mati17451 0 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 witam przeczytałem wszystkie wiadomości i nie znalazłem odpowiedzi podczas skręcania w lewo gdy nadwozie się przechyli słychać metaliczny stuk z lewej przedniej strony i czuć tak jak by pod nogami kierowcy,wymienione tuleje wahaczy drążki kierownicze,końcówki ,łączniki stabilizatora,gumy stabilizatora.Na stacji diagnostycznej wszystko sztywne brak luzów amory po 77% równo z każdej strony szarpaki też nic wykazały a stuk jest,proszę o pomoc ---------- Post dopisany 01-12-2012 at 19:46 ---------- Poprzedni post napisany 30-11-2012 at 20:35 ---------- naprawione jeżeli może komuś to pomóc była poluzowana poduszka silnika lewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Dokręcenie załatwiło sprawe???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati17451 0 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 pod nakrętkę podłożyłem podkładkę i dokręciłem i nastała cisza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel429 0 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 jestem tu nowy i mam podobny objaw i nic nie mogę znaleźć. U mnie stuka najbardziej jak skręcam lekko w prawo a podczas jazdy na wprost stukanie troszkę ustępuje dodam ze te objawy są dopiero wyczuwalne na bruku proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 jestem tu nowy i mam podobny objaw i nic nie mogę znaleźć. U mnie stuka najbardziej jak skręcam lekko w prawo a podczas jazdy na wprost stukanie troszkę ustępuje dodam ze te objawy są dopiero wyczuwalne na bruku proszę o pomoc Na trzepaki z samochodem powinno wykazać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel429 0 Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 bylem dwa razy na trzepakach i nie widzą żadnych luzów w zawieszeniu i na trzepakach nic nie puka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Sprawdź magiel,czy nie ma luzów.Potem przeguby,skręć kołami prawie na maksa i rusz dynamiczniej,jak zazgrzyta to przegub. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid2300 0 Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 "DENERWUJĄCE" uje się nie kreskuje używajmy polskich znaków ale poprawnie ( popraw temat bo aż razi ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel429 0 Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 kolego a możesz mi jeszcze podpowiedzieć jak sprawdzić ten magiel? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Słuchaj magiel stuka tak jak wybite końcówki drążków lub same drążki. Jak auto pływa ci po drodze to jest objawem walniętego magla. Na postoju w odpalonym aucie jak poruszasz dynamicznie kierownicą raz w jedną stone raz w druga i usłyszysz metaliczny stukot to też MOŻE być magiel. Ogólnie wpisz w gogle objawy maglownicy i dowiesz się wiecej:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się