grzesiek883 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Witam Panowie posiadam A4 B5 z silnikiem 1,6 i chciałbym żeby doszło parę koni i NM. Wiem powiecie że to nie opłacalne że lepiej zrobić SWAP na 1,8T. Ale nie chcę tego robić, chcę żeby został ten silnik który mam, ale jednocześnie chciałbym coś więcej z niego wydusić proszę podpowiedzcie mi co można w tym temacie zrobić
ispee Opublikowano 1 Grudnia 2012 Opublikowano 1 Grudnia 2012 w domowej stajni mam golfa 4 z silnikiem 1,6 8V AKL (101KM). Uwierz mi że wycięcie katalizatora tak zmienia elastyczność w zakresie obrotów 1500 - 2500 że całą drogę do domu z warsztatu (tzn 15km) miałem uśmiech na ryju. Nie wiem jak silniki benzynowe 1,6 w B5 ale mam gdzieś artykuł w ulubionych w domu jak ktoś zmieniając pierdoły zrobił z tego silnika okolice 130 czy 135KM. Jak wrócę do domu i będę miał chwilę to podrzucę link..
MAGIC87 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 wsadzisz worek pieniedzy i bedzie 135 KM:wink: wyciecie kata dało moc? mysle ze raczej stary był zapchany i wróciłes do serii
ispee Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 niewielka różnica niby ale jak na ten silnik to na pewno na + tak jakbyś odetkał so ie drugą dziurkę w nosie w samym dolnym zakresie obrotów. na górzee nie da się tego poczuć. niewiem czy zawalony byl auto od nowosci mam i ma 215 tys nalatane..
deny_yn Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 ispee masz rację co do tego wycięcia kata, jak miałem a3 to też wyciąłem i było czuć fajną różnicę w dolnych obrotach.
Dev Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Witam Panowie posiadam A4 B5 z silnikiem 1,6 i chciałbym żeby doszło parę koni i NM. Wiem powiecie że to nie opłacalne że lepiej zrobić SWAP na 1,8T. Ale nie chcę tego robić, chcę żeby został ten silnik który mam, ale jednocześnie chciałbym coś więcej z niego wydusić proszę podpowiedzcie mi co można w tym temacie zrobić sprzedaj grata i kup 1.8T bedzie szybciej i dużo taniej
grzesiek883 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2012 chłopaki ja wiem że to może nie jest zbyt opłacalny interes, ale auto jest w rodzinie od nowości i ma oryginalny przebieg 151 tys km jest w stanie idealnym dostałem je od rodziców i musi pozostać w rodzinie ale tez nie chce do końca jeździć całkowitą serią więc proszę powiedzcie co mogę zrobić ---------- Post dopisany at 15:22 ---------- Poprzedni post napisany at 15:19 ---------- 1. Wycięcie kata jak najbardziej planowałem już wcześniej 2. Większe wtryski np z 1,8 3. Filtr powietrza K&N 4.Dolot k&N 5. obróbka głowicy - tu zupełnie nie wiem na czym się skupić 6. Inna mapa pod nowe wtryski i dolot póki co moje plany są takie jak napisałem wyżej może jeszcze macie jakieś pomysły jeżeli tak to proszę o podpowiedzi
grzesiek883 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2012 echh tak źle i tak niedobrze 10 KM zawsze coś, ale gdzie szukać reszty
klysek Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 echh tak źle i tak niedobrze 10 KM zawsze coś, ale gdzie szukać reszty w 1.6 nie wiele osiagniesz daj sobie spokoj nie laduj kasy jak chcesz zeby zostal w rodzinie do jezdz seria
Piotrek98igo Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 laduj kase osiagniesz 300ps lekkim fantem znam patent za 4tys
klysek Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 laduj kase osiagniesz 300ps lekkim fantem znam patent za 4tys
MAGIC87 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 laduj kase osiagniesz 300ps lekkim fantem znam patent za 4tys czekałem az sie odezwiesz:grin::grin::grin: Napisałem juz worek pieniedzy wsadzisz a efekty beda marne
ispee Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 nie nawracajcie chłopaka. Niech grzebie i reza w końcu będzie jeden z dłubniętym 1,6 na forum i będziemy mieli od kogo się uczyć. Wałek z ostrzejszy, wkład do filtra k&n (tez mam u siebie), wywal kat i jedz na program. Jeżeli masz tak samo odmę zj**.. jak u mnie w akl to przy okazji zabawy wyczyść przepustnice... /// haha wsadzaj i jedziesz Tuning - Chip "/120"/ Volkswagen Polo III 1.6 GTI 125 KM - Polo III - Polo - BENZYNA, LPG - VOLKSWAGEN
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się