki by wiele pomogly Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 a wujek Google nie działa ? zadzwon do mnie jutro to powiem Ci co i jak nr ponizej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 Zrób logi dynamiczne 2,115,118 Też miałem ten błąd, wszystko sprawdzane szczelne, DV wymieniony Dopiero jak przeczyściłem zawór N75 pomogło i nie ma błędów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macjar 0 Opublikowano 14 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 a logi dynamiczne to jak sie robi dla mojego silniczka 1.8T ? znalazlem info ze 3 bieg i zakres od 1500-6000 obrotow - dobrze mysle ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 a logi dynamiczne to jak sie robi dla mojego silniczka 1.8T ?znalazlem info ze 3 bieg i zakres od 1500-6000 obrotow - dobrze mysle ? Tak, pedał w podłogę na 3 biegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macjar 0 Opublikowano 14 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 ok, zrobie oto logi Log (6 - 002,115,118) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amaradaar 5 Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 przecież gdybym miał to specjalnie na złość nie wstawiałbym po angielsku trza by chyba uzyć translatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macjar 0 Opublikowano 14 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 hiehie probowalem to przetlumaczyc i wychodzi cos na kształt "Kali kochać, Kali skrócic" dzieki za dobre checi:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 ok, zrobie oto logi Log (6 - 002,115,118) Auto po programie i dośc ostrym Ile masz przebiegu. Turbina późno wstaje może jakaś nieszczelnośc ciśnienie zadane osiągnięte dopiero przy 3600obr u mnie około 2700 ale pewnie katalizator trzyma dobrze ci się zbiera od dołu? pewnie trochę muł od 5000obr wtryski zapętlają zrób logi kanału 20 pewnie bedzie cofać zapłony masz LPG? logi na PB? Porównuje ze swoimi logami auto też mam po programie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macjar 0 Opublikowano 14 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 przebieg 180k tyle licznik pokazuje jezdze na benzynce poprzedni wlascicle twierdzi ze autko po programie, ale nie ma na to papieru Jakie lekarstwo na to ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 pierwsze sprawdź szczelność sprężarką, jak szczelne to pewnie kat tłumi.jak nie chcesz kata wycinać to trzeba zmienić program bo dość ostry. Zamulone auto niskich obrotach? Co z tego że jest 185 koni jak mulasty od dołu do 3500obr tak wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macjar 0 Opublikowano 15 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 na niskich obrotach idzie jak niemiecki czolg, takie autko kupilem ja nie czuje roznicy miedzy 160 a 185 kucy jak sprawdzic szczelnosc sprezarka ? i do jakiego cisnienia dobic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 na niskich obrotach idzie jak niemiecki czolg,takie autko kupilem ja nie czuje roznicy miedzy 160 a 185 kucy jak sprawdzic szczelnosc sprezarka ? i do jakiego cisnienia dobic ? Ciśnienie 1,5bara wystarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macjar 0 Opublikowano 15 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 w tym 1 filmiku podajemy cisnienie na wlocie turbiny po stronie powietrza ? co do wyciecia katalizatora, czy jak wytne to nie bedzie bledow na lamdzie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Kata zostaw w spokoju. sprawdź zawór odcinający DV, szczelność układu. Jeśli nie pomoże to podmień zawór N75. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macjar 0 Opublikowano 15 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 jak sprawdzic poprawnosc zaworu DV? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 trzeba go wymontowac i zapodac ciśnienie i podciśnienie przez N75 trzeba zapodac ciśnieni i sprawdzic czy szczelny żeby wyeliminowac uszkodzenie klapy WG wystarczy zdjąc węzyk od aktuatora, zaslepic go i sie przejechac jak auto dostało "kopa" turbo jest oki ale ostrożnie aby nie przesadzic bo mozna je uszkodzic ---------- Post dopisany at 17:31 ---------- Poprzedni post napisany at 17:20 ---------- jak sprawdzic szczelnosc sprezarka ? i do jakiego cisnienia dobic ? 0.75 bara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się