Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie zapala na wszystkie gary.


Jarek882

Rekomendowane odpowiedzi

to pozostaja swiece. sprawdz czy dochodzi do nich 12V.

wrzuc logi 013 i 023.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak najłatwiej sprawdzić czy dochodzi napiecie? A ten czujnik temp który przeklamuje?

Wysłane z HTC Wildfire S za pomocą tapatalk :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trochę inwencji....

g62 audi | eBay ...czujnik jak pokazuje dwie rózne temperatury... nie warto kombinować tylko wymieniać.

kawałek przewodu żarówka rurkowa 5w i zdjemujesz kable ze świec.... patrzysz czy napięcie dochodzi...oczywiście w czasie grzania

i tak po kolei każda świeca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CZUJNIK TEMPERATURY AUDI SEAT SKODA VW 059919501A (2779451768) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. czy ten jest oryginalny bo ze zdjec wyglada na oryginal tylko cena cos niska jak na oryginalny czujnik.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja to przerabiałem zimę temu... sprawdź czy prąd dochodzi do świec. ja miałem załamkę zeszłej zimy chciałem ECU wymieniać a mam teraz założony 4 czujnik temp z rzędu z angola czarny ORi i jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymienie ten czujnik skoro ma wahania temperatur 30 stopni a max powinny miec 5 stopni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

iskra w dieslu...gratuluję...

chyba nie o te świeczki chodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten czujnik co podałem wczesniej bedzie pasowal do mojego ajm'a ?

Sprawdź kształt wtyczki i ilość pinów:wink:

Faktycznie tanio:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzwoniłem do tego sprzedawcy i mowi ze na 100 % oryginał wszystkie emblematy audi i vw są na nim.

---------- Post dopisany at 18:44 ---------- Poprzedni post napisany at 18:30 ----------

4 piny i ta zielona bedzie pasować. Tylko dziwi mnie to czemu przeklamuje z ta temp. nagrzewa sie szybko jakies 7km i jest 90 stopni temp nie spada itd stoi w miejscu a na g62 rano bylo 0 stopni a na g2 30 stopni jak jest nagrzany to temp mieszcza sie w normie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli silnik jest sprawny, powinien pracowac rowno. nawet z uszkodzonym czujnikiem G62.

Twoj czujnik faktycznie wyglada ze przeklamuje, ale G2 czyli odczytujacy temp dla zegarow, nie ma wplywu na uruchamianie i prace silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie jest tak ze uszkodzony czujnik bedzie przeklamywal i wysylal bledne info do ecu a ecu bedzie podawal złą dawke paliwa na start i nie bedzie równo chodził ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, czujnik podający temparaturę - sygnał na zegary zaczyna wskazania od 30 stopni, czyli jak temperatura płynu chłodzącego jest poniżej 30 stopni to wkazanie zawsze będzie 30 stopni. Na kanale 49 klimatrona można to zobaczyć. Wg mnie czujnik na 1000% jest OK

pozdro

dzwoniłem do tego sprzedawcy i mowi ze na 100 % oryginał wszystkie emblematy audi i vw są na nim.

---------- Post dopisany at 18:44 ---------- Poprzedni post napisany at 18:30 ----------

4 piny i ta zielona bedzie pasować. Tylko dziwi mnie to czemu przeklamuje z ta temp. nagrzewa sie szybko jakies 7km i jest 90 stopni temp nie spada itd stoi w miejscu a na g62 rano bylo 0 stopni a na g2 30 stopni jak jest nagrzany to temp mieszcza sie w normie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw sprawdze to napiecie na swiecach czy dochodzi, odlacze czujnik temp cieczy i zobacze czy wtedy lepiej zapali jesli tak no to na bank problem ze swiecami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie jest tak ze uszkodzony czujnik bedzie przeklamywal i wysylal bledne info do ecu a ecu bedzie podawal złą dawke paliwa na start i nie bedzie równo chodził ?

G2 pokazuje 30C, na zewnatrz rano nie ma tyle o tej porze roku, wiec przeklamuje G2 a ten nie ma wplywu na prace silnika - jego dane ida wylacznie do zegarow.

Ale zakladajac ze niewlasciwy odczyt dotyczylby G62, niewlasciwy pomiar bedzie dotyczyl wszystkich cylindrow, czyli ecu bedzie korygowac dawke do uzyskania obrotow biegu jalowego, dla kazdego polobrotu, ale pracowac beda wszystkie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzies wyczytałem ze czujnik g2 nie bedzie pokazywal mniej niz 30 stopni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak jest, bynajmniej u mnie jest tak samo jak u Ciebie i wsio jest OK

gdzies wyczytałem ze czujnik g2 nie bedzie pokazywal mniej niz 30 stopni.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, gdzie widzisz problem z odpalaniem, wg mnie pali rewelacyjnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...