DraKio Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 witam mam 1.9 90km ahu;) wywalilem katalizator zaslepilem rurkę egr z dwóch stron , co dalej moge modzic w silniku? na wiosne planuje wtryski z afn i komp 16 bit od kostrza , a czy oprocz tego cos jeszcze moge kombinowac w garazu?
pandamix Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 jak już wtryski wrzucisz,większe turbo,fmic,pogadaj z Kostrzem on coś o tym wie,zresztą już na takim setupie da się jeździć w miarę
tomekkarauda Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 Ja kompa nie zmieniałem ,założyłem wtryski od AFN (96Hp,220Nm) , pużniej strojenie i wyszło 117Hp i 280Nm , dodam jeszcze tylko ze słaby wynik bo pompa wtryskowa słaba już.
radioo11 Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 Witam Tez mam AHU i jak po wywaleniu kata jakis efekt po za slyszalna turbinka w tlumikach? a zaslepiony egr dal cos ? ja planuje kata wywalic bo mam juz najechane280tys po za tym wydech mi niemilosiernie halasuje i wibruje w granicach1800 obrotow tylko nie wiem jak to zrobic jeszcze,jakies sugestie? pozdrawiam
DraKio Opublikowano 25 Listopada 2012 Autor Opublikowano 25 Listopada 2012 kolego po wywaleniu kata różnicy duzej nie widzialem moze troche z dolu lepiej idzie ale to nie wielka róznica za to po zaslepieniu egra duzo dalo ze silnik ladne sie kreci szybciej
tomekkarauda Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 Ja u siebie wybiłem środek a puszka została jak w orginale ,różnicy jakiejś wielkiej nie odczułem oprucz gwizdu turbiny. Po zaślepieniu EGR różnica nie odczuwalna w moim przypadku.. w jakim stanie jest złącze elastyczne u ciebie ,pewnie do wymiany .
krzysiekTDI Opublikowano 26 Listopada 2012 Opublikowano 26 Listopada 2012 witam mam 1.9 90km ahu;) wywalilem katalizator zaslepilem rurkę egr z dwóch stron , co dalej moge modzic w silniku? na wiosne planuje wtryski z afn i komp 16 bit od kostrza , a czy oprocz tego cos jeszcze moge kombinowac w garazu? Odpuść sobie wymianę ECU jeśli masz AHU to masz na 100% 16 bit-owca, wtryski z AFN to też nie jest dobry pomysł bo będą na 100% po mega dużym przelocie. Jeśli chcesz zmodzić z sensem i trochę pojeździć tym autem to zainwestuj we wtryski 0.216 zmień kolektor dolotowy na AWX. Do tego jakiś sensowny programik i 125-130 km i 300 nm powinno być.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się