juby_p Opublikowano 27 Listopada 2012 Autor Opublikowano 27 Listopada 2012 to jest tarcza zbrojona kevlarem i płacisz za obicie starej tarczy nowa okładziną, wiec groszowa sprawa. ---------- Post dopisany 21-11-2012 at 22:48 ---------- Poprzedni post napisany 20-11-2012 at 13:26 ---------- niestety projekt stanął na pracach przygotowawczych auta na silnik, w weekend motorownia już zagości na swoim miejscu:) pierwszy soft na dotarcie kilku nowych elementów - około 160PS ---------- Post dopisany 24-11-2012 at 22:14 ---------- Poprzedni post napisany 21-11-2012 at 22:48 ---------- Dołożyłem 3 fotki z silnikiem w komorze widać na nich dokładnie ile jest miejsca miedzy turbo a podłożnica czyli cała masa;) http://a4-klub.pl/wykresy-modyfikacjach-projekty-modyfikowanych-aut-119/modyfikacje-a4-b6-s-line-1-9-avf-juby_p-252033/#post3134398 ---------- Post dopisany 27-11-2012 at 20:42 ---------- Poprzedni post napisany 24-11-2012 at 22:14 ---------- silnik próbnie odpalony na tym etapie pełen sukces:)
peter22 Opublikowano 27 Listopada 2012 Opublikowano 27 Listopada 2012 masz te fotki przerobionej gtb22?? najlepiej by było na aucie silnik wzdłużny chodzi mi w którym miejscu masz gruszke
juby_p Opublikowano 27 Listopada 2012 Autor Opublikowano 27 Listopada 2012 Trochę OT ale proszę poglądowe turbo do silnika poprzecznego ---------- Post dopisany at 21:22 ---------- Poprzedni post napisany at 21:17 ---------- masz te fotki przerobionej gtb22??najlepiej by było na aucie silnik wzdłużny chodzi mi w którym miejscu masz gruszke Aż tak to nie mam. W czym masz problem? przyjedź to ci zamontuje;)
peter22 Opublikowano 27 Listopada 2012 Opublikowano 27 Listopada 2012 problem mam z filtrem tak jak pisałes gruszka wychodzi nad podłużnicą i filtr nie wejdzie Jakieś pomysły jak to rozwiązac??
juby_p Opublikowano 27 Listopada 2012 Autor Opublikowano 27 Listopada 2012 źle przerobione turbo daj foto na PW
peter22 Opublikowano 27 Listopada 2012 Opublikowano 27 Listopada 2012 żeby spływ był od spodu a zasilanie olejem na górze to niestety tak wychodzi ze gruszka jest nad podłuznicą
juby_p Opublikowano 27 Listopada 2012 Autor Opublikowano 27 Listopada 2012 żeby spływ i podciśnienie był na swoim miejscu tak wychodzi Myślę że nie, że najprawdopodobniej jest to błąd przeróbki
krystian821 Opublikowano 27 Listopada 2012 Opublikowano 27 Listopada 2012 Juby_p ma racje-musi wszystko sie zmiescic.
Fahoo Opublikowano 27 Listopada 2012 Opublikowano 27 Listopada 2012 peter22 na 100% zle przerobione ...kto przerabiał ci suszarkę? juby_ to specjalista od GTB... ogarnia gtb 17 i 22 do poprzeczniaków i do wzdłużniaków jak chcesz
dejf Opublikowano 27 Listopada 2012 Opublikowano 27 Listopada 2012 juby_p to specjalista od GTB... ogarnia gtb 17 i 22 do poprzeczniaków i do wzdłużniaków jak chcesz Jeżeli ktoś wątpi to zapraszam na przejażdżkę moim szczurem i wstaje ładnie i nie overboost'uje
Pan Waldek Opublikowano 28 Listopada 2012 Opublikowano 28 Listopada 2012 Myślałem że w a6 jest więcej miejsca na montaż turbo...
juby_p Opublikowano 29 Listopada 2012 Autor Opublikowano 29 Listopada 2012 Jest, ale z gruszka centralnie w fitr powietrza to byś musiał do tatry zakładać to turbo, już wiem dlaczego u ciebie turbo zostało tak przerobione....... ---------- Post dopisany 29-11-2012 at 15:52 ---------- Poprzedni post napisany 28-11-2012 at 08:41 ---------- Wczoraj auto wyjechało na drogę, teraz docieranie na małych dawkach za parę tysiączków strojenie.
Pan Waldek Opublikowano 29 Listopada 2012 Opublikowano 29 Listopada 2012 Jest jakaś konkretna procedura wg serwisu na docieranie motoru po remoncie?
juby_p Opublikowano 29 Listopada 2012 Autor Opublikowano 29 Listopada 2012 nie wiem szczerze powiedziawszy, moje docieranie to nie jest docieranie po remoncie czy nowego nowe sa tylko pierścienie na tłokach i panewki wałka rozrządu także po prostu musie się wszystko ułożyć a pierścienie toroche zetrzeć, za 2 tys zmienię olej.
peter22 Opublikowano 29 Listopada 2012 Opublikowano 29 Listopada 2012 no to szybko rób te 2 tyś zmieniaj olej i zobaczymy co tam wyjdzie :naughty:
dejf Opublikowano 29 Listopada 2012 Opublikowano 29 Listopada 2012 no to szybko rób te 2 tyś zmieniaj olej i zobaczymy co tam wyjdzie :naughty: Popieram Jak tam nowy dwumas i kevlar?
juby_p Opublikowano 29 Listopada 2012 Autor Opublikowano 29 Listopada 2012 no to szybko rób te 2 tyś zmieniaj olej i zobaczymy co tam wyjdzie :naughty: Popieram Jak tam nowy dwumas i kevlar? hmmmm ślizgał się na mikroskopijnych dawkach;p A na razie mam 100km zobaczymy co weekend przyniesie
dejf Opublikowano 30 Listopada 2012 Opublikowano 30 Listopada 2012 Mikroskopijne tzn mniejsze od serii ?
juby_p Opublikowano 30 Listopada 2012 Autor Opublikowano 30 Listopada 2012 58mg a seria to max 56 i opada powiedzmy do 46 - ale już się układa powoli
Fahoo Opublikowano 11 Grudnia 2012 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Dziś miłe zaskoczenie po remoncie silnik nie wział grama oleju...sa przesłanki na moc:banan:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się