Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Wielka prośba o analizę logów


mati717

Rekomendowane odpowiedzi

Powiedzcie co jej jest i co ją boli...od pewnego czasu słysze gwizdanie turbiny, takie metaliczne syczenie i swist jakby ktos pod maska siedział i gwizdał...

Group A: '003

Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle

TIME 790-870 230-310 210-350 40-75%

STAMP /min mg/R mg/R %

,0.02, 1491, 301.6, 256.5, 56.6,

,0.47, 1533, 962.8, 592.8, 4.8,

,0.94, 1575, 986.0, 758.1, 4.8,

,1.41, 1680, 986.0, 957.6, 4.8,

,1.88, 1827, 986.0, 1248.3, 4.8,

,2.34, 1974, 986.0, 1430.7, 4.8,

,2.81, 2142, 986.0, 1407.9, 4.8,

,3.29, 2331, 986.0, 1197.0, 4.8,

,3.75, 2520, 986.0, 1254.0, 4.8,

,4.21, 2688, 986.0, 1356.6, 4.8,

,4.68, 2856, 986.0, 1373.7, 4.8,

,5.15, 3003, 986.0, 1333.8, 4.8,

,5.62, 3150, 986.0, 1322.4, 4.8,

,6.09, 3297, 986.0, 1322.4, 4.8,

,6.55, 3444, 986.0, 1316.7, 4.8,

,7.01, 3570, 986.0, 1311.0, 4.8,

,7.50, 3696, 986.0, 1288.2, 4.8,

,7.95, 3822, 986.0, 1265.4, 4.8,

,8.44, 3948, 986.0, 1242.6, 4.8,

,8.92, 4053, 986.0, 1236.9, 4.8,

,9.38, 4179, 986.0, 1214.1, 4.8,

,9.85, 4284, 986.0, 1174.2, 4.8,

Group A: '008

Engine speed IQ driver's req IQ via rpm(Torq) IQ via MAF

TIME 2850-3150 65-70 47-51 47-60

STAMP /min mg/R mg/R mg/R

,0.04, 1512, 5.5, 48.3, 17.0,

,0.46, 1554, 70.0, 49.7, 24.2,

,0.93, 1596, 70.0, 50.5, 32.4,

,1.39, 1680, 70.0, 53.0, 49.4,

,1.87, 1785, 70.0, 56.0, 68.1,

,2.34, 1932, 70.0, 57.1, 70.0,

,2.81, 2121, 70.0, 59.3, 70.0,

,3.28, 2289, 70.0, 62.9, 70.0,

,3.77, 2457, 70.0, 62.9, 70.0,

,4.27, 2625, 70.0, 62.9, 70.0,

,4.75, 2814, 70.0, 63.4, 70.0,

,5.21, 2982, 70.0, 65.3, 70.0,

,5.68, 3129, 70.0, 65.1, 70.0,

,6.15, 3276, 70.0, 64.2, 70.0,

,6.62, 3402, 70.0, 63.7, 70.0,

,7.09, 3570, 70.0, 63.1, 70.0,

,7.56, 3675, 70.0, 62.3, 70.0,

,8.04, 3801, 70.0, 61.5, 70.0,

,8.52, 3927, 70.0, 60.9, 70.0,

,9.01, 4053, 70.0, 59.8, 70.0,

,9.49, 4158, 70.0, 58.5, 70.0,

,9.97, 4284, 69.5, 56.8, 70.0,

,10.44, 4389, 68.9, 54.6, 70.0,

Group A: '010

MAF Atmos. pressure Intake air press. Throttle

TIME 900-1250 sensor -f96- 2100-2600 100%

STAMP mg/str mbar %

,0.43, 587.1, 989.4, 1158.3, 56.1,

,0.90, 837.9, 989.4, 1415.7, 100.0,

,1.37, 1088.7, 989.4, 1825.2, 100.0,

,1.84, 1293.9, 989.4, 2304.9, 100.0,

,2.30, 1447.8, 989.4, 2679.3, 100.0,

,2.77, 1333.8, 989.4, 2655.9, 100.0,

,3.24, 1202.7, 989.4, 2363.4, 100.0,

,3.73, 1259.7, 989.4, 2398.5, 100.0,,

,4.18, 1328.1, 989.4, 2480.4, 100.0,

,4.66, 1333.8, 989.4, 2492.1, 100.0,

,5.13, 1305.3, 989.4, 2480.4, 100.0,,

,5.61, 1299.6, 989.4, 2480.4, 100.0,

,6.09, 1282.5, 989.4, 2492.1, 100.0,

,6.57, 1288.2, 989.4, 2515.5, 100.0,

,7.06, 1282.5, 989.4, 2503.8, 100.0,

,7.55, 1242.6, 989.4, 2503.8, 100.0,

,8.02, 1248.3, 989.4, 2492.1, 100.0,

,8.50, 1214.1, 989.4, 2480.4, 100.0,

,8.99, 1179.9, 989.4, 2445.3, 100.0,

,9.48, 1174.2, 989.4, 2410.2, 100.0,

,9.97, 1134.3, 989.4, 2363.4, 100.0,

