Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błędy do werfikacji


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam problem z dwoma błedami

19558 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): No Signal

P3102 - 000 - -

Freeze Frame

RPM: 882 /min

Torque: 30.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 14.14 V

Bin. Bits: 00001100

Torque: 158.6 Nm

Torque: 0.0 Nm

17996 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Open Circuit

P1588 - 000 - -

Freeze Frame

RPM: 882 /min

Torque: 32.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 14.14 V

Bin. Bits: 00001100

Torque: 158.6 Nm

Torque: 0.0 Nm

Jak mogę je zlokalizować i usunąć.

Proszę o pomoc.

Dzisiaj jak jechałem stracił moc.

Po wyłączeniu i ponownym odpaleniu wróciło wszystko do normy

ale wywaliło błąd

16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)

P0234 - 000 - -

Freeze Frame

RPM: 2688 /min

Torque: 290.0 Nm

Speed: 109.0 km/h

Load: 100.0 %

Voltage: 14.36 V

Bin. Bits: 00001000

Absolute Pres.: 2305.2 mbar

Absolute Pres.: 2590.8 mbar

Opublikowano

Błąd 19558 dotyczy klapy gaszącej - przyczyn może być kilka: okablowanie, przepalony bezpiecznik, zalany silniczek V157...

Błąd 17996 związany jest poduszkami silnika...

Natomiast 16618 - krótko mówiąc turbo Ci przeładowuje... Pewnie zapieczone kierownice, łopatki w turbinie.

Opublikowano

Co do klapy gaszącej to bezpiecznik jest w porządku.

Na wtyczce na pinie 2 i 4 mam zasilanie 12V.

Rozkręciłem pokrywę do silniczka i rzeczywiście był cały zalany olejem.

Wyczyściłem ale nic to nie dało.

Więc silniczek się uszkodził czy coś innego?

Klapa do wymiany?

A co z tymi poduszkami.

Oglądałem podłączenie do poduszek widzę ze jest ok.

Czy druga poduszka tez powinna mieć czujnik?

Bo nie ma ma tylko po lewej stronie.

Co z tymi kierowniczkami czy coś można zrobić.

Da się jakoś wyczyścić.

Opublikowano

Jeśli chodzi o poduszki silnika to chyba tylko lewa (str. kierowcy) ma ten czujnik, prawa nie. Jeśli się mylę to mnie poprawcie

Opublikowano

Jeśli chodzi o zapieczone kierownice w turbinie to można turbo rozebrać i je wyczyścić. Podaję linka do opisu tego zabiegu: http://a4-klub.pl/warsztat-zrob-to-26/all-tdi-czyszczenie-kierownic-vtg-49491/

Zapieczone turbo jest efektem "powolnego stylu jazdy". Warto od czasu do czasu przegonić auto np. na 2 czy 3 biegu pod czerwone pole na obrotomierzu.

Co do poduszek to jeśli podłączenie/styki są ok, to sprawdź wiązkę.

Opublikowano
Jeśli chodzi o poduszki silnika to chyba tylko lewa (str. kierowcy) ma ten czujnik, prawa nie. Jeśli się mylę to mnie poprawcie

Tak i pewnie olej z niej sie wylał i nie spełnia swojej roli :wink: ......wymiana

Opublikowano
Jeśli chodzi o poduszki silnika to chyba tylko lewa (str. kierowcy) ma ten czujnik, prawa nie. Jeśli się mylę to mnie poprawcie

Tak i pewnie olej z niej sie wylał i nie spełnia swojej roli :wink: ......wymiana

Nie widziałem żeby coś było mokre przy poduszkach są suche i całe.

Opublikowano

Sprawdz poduszkę moze olej(zel) juz dawno wyparował gdzieś a guma popekała.

Opublikowano

Mam podobny problem, mianowicie silniczek klapy gaszącej cały zalany olejem. Do tego wyłamana w połowie zębatka napędowa (środkowa zębatka). Chciałbym ją wymienić i tutaj pojawia się pytanie. Jakiego nr klapy szukać? Moja ma numer 03g 128 063 v120. Podejdzie jakaś inna o innym numerze?

Drugie pytanie co do poduszki z czujnikiem. Moźna ją zastąpić zwykłą, czy też musi być identyczna?

Trzecie pytanie - jak sprawdzić egr? Był dość mocno zasyfiony, ale go wyczyściłem i wygląda jak nowy. Zastanawia mnie jednak dlaczego "piszczy" po zgaazeniu auta...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...