Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi - ktoś chętny do analizy??


barrowiec1

Rekomendowane odpowiedzi

logi sie do niczego nie nadaja bo sa robione w trybie awaryjnym .pokasuj błedy i powtórz logi przed logowaniem karzdego bloku kasuj błedy i loguj blok 2 a nie 3 bo logujac 3 blok nie widac co sie dzieje z czasami wtrysków .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błędy były wykasowane przed robieniem logów... i po robocie wyskoczyly te dwa błędy

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w czasie robienia musaiły ci wyskoczyc bo widac ze sterownik jest w trybie awaryjnym .zrób inaczej zacznij od sprawdzenia szczelnosci układu cisnieowo i wymiany swiec , dopiero wtedy moze wyjad jakies sensowne logi , jak zlikwidujesz nieszczelnoaci i pozbedziesz sie spalania stukowego .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swiece to ngk pfr6q ? Będą one dobre do gazu?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak takie swiece maja byc tam załorzone nic innego bo beda powodowały spalanie stukowe .tu masz linka jak zrobic test szczelnosci Jak przetestowac pod cisnieniem uklad dolotowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy walnieta przeplywka może powodować długie odpalanie?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie po świętach i w Nowym Roku :grin:

Świece wymienione, test szczelności niby zrobiony ( mechanior robił test po swojemu, nie tak jak w linku, jeden wężyk niby znalazł dziurawy ), po każdym logu wykasowywane były błędy,

logi robiłem na dość ruchliwej trasie, także nie krzyczcie, że nie od samego dołu i nie do końca :wink:

Log (0 - 020)

Log (1 - 002)

Log (2 - 120)

Log (3 - 031)

Log (4 - 115)

Log (5 - 118)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka jednak wciąż mało pokazuje, jęśli wszystko szczelne to chyba do wymiany, jest jakiś problem z sterowaniem doładowania bo na początku loga przełądowało do 1 bara n75 do czyszczenia sprawdzenia, a no i dv też do sprawdzenia bo nie upuszcza ciśnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie po świętach i w Nowym Roku :grin:

Świece wymienione, test szczelności niby zrobiony ( mechanior robił test po swojemu, nie tak jak w linku, jeden wężyk niby znalazł dziurawy ), po każdym logu wykasowywane były błędy,

logi robiłem na dość ruchliwej trasie, także nie krzyczcie, że nie od samego dołu i nie do końca :wink:

Log (0 - 020)

Log (1 - 002)

Log (2 - 120)

Log (3 - 031)

Log (4 - 115)

Log (5 - 118)

Kręciłeś coś przy sztandze WG bo coś przeładowało w jednym miejscu??? Jak układ szczelny to kupuj nową przepływkę :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli nie było nic krecone przy gruszce to n75 do wymiany i tak jak kolega napisał wyzej przepływka .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wie ktoś może nr części tej przepływki i n75 do BFB silnika??

rozumiem, że po wymianie kolejne logi :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wsio teraz OK!! Trzecią cewkę masz nową??? a czwarta wnet padnie :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie cewki były wymieniane jakieś 3 lata temu, jak 3 na raz padły. Brane z ASO... Ciekawe czy w UK jest program wymiany cewek...

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

---------- Post dopisany 17-01-2013 at 01:16 ---------- Poprzedni post napisany 16-01-2013 at 17:40 ----------

cewki to blok 20? i po czym wnosisz, że 4 zaraz padnie? Po tym, że ma wartości 4.5 na początku?? Czyli im mniej tym lepiej, skoro 3 ma same 0,0...

Przepływka - Grzesiek pisał, że u niego brała ok.140g/sek, po wymianie na nową miał 163g/sek. To przez tego virusa takie wartości? skoro piszecie że u mnie jest OK przy 126??

Co tam jeszcze można wywnioskować z pozostałych logów? Możecie troszkę się rozpisać, wytłumaczyć, jakby komuś się chciało :kox::naughty::hi:

please :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka w seri bfb ma czytać ok 133 przy odcince a co do cewek to pisałem tak bo cofa zapłon. Profilaktycznie dodał bym do paliwa specyfiku do czyszczenia wtryskiwaczy bo cofanie zapłonów może się też brać z lekkiego zabrudzenia. Pozdro!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...