,10.44, 1134.3, 989.4, 2328.3, 100.0,

Group A: '011

Engine speed Spec. intake press. Actual intake press. D.cycle MAP

TIME 2850-3150 2200-2400 2100-2600 35-80%

STAMP /min mbar %

,0.45, 1533, 1142.4, 1064.7, 32.3,

,0.92, 1596, 2213.4, 1158.3, 21.5,

,1.41, 1680, 2305.2, 1497.6, 23.1,

,1.90, 1785, 2397.0, 1953.9, 38.3,

,2.37, 1953, 2468.4, 2445.3, 56.2,

,2.85, 2121, 2488.8, 2761.2, 69.7,

,3.32, 2289, 2509.2, 2480.4, 59.4,

,3.83, 2478, 2509.2, 2375.1, 57.8,

,4.31, 2646, 2509.2, 2445.3, 61.8,

,4.79, 2835, 2509.2, 2503.8, 64.1,

,5.29, 2982, 2509.2, 2492.1, 64.1,

,5.76, 3129, 2509.2, 2480.4, 63.8,

,6.25, 3318, 2509.2, 2492.1, 64.5,

,6.72, 3444, 2509.2, 2503.8, 64.1,

,7.19, 3591, 2509.2, 2515.5, 65.3,

,7.67, 3696, 2499.0, 2503.8, 65.3,

,8.15, 3822, 2478.6, 2503.8, 66.1,

,8.62, 3969, 2468.4, 2503.8, 67.3,

,9.09, 4074, 2437.8, 2468.7, 68.5,

,9.57, 4200, 2407.2, 2421.9, 68.5,

,10.03, 4326, 2356.2, 2386.8, 69.7,

,10.49, 4410, 2325.6, 2351.7, 70.5,

,10.96, 4515, 2284.8, 2304.9, 70.1,

,11.43, 4578, 2274.6, 2269.8, 69.7,

,11.93, 4683, 2274.6, 2246.4, 67.7,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oznacza to, ze cisnienie faktyczne jest za wysokie w stosunku do cisnienia zapisanego w mapie. W skrajnych przypadkach moze sie to zakonczyc właczeniem trybu awaryjnego przez ECU.

Dobrze by bylo podjechac do jakiegos profi tunera zeby rzucil okiem na mapy.

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oznacza to, ze cisnienie faktyczne jest za wysokie w stosunku do cisnienia zapisanego w mapie.

Pozdr

Napisz jeszcze gdzie bo ja widze raz:

,2.85, 2121, 2488.8, 2761.2, 69.7,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tu ... [to juz dwa razy :naughty:]

,2.30, 1447.8, 989.4, 2679.3, 100.0,

,2.77, 1333.8, 989.4, 2655.9, 100.0,

co by byla jasnosc ... takie wartosci nie sa zdrowe dla tej suszarki .... nawe jezeli potraktujemy to jako OB ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tu ... [to juz dwa razy :naughty:]

i w calym zakresie wysokich obrotów.....

7.67, 3696, 2499.0, 2503.8, 65.3,

,8.15, 3822, 2478.6, 2503.8, 66.1,

,8.62, 3969, 2468.4, 2503.8, 67.3,

,9.09, 4074, 2437.8, 2468.7, 68.5,

,9.57, 4200, 2407.2, 2421.9, 68.5,

,10.03, 4326, 2356.2, 2386.8, 69.7,

,10.49, 4410, 2325.6, 2351.7, 70.5,

,10.96, 4515, 2284.8, 2304.9, 70.1,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tu ... [to juz dwa razy :naughty:]

i w calym zakresie wysokich obrotów.....

7.67, 3696, 2499.0, 2503.8, 65.3,

,8.15, 3822, 2478.6, 2503.8, 66.1,

,8.62, 3969, 2468.4, 2503.8, 67.3,

,9.09, 4074, 2437.8, 2468.7, 68.5,

,9.57, 4200, 2407.2, 2421.9, 68.5,

,10.03, 4326, 2356.2, 2386.8, 69.7,

,10.49, 4410, 2325.6, 2351.7, 70.5,

,10.96, 4515, 2284.8, 2304.9, 70.1,

Tu akurat wszystko wygląda dobrze, zawsze są jakieś minimalne odchylenia od zadanego ciśnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu akurat wszystko wygląda dobrze, zawsze są jakieś minimalne odchylenia od zadanego ciśnienia.

