rafal_legnica 0 Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 Witam mam oryginalne felgi Audi (9-cio ramienne) mechanik powiedział ze na jedej nie mam pierścienia centrującego. Wydawało mi się ze przy oryginalnych felgach nie ma takiej potrzeby ... no ale cóż... . Czy znaacie może rozmiary takiego pierścienia? jaka średnica jest piasty oraz jaka powinna być felgi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clinque 1 Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 W b8 masz otwor bodaj 66,6mm. Jesli felgi maja wiekszy (w co watpie) wtedy stosuje sie pierscienie, jesli masz ori felgi z b8 to zadnych pierscieni nie potrzebujesz jesli nie wiesz czy sa ori zmierz otwor w feldze i wszystko bedzie jasne, bo niektore firmy np. rh czesto robi otwor 72,5 aby pasowaly do wszystkiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal_legnica 0 Opublikowano 15 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 no wlasnie felgi są oryginalne (zdjęcie poniżej), a mechanik powiedzial ze nie ma pierścienia centrującego i felga nie siedzi na 100% na piaście. Cos jest na rzeczy bo czuje lekkie drgania na kierownicy powyzej 150 km/h. Dodam, że wszystkie koła wyważone. <br /><br /> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAQB21 0 Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Pierścień to nie problem, chociaż dziwi konieczność jego stosowania w fabrycznej feldze. Piasta w B6 ma 66.5 (lub jak niektórzy piszą 66.6), a ile jest w feldze, to trzeba zmierzyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal_legnica 0 Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Magik sie pomylił, byłem dzisiaj na wulkanizacji i okazało się ze felga siedzi idealnie bez pierścienia. Czyli nie występują na żadnym kole. Twierdzi ze to wina opon. Opony bieżnik ok 7mm wiec prawie nowe z 2010 roku. jednak na przy wyważeniu zauważalny był "krzywy" bieżnik.... (koło wyważone) co moze być tego przyczyną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondi30 0 Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 To samo mam u siebie. Drgania na kierownicy przy wyższych prędkościach to dość stary temat w a4 b8. Wszystkiemu winne są wahacze w początkowych latach produkcji. Jak je wymienisz na nowe (te od 2010r.) powinno być ok:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal_legnica 0 Opublikowano 25 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 w moim przypadku, to jednak wina opon. Jak założyłem zimówki problem sam zniknął. Dziwne ze w nowych oponach jest krzywy bieżnik.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się