pioteros Opublikowano 17 Stycznia 2013 Opublikowano 17 Stycznia 2013 A jaka temp na zewnątrz była? Wystukane z Pegasusa
barrowiec1 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2013 A jaka temp na zewnątrz była?Wystukane z Pegasusa Koło 0 Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 ---------- Post dopisany 25-01-2013 at 17:35 ---------- Poprzedni post napisany 17-01-2013 at 08:03 ---------- Czy logi pokazałyby peknieta uszczelke pod głowicą? Wczoraj na autostradzie zapaliła mi się żółta kontrolka malej ilości oleju. Dojechalem 20km do domu I dzisiaj przy dolewce zauważyłem mleko na korku. Dodam że dosyć szybko się nagrzewa do 90stopni I jest troszke mniej plynu... Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
grzes1150 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Ja ubywa płynu i oleju to przed Tobą chyba zdejmowanie głowicy. Uzupełnij płyny i obserwuj. Co do mleka na korku to przy takich mrozach to raczej norma.
barrowiec1 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2013 No właśnie chyba troszkę spanikowalem. Wczesniej była nagrzewnica płukana i nie dolałem plynu. Pod korkiem mleka brak przy dłuższej jeździe... Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
grzes1150 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 No właśnie chyba troszkę spanikowalem. Wczesniej była nagrzewnica płukana i nie dolałem plynu. Pod korkiem mleka brak przy dłuższej jeździe...Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Teraz tylko ciekawe czemu oleju ubywa? Wiedz że jak Ci płyn chłodzący zejdzie za nisko na trasie to upalisz uszczelniacze zaworowe w jeden dzień
barrowiec1 Opublikowano 3 Września 2013 Autor Opublikowano 3 Września 2013 Dobra panowie - pół roku minęło i troszkę się działo... ale od początku... Po tym jak napisaliście, że wszystko jest ok, było ok. Aczkolwiek problem z zapalaniem pozostał. Winiłem jednak reduktor od gazu, który był nieszczelny. Po jakimś czasie zaczął puszczać niebieski dymek. Z czasem dymu było więcej, szczególnie gdy stałem w korku i pomału ruszałem. Do tego dochodził swąd palonego oleju. Oczywiście oleju ubywało jak i wody. Wyrok: remont silnika.... I tak do wymiany poszły pierścienie tłokowe, uszczelniacze zaworów i wszystkie uszczelki jakie tam są. Po odebraniu samochodu przejechałem jakieś 200km i... znowu pojawił się dymek, tylko już nie czuć spalonego oleju, pojawia się biały i czuć normalną spaloną benzynę, ale ciut za dużo tego dymu... I co teraz może być?? Dodam, że były błedy: 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected P0411 - 002 - Lower Limit Exceeded Myślałem, że to od nieustawionego gazu, ale teraz tylko na Pb zasuwam... Po skasowaniu ich dzisiaj wyskoczył jeszcze raz 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded Do tego oczywiście problemy z zapalaniem ( czasami zaklekoce jak stare poczciwe tdi ) ... Jakieś pomysły??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się