Powiem więcej turbinka pompuje bardzo dobrze,odchylki sa w normie.

Czy mozesz tak jezdzic,nie wiem zapytaj jakiegos tunera twoja suszarka pampuje jakies 1.5 bara moim zdaniem powinna wytrzymac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam to samo mati od pewnego czasu (mowie o piszczeniu turbiny). Oczywiscie jak depniesz to turbine mozna delikatnie uslyszec, ale tu odglos jest kilkakrotnie mocniejszy (nie wiem jak to opisac).

Na poczatku myslalem ze pasek mi sie slizga, ale to jest inny świst.

Bylem jakies 2 tygodnie u znajomka na kompie (co prawda w innej sprawie - czujnik temp. silnika), pytalem o turbo - mowil ze parametry w normie. Dzisiaj wracalem z pracy i nagle przy ok. 120 km/h efekt jakby mu kompletnie odebralo mocy. Zgasilem/ zapalilem ponownie i jest ok, ale z tego co tu wyczytalem na forum problem powroci. Podejrzewam ze turbo przeladowuje i wlacza sie tryb serwisowy (na fis-ie nic mi sie nie zapalilo). Pewnie turbo zapchane ze tak piszczy, ale pewny nie jestem.

Bede sledzic ten watek i dam znac co bylo z moim turbem jak ponownie podjade do kolesia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko pieknie ładnie ale pytanie....czy moge spokojnie jezdzic niunia na co dzień a co za tym idzie--> wyprzedzanie, przyspieszanie itd. nie chce sobie zniszczec suszarki...

a może sie coś zapiekło w turbulum??

soft jest mocny .... [pewnie autko zapier.ala :naughty:]

co do doladowania to moga to byc zaczatki zapiekania sie kierownic w turbulum ... narazie jezdzij i obserwuj co sie dzieje ...

[albo masz poporstu wysoki OB] akceptowalny przez ECU [brak błedu po przekroczeniu maxboost]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spanky, ale wiesz, że taka wartość doładowania na dłuższą metę dla tej turbiny nie jest za zdrowa.

Mimo wszystko podjechałbym do kogoś kto dobrze robi programy i to trochę skorygował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spanky, ale wiesz, że taka wartość doładowania na dłuższą metę dla tej turbiny nie jest za zdrowa.

Mimo wszystko podjechałbym do kogoś kto dobrze robi programy i to trochę skorygował.

wiem Łukaszu [skrobnalem to kilka postow wyzej] a zainteresowany zrobi jak uwaza .. nic wiecej nie da sie tu wymyslec ... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spanky, ale wiesz, że taka wartość doładowania na dłuższą metę dla tej turbiny nie jest za zdrowa.

Mimo wszystko podjechałbym do kogoś kto dobrze robi programy i to trochę skorygował.

A po czym oceniasz ze ten program jest zle napisany?

Po tym tuner podniósł ciśnienie o 0,3 bara?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po czym oceniasz ze ten program jest zle napisany?

Po tym tuner podniósł ciśnienie o 0,3 bara?

jezeli juz to o ~0,160 bara .... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

,2.85, 2121, 2488.8, 2761.2, 69.7,

no ja miałem w AWXie turbinę trochę mocniejsza, ale takiego OB nie miałem (max 2700 chyba było - może jakoś 2690)

A po czym oceniasz ze ten program jest zle napisany?

to, że ktoś pisze "d.ojebane na maxa" czy takie tam, nie oznacza że pisze "soft źle napisany"

Może ktoś chciał d.ojebać, nadinterpretujesz czyli...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli juz to o ~0,160 bara ....

Masz mnie :)

Ob to chwilowe przekroczenie cisnienia.

Mysle ze doktor od softu jest Ci zbedny.Zrob jeszcze raz logi zobaczymy jak z tym OB,czasem moze sie okazac ze byl to jednorazowy wybryk turbawki.

Moze konczy Ci sie turbina?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli juz to o ~0,160 bara ....

Masz mnie :)

:wink4:

Mysle ze doktor od softu jest Ci zbedny.Zrob jeszcze raz logi zobaczymy jak z tym OB,czasem moze sie okazac ze byl to jednorazowy wybryk turbawki.

zawsze warto podjechac do kogos i sprawdzic soft niewiadomego pochodzenia tym bardziej ze furmanka ma zostac na dluzej ...

nie jednorazowy ... robil odzielnie 010 i 011 wiec to juz dwa razy ... :wink4: i wydaje mi sie ze bedzie sie to powtarzac .... ale jak ma kolega czas to niech zrobi jeszcze raz logi ....

Moze konczy Ci sie turbina?

hmmm ... wlasnie to sugerowalem w swoim pierwszym poscie .... [brawo :oklaski:] :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...