Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wałbrzych


freon

Rekomendowane odpowiedzi

dokladnie chlopaki w cieplejszym miejscu :):) gwint na przod juz wrzucony ale narazie ustawilem tak jak bylo :):)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szacun dla ciebie,mi by się nie chciało przy takiej temp zmieniać zawiecha...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo zacnie :> muszę swoją trochę zglebić bo koza niesamowita :> można się pod nią czołgac :tongue4:

klecha pokaż fote jak wygląda :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) wszystko wedle gustu :):) [br]Dopisany: 15 Styczeń 2012, 20:02_________________________________________________

Szacun dla ciebie,mi by się nie chciało przy takiej temp zmieniać zawiecha...

w garazu nie ma tragedi :):)[br]Dopisany: 15 Styczeń 2012, 20:03[br]Dopisany: 15 Styczeń 2012, 20:06_________________________________________________2012_01_15_12_14_34.jpg

[br]Dopisany: 15 Styczeń 2012, 20:08_________________________________________________po zimie wrzuce lepsze :):)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde,mogliśmy spota do KFC przenieść,widzieli byśmy na żywo :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde,mogliśmy spota do KFC przenieść,widzieli byśmy na żywo :naughty:

ale to jeszcze przed wymiana przodu bo po juz bylo za ciemno :) na dniach wrzuce jak umyje :P:P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma kata i jest wsadzona nowa a cena hmm 2600 :confused4:

A ja naiwny mam prawie nową do wzięcia za 400-500 i się zastanawiam :wallbash:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma kata i jest wsadzona nowa a cena hmm 2600 :confused4:

A ja naiwny mam prawie nową do wzięcia za 400-500 i się zastanawiam :wallbash:

nie ma nad czym :):)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda że mi sie nie udalo pojawić. Mam nadzieje ze nastepnym razem bedzie to mozliwe.

Klecha86 masz gwint czy same sprezyny? mam zamiar u siebie cos wsadzic , tak sobie mysle i sie zastanawiam lecz sam nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda że mi sie nie udalo pojawić. Mam nadzieje ze nastepnym razem bedzie to mozliwe.

Klecha86 masz gwint czy same sprezyny? mam zamiar u siebie cos wsadzic , tak sobie mysle i sie zastanawiam lecz sam nie wiem.

gwint szkoda trzeba pomyslec cos w cieplejszym terminie jakis gril :P:P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No gril dobra sprawa.

Co do Twojej PW to przemyśle, tylko że tak na te -40 to wydaje mi sie ze i tak wysoko siedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siemka .

beemek88 ty mnie podłączałeś do kompa i wykryłeś że suszara nie ma pełnej mocy?

Męczy mnie to strasznie!! nie pamiętam , czy to była wina ponoć zaworu n75?

zamierzam zabrać sie do roboty jak tylko aura bedzie sprzyjać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.9 TDi 110 hp, AFN

Chciałem sie podzielić danymi z logów zaworu N75 bo nie widziałem tematu opisem jakie powinny byc poprawne wartości i oto one...

Z okazji iż dzis spędziłem pół dnia w garażu ponieważ miałem spore problemy z cisnieniem doładowania, oczywsice błąd 00575.

Wziałem sie za kompa i do logów statycznych w BS grupa 11.

Pierwszy oczywiście same błedy póżno reaguje na zadany sygnał...

http://vaglog.rtnet.pl/pawelo220v_32190.html

Od razu wziąłem sie do czyszczenia....wyniki po czyszczeniu....

były lepsze lecz nie zadowalające, eakcja była szybsza lecz turbina jeszcze słabo zmieniała swą geometrię i wartośc cisnienia.

Konieczne było ręczne, rozruszanie sztangi była zatrzymana, zatarta w połowie skoku!!!

Co można było rozruszać, rozruszałem ręsztę do przedmuchania

I tak koło 15 km ostrego butowania i wsłuchiwania się w dfziwek powietrza dudniący po kolektorze dolotowym.

Logi są następujące...

http://vaglog.rtnet.pl/pawelo220v_32189.html

Efekt jest DUZO lepszy widać wieksze róznice cisnienia, podczas dokonywanie logu słuszalny przyjemny swist powietrza podczas przełączania sie gruszki z ON na poz. OFF.

Ręczne poruszanie sztangą i odczuwalne lekkie tarcie.

Oczywiście czekam lepszych słonecznych dni i turbo na stół.

Mysle ze dane z logów przybliżą wszystkim analize naszych AFN-ów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm. logi nic mi nie mówią?????

Suszare czyściłem we wrześniu, odczułem różnice i myślałem że jest git. :wallbash:

jednak to nie koniec. Ciekaw jestem jaki bedzie efekt po czyszczeniu n75 lub wymianie?

Gdzie ten świst?????? czyściłeś n75??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to beemek poszalałeś,moja turbawka dzisiaj wylądowała na stole i powiem ci że efekt lawety zniknął, co do mocy to jaj nie urywa ale jest lepiej. Ale za to teraz już jestem pewien że turbo z BKC pasi do nas :naughty:

Marcin 78 Po rozebraniu mojej turbawki okazało się że to właśnie tan model w którym można się jeb... podczas czyszczenia. Jesteś pewien że nie założyłeś odwrotnie kierownicy wewnątrz swojej dmuchawki? :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tamto wyżej skopiowałem z forum passata :tongue4: to nie moja wypowiedz :> Marcin 78 ja jak będzie już wiosna wyciągam ponownie swoje turbo na stół do czyszczenia i kupuje nowy zawór n75 i może wtedy to coś da:) do tego czasu może uda sie sklepać kasę na turbo AWX :> Goli ile u Ciebie kosztuje usługa czyszczenia turbo?

Marcin 78 w filmiku zwróć uwagę w 2:12 jak turbinka zaczyna ładnie świstać po podciągnięciu sztangi,u mnie tak niestety nie ma :